Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Video

Video

Data: 2010-02-12 13:59:54
Autor: Filip KK
Video
http://www.youtube.com/watch?v=uHXsndBWj3Y&feature=related
Którym samochodem z przednim napędem da się jechać taką prędkością w takich warunkach?

http://www.youtube.com/watch?v=P-5Te9XUMzg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=MvWWv1dO2kM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BN8Whp7Ec80&feature=related
Chcę zobaczyć kontrolowanie samochodu z przednim napędem przy tej prędkości na lodzie.

Data: 2010-02-12 14:32:02
Autor: kamil
Video


"Filip KK" <nospam@nospam.pl> wrote in message news:hl3jcm$k54$6news.task.gda.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=uHXsndBWj3Y&feature=related
Którym samochodem z przednim napędem da się jechać taką prędkością w takich warunkach?

http://www.youtube.com/watch?v=P-5Te9XUMzg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=MvWWv1dO2kM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BN8Whp7Ec80&feature=related
Chcę zobaczyć kontrolowanie samochodu z przednim napędem przy tej prędkości na lodzie.

Z tego co widze, najlepiej radza sobie tam modele turbo z AWD. Boxster RWD najpierw wywinal 270' probujac dojechac na miejsce proby, pozniej toczac sie w tempie emerytowanego organisty skosil kilka palikow.





Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-12 14:56:21
Autor: Mihaj
Video

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hl3jcm$k54$6@news.task.gda.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=uHXsndBWj3Y&feature=related

Chcesz udowodnić, że jesteś taki jak Walter Röhrl tylko dlatego, że nie jeździsz FWD?

MP

Data: 2010-02-12 16:31:26
Autor: Filip KK
Video
W dniu 2010-02-12 14:56, Mihaj pisze:

Chcesz udowodnić, że jesteś taki jak Walter Röhrl tylko dlatego, że nie
jeĹşdzisz FWD?

Rotfl.

Data: 2010-02-12 15:11:56
Autor: Darek.
Video

Pozdrawiam - Dariusz Grzybowski dariusz.grzybowski@abakus-olsztyn.pl CHP ABAKUS Sp z o.o. ul.Lubelska 41G 10-408 Olsztyn tel. 89 532 50 45 fax.89 533 28 40 kom:509 428 250
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hl3jcm$k54$6news.task.gda.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=uHXsndBWj3Y&feature=related
Którym samochodem z przednim napędem da się jechać taką prędkością w takich warunkach?

http://www.youtube.com/watch?v=P-5Te9XUMzg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=MvWWv1dO2kM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BN8Whp7Ec80&feature=related
Chcę zobaczyć kontrolowanie samochodu z przednim napędem przy tej prędkości na lodzie.


Ty chyba jakiś uraz masz z dzieciństwa...

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-02-12 16:32:09
Autor: Filip KK
Video
W dniu 2010-02-12 15:11, Darek. pisze:
Pozdrawiam - Dariusz Grzybowski dariusz.grzybowski@abakus-olsztyn.pl CHP
ABAKUS Sp z o.o. ul.Lubelska 41G 10-408 Olsztyn tel. 89 532 50 45 fax.89 533
28 40 kom:509 428 250

Ty chyba jaki� uraz masz z dzieci�stwa...


Pracuj lepiej, a nie bzdurami się zajmujesz.

Data: 2010-02-12 16:59:13
Autor: Robert Rędziak
Video
On Fri, 12 Feb 2010 13:59:54 +0100, Filip KK <nospam@nospam.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=uHXsndBWj3Y&feature=related
Którym samochodem z przednim napędem da się jechać taką prędkością w takich warunkach?

 Odpowiem Ci tylko, że Div1A, a nawet chyba Div2 była szybsza od
 RXCupu/Div4. Rallycross jednakowoż odbywa się na miękkiej
 nawierzchni, to chyba coś znaczy.

 Zresztą słychać, że kierowca cały czas walczy z autem, by nie
 wykręcić bąka.

http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BN8Whp7Ec80&feature=related
Chcę zobaczyć kontrolowanie samochodu z przednim napędem przy tej prędkości na lodzie.

 Na dwóch ostatnich kontroli nie widzę, raczej nieporadne próby
 trafiania w jakiś ustalony kierunek. Bo na lodzie nie jest
 ważne, czy napędzasz się przednimi, tylnymi czy bocznymi kołami,
 tylko czy masz kolce.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-02-12 18:17:06
Autor: Filip KK
Video
W dniu 2010-02-12 17:59, Robert Rędziak pisze:

  Odpowiem Ci tylko, że Div1A, a nawet chyba Div2 była szybsza od
  RXCupu/Div4. Rallycross jednakowoż odbywa się na miękkiej
  nawierzchni, to chyba coś znaczy.

A jak będę szybszy w wyścigu z silnikiem o pojemności 1.4 od samochodu z silnikiem 1.6, to znaczy że silnik 1.4 jest lepszy?

  Zresztą słychać, że kierowca cały czas walczy z autem, by nie
  wykręcić bąka.

http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BN8Whp7Ec80&feature=related
Chcę zobaczyć kontrolowanie samochodu z przednim napędem przy tej
prędkości na lodzie.

  Na dwóch ostatnich kontroli nie widzę, raczej nieporadne próby
  trafiania w jakiś ustalony kierunek. Bo na lodzie nie jest
  ważne, czy napędzasz się przednimi, tylnymi czy bocznymi kołami,
  tylko czy masz kolce.

Zapewniam Cię, że nie walczy tylko bawi się wrzucając go celowo w poślizg (dawkując odpowiednią ilość gazu). Gdyby chciał, jechałby prosto na tym lodzie, nie musiałby driftować. A z przednim napędem przy tej prędkości (ca. ~100km/h) przy takich ruchach kierownicy w końcu byś wykręcił takiego niekontrolowanego bąka, że głowa mała. A on driftuje cały czas, bawiąc się samochodem. Frajda z jazdy.
I nie ma kolców! :)

Data: 2010-02-12 19:02:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
Video

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hl42et$8vl$4news.task.gda.pl...

Zapewniam Cię, że nie walczy tylko bawi się wrzucając go celowo w poślizg (dawkując odpowiednią ilość gazu). Gdyby chciał, jechałby prosto na tym lodzie, nie musiałby driftować. A z przednim napędem przy tej prędkości (ca. ~100km/h) przy takich ruchach kierownicy w końcu byś wykręcił takiego niekontrolowanego bąka, że głowa mała. A on driftuje cały czas, bawiąc się samochodem. Frajda z jazdy.
I nie ma kolców! :)

ciekawe kiedy dotrze do Ciebie, ze ... baardzo sie pomyliłeś :D


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

Data: 2010-02-13 13:39:08
Autor: Czarek Daniluk
Video
W dniu 2010-02-12 19:02, Kuba (aka cita) pisze:
e ma kolców! :)

ciekawe kiedy dotrze do Ciebie, ze ... baardzo sie pomyliłeś :D


Dotrze do niego jak w coś w końcu przypier... kozakując ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-02-14 05:04:35
Autor: Filip KK
Video
W dniu 2010-02-13 13:39, Czarek Daniluk pisze:

Dotrze do niego jak w coś w końcu przypier... kozakując ;)

Kozakowałem w golfie, bo to naprawdę trzeba mieć odwagę żeby przednim napędem driftować zimą... <lol>

Data: 2010-02-14 09:03:15
Autor: Kuba \(aka cita\)
Video

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hl7sp1$nhd$3news.task.gda.pl...
W dniu 2010-02-13 13:39, Czarek Daniluk pisze:

Dotrze do niego jak w coś w końcu przypier... kozakując ;)

Kozakowałem w golfie, bo to naprawdę trzeba mieć odwagę żeby przednim napędem driftować zimą... <lol>


Wiesz, ze ludzie to czytają i wyrabiają sobie opinie, prawda?


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

Data: 2010-02-15 00:27:40
Autor: Filip KK
Video
W dniu 2010-02-14 09:03, Kuba (aka cita) pisze:

Wiesz, ze ludzie to czytają i wyrabiają sobie opinie, prawda?

Jeśli masz coś sensownego do powiedzenia, pisz.

Data: 2010-02-15 19:59:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Video

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hla0to$as0$1news.task.gda.pl...
W dniu 2010-02-14 09:03, Kuba (aka cita) pisze:

Wiesz, ze ludzie to czytają i wyrabiają sobie opinie, prawda?

Jeśli masz coś sensownego do powiedzenia, pisz.

już mi sie nie chce przewijając ten wątek męczyć kulki w myszce ...


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

Data: 2010-02-16 00:03:56
Autor: Filip KK
Video
W dniu 2010-02-15 19:59, Kuba (aka cita) pisze:

już mi sie nie chce przewijając ten wątek męczyć kulki w myszce ...

Komputer jest dla ludzi, nie odwrotnie. Skonfiguruj sobie program pocztowy i nie będziesz musiał rolkować.
Aha i nie schodź z tematu albo zamilcz.

Data: 2010-02-16 09:30:50
Autor: Kuba \(aka cita\)
Video

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hlcjt8$akl$3news.task.gda.pl...
W dniu 2010-02-15 19:59, Kuba (aka cita) pisze:

już mi sie nie chce przewijając ten wątek męczyć kulki w myszce ...

Komputer jest dla ludzi, nie odwrotnie. Skonfiguruj sobie program pocztowy i nie będziesz musiał rolkować.
Aha i nie schodź z tematu albo zamilcz.


skoro już mi pisać zabraniasz i wyzywasz od złych czytników to moze Ci sie po prostu argumenty koncza, bo poczytałęś troche publikacji i nagle Cie oświeca, ze nie masz racji  :D

A te Twoje "BMW to, BMW tamto" staje sie nudne.
Wszędzie tylko słysze BMW, BMW (wczesniej zdaje sie mówiles "golf, golf" wiec przyjdzie czas narzekania na BMW, tyle, ze już w komentarzach onetu, bo tu Ci będzie głupio) ale jak przychodzi co do czego to pojawiają sie 'trzeba umiec jeździc, trzeba mięc wypas opony, trzeba dobrze auto do zimy przygotowac'. Sęk w tym, ze w FWD nie trzeba miec specjalnych umiejętności, wystarczy mieć zwykle opony zimowe, a przygotowania do zimy koncząs sie na zalaniu zimowego płynu do spryskiwaczy.

ps. a argumenty, ze nie jeździlem tylnym napendem, albo BMW, czy też innymio różnymi samochodami są troche od czapy i uwierz mi ... wiem co mówie. Ty najwyraźniej jeździles jednym golfem i jedną BMką, w dodatku wyciągnąłeś totalnie błędne wnioski. Oby tylko te wnioski nie przyczyniły sie kiedyś do .... jakieś tragedii.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

Data: 2010-02-16 21:25:19
Autor: Filip KK
Video
W dniu 2010-02-16 09:30, Kuba (aka cita) pisze:

A te Twoje "BMW to, BMW tamto" staje sie nudne.

Wybacz, nie mam zamiaru chwalić jeszcze dwa inne auta, które posiadam (Merc i VW), bo BMW je bije na głowę.

Wszędzie tylko słysze BMW, BMW (wczesniej zdaje sie mówiles "golf, golf"

Masz rację, zdaje Ci się.

wiec przyjdzie czas narzekania na BMW, tyle, ze już w komentarzach
onetu, bo tu Ci będzie głupio) ale jak przychodzi co do czego to
pojawiają sie 'trzeba umiec jeździc, trzeba mięc wypas opony, trzeba
dobrze auto do zimy przygotowac'. Sęk w tym, ze w FWD nie trzeba miec
specjalnych umiejętności, wystarczy mieć zwykle opony zimowe, a
przygotowania do zimy koncząs sie na zalaniu zimowego płynu do
spryskiwaczy.

Jak tak przygotowujesz auto do zimy, to wszystko jest dla mnie jasne.


ps. a argumenty, ze nie jeździlem tylnym napendem, albo BMW, czy też
innymio różnymi samochodami są troche od czapy i uwierz mi ... wiem co
mówie.

Nie potrafię Ci uwierzyć, bo nie wiesz co mówisz. Ale Ty mi uwierz, że testowałem setki aut zimową porą.

Ty najwyraźniej jeździles jednym golfem i jedną BMką, w dodatku
wyciągnąłeś totalnie błędne wnioski. Oby tylko te wnioski nie
przyczyniły sie kiedyś do ... jakieś tragedii.

Jednym golfem i jedną beemką - nie wiem czy mam się śmiać czy płakać? Mógłbym śmiało rzec, że jeździłem większą ilością aut niż Ty... Ale po co mamy się licytować kto i iloma autami jeździł?

Data: 2010-02-17 19:33:15
Autor: Kuba \(aka cita\)
Video

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hleuvt$iec$1news.task.gda.pl...


wiec przyjdzie czas narzekania na BMW, tyle, ze już w komentarzach
onetu, bo tu Ci będzie głupio) ale jak przychodzi co do czego to
pojawiają sie 'trzeba umiec jeździc, trzeba mięc wypas opony, trzeba
dobrze auto do zimy przygotowac'. Sęk w tym, ze w FWD nie trzeba miec
specjalnych umiejętności, wystarczy mieć zwykle opony zimowe, a
przygotowania do zimy koncząs sie na zalaniu zimowego płynu do
spryskiwaczy.

Jak tak przygotowujesz auto do zimy, to wszystko jest dla mnie jasne.


Prócz założenia innych opon nie widze najmniejszych powodów do tego, zeby robić coś specjalnego z samochodem.
Auto ma jeździć cały rok i w każdych warunkach i do tego jest przygotowane.


Nie potrafię Ci uwierzyć, bo nie wiesz co mówisz. Ale Ty mi uwierz, że testowałem setki aut zimową porą.

To wmożna wyczytać między wieraszami w tym wątku :D


Jednym golfem i jedną beemką - nie wiem czy mam się śmiać czy płakać? Mógłbym śmiało rzec, że jeździłem większą ilością aut niż Ty... Ale po co mamy się licytować kto i iloma autami jeździł?

heheh, no ... to licytuj :D
hyh


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

Data: 2010-02-12 21:20:45
Autor: Robert Rędziak
Video
On Fri, 12 Feb 2010 18:17:06 +0100, Filip KK <nospam@nospam.pl>
wrote:

A jak będę szybszy w wyścigu z silnikiem o pojemności 1.4 od samochodu z silnikiem 1.6, to znaczy że silnik 1.4 jest lepszy?

 Jeśli ośki 1.6litra regularnie łoją dwulitrowe RWD, również te
 doinwestowane, to oznacza, że RWD jest szybsze? Szybsze my ass.

Zapewniam Cię, że nie walczy tylko bawi się wrzucając go celowo w poślizg (dawkując odpowiednią ilość gazu). Gdyby chciał, jechałby prosto na tym lodzie, nie musiałby driftować.

 Ta, jasne. A próbowałeś?

 Pierwszy objaw ,,kontroli'':

 http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=8

 potem kłapanie gazem na w pobliżu biegu jałowego, żeby w ogóle
 ruszyć.

 http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=52 -- kontrola jak
 siemasz.

 http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=88 -- kolejna
 kontrola.

 http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=97 -- kontrola,
 jakaś taka rozpaczliwa.

 A potem to już było takie tam bezładne latanie bokiem w te i
 nazad, jak już nadmiar mocy tak nie przeszkadzał. Nie wiem, czym
 Ty jeździsz, ale ja akurat mam BMW, choć sporo słabsze od
 pięć-cztery-zero. I wiem, jak to się zachowuje na śliskim. W
 takich warunkach jest tylko jeden słuszny napęd, a jak jest lód,
 tylko kolec.

A z przednim napędem przy tej prędkości (ca. ~100km/h) przy takich ruchach kierownicy w końcu byś wykręcił takiego niekontrolowanego bąka, że głowa mała. A on driftuje cały czas, bawiąc się samochodem. Frajda z jazdy.

 Coś podobnego w FWD:  http://www.youtube.com/watch?v=435eKg82BRY -- z trafianiem
 między bandy

 http://www.youtube.com/watch?v=NBjpH5tmISg -- bez trafiania
 między bandy.

 http://www.youtube.com/watch?v=bQw9sCZGENc -- dziadkiem też się
 da.

I nie ma kolców! :)

 Efektywnie, po lodzie, da się jeździć tylko na kolcach. Cała
 reszta to walka o przetrwanie.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-02-12 23:42:36
Autor: Filip KK
Video
W dniu 2010-02-12 22:20, Robert Rędziak pisze:

Zapewniam Cię, że nie walczy tylko bawi się wrzucając go celowo w
poślizg (dawkując odpowiednią ilość gazu). Gdyby chciał, jechałby prosto
na tym lodzie, nie musiałby driftować.

  Ta, jasne. A próbowałeś?

Dzisiaj na grunwaldzkiej, wypróbowałem przyśpieszenie do 80 km/h, tak żeby jak najszybciej ruszyć z miejsca i jak najszybciej się rozpędzić aby tył nie wpadł w uślizg boczny. Udało się bez problemu. Aż się koleś obok mnie zdziwił w BMW6, że dużo szybciej od niego wystartowałem. A ja się nie miałem zamiaru ścigać, tylko wypróbować przyśpieszenie bez systemu DSC aby utrzymać prosto tor jazdy.

  Pierwszy objaw ,,kontroli'':

  http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=8

O jakiej kontroli mówisz? Trzyma cały czas wciśnięty gaz (i to nie mało!), żeby obrócić auto...

  potem kłapanie gazem na w pobliżu biegu jałowego, żeby w ogóle
  ruszyć.

  http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=52 -- kontrola jak
  siemasz.

  http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=88 -- kolejna
  kontrola.

  http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=97 -- kontrola,
  jakaś taka rozpaczliwa.

Czy Ty nie widzisz, że on na tym filmiku się bawi? Naprawdę tego nie widzisz? I nie zapominaj, że ma pod maską 300 koni i wyłączony system.

http://www.youtube.com/watch?v=_3iSBU-mv6w
35 sekunda, 3 minuta. Porażka. Jak już delikatnie przesadzi z bokiem, to bączka kręci. To jest właśnie przedni napęd.

  A potem to już było takie tam bezładne latanie bokiem w te i
  nazad, jak już nadmiar mocy tak nie przeszkadzał.

To był pokaz, że da się jechać do przodu bokiem z nadmiarem mocy. W przednim napędzie (link powyżej) nie da się jechać, bo obraca i bączka wykręcasz.

Nie wiem, czym
  Ty jeździsz, ale ja akurat mam BMW, choć sporo słabsze od
  pięć-cztery-zero. I wiem, jak to się zachowuje na śliskim. W
  takich warunkach jest tylko jeden słuszny napęd, a jak jest lód,
  tylko kolec.

W takim razie powiedz jakie masz BMW i jakie masz opony oraz ile bieżnika.

A z przednim napędem przy tej
prędkości (ca. ~100km/h) przy takich ruchach kierownicy w końcu byś
wykręcił takiego niekontrolowanego bąka, że głowa mała. A on driftuje
cały czas, bawiąc się samochodem. Frajda z jazdy.

  Coś podobnego w FWD:

  http://www.youtube.com/watch?v=435eKg82BRY -- z trafianiem
  między bandy

  http://www.youtube.com/watch?v=NBjpH5tmISg -- bez trafiania
  między bandy.

Do powyższych dwóch filmików czapka z głowy. Dobry zawodnik.

  http://www.youtube.com/watch?v=bQw9sCZGENc -- dziadkiem też się
  da.

A to co to jest? Prawie staje w miejscu, żeby wejść w zakręt, porażka.

I nie ma kolców! :)

  Efektywnie, po lodzie, da się jeździć tylko na kolcach. Cała
  reszta to walka o przetrwanie.

Porównaj latanie bokiem w BMW, do tego: http://www.youtube.com/watch?v=MkqD8PfuhQ4&feature=related - dobrze, że linki od hamulca ręcznego nie urwał <rotfl>

Data: 2010-02-12 15:28:20
Autor: mw
Video
On 12 Lut, 23:42, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:
[...]
Por wnaj latanie bokiem w BMW, do tego:http://www.youtube.com/watch?v=MkqD8PfuhQ4&feature=related- dobrze, e
linki od hamulca r cznego nie urwa <rotfl>

Jeżeli lepszość tylnonapędówki wyraża się tym że lepiej wpada w
poślizg, no to musisz sobie uświadomić że poślizg na drodze
publicznej, i jego efekty zależą większej mierze od szczęścia i
umiejętności kierowcy, niż od tego na którą oś ma napęd.
Szczęścia, do tego żeby żaden obiekt ci się nie pojawił podczas próby
opanowania pojazdu na kursie kolizyjnym, i umiejętności, żeby
zapanować nad pojazdem i nie zaliczyć rowu.

Jak na razie moje zdanie odnośnie FWD czy RWD jest nie ustalone, z
poniższych powodów.
Przeciw RWD
1.) na zalodzoną górę wjechałem Favoritką podczas gdy 2 Mercedesy
poddały się, razem ze mną wiechał inny FWD.
2.) Znajomy miał wyjątkowo śmieszną (z mojego punktu widzenia)
kolizję, przejeżdzając, swoją ulubioną prędkością przez tory, mówiąc
jego słowami, auto lekko podskoczyło, i noga siłą bezwładności
leciutko docisnęła gaz w jego BMW, co zakończyło się efektownym
bączkiem i szukaniem zamiennika tylnej lewej lampy.

Przeciw FWD
1.) W tym samym czasie co pkt 1. gdy zauważyłem będąc jeszcze na górce
że stoją ciężarówki na awaryjnych zacząłem zwalniać, wyhamowując
silnikiem. Ostatnią redukcję wykonałem niezbyt mądrze, i tył
postanowił mnie wyprzedzić czemu szczęśliwie udało się zapobiec, ale
część drogi przebyłem bokiem.
2.) Wjeżdżając na rondo, na czarnej, oblodzonej nawierzchni, po
skręceniu kół w lewo, lekko zaskoczony obserwowałem, zdecydowanie zbyt
szybko zbliżającą się wysepkę, po czym sprawdziłem wysokość krawężnika
wysepki kołem, szczęśliwie nie był wystarczająco wysoki żeby
przestawić cokolwiek w zawieszeniu, aczkolwiek wystarczający że by
felgę lekko poturbować.

Data: 2010-02-12 17:36:53
Autor: J.F.
Video
On Fri, 12 Feb 2010 13:59:54 +0100,  Filip KK wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=uHXsndBWj3Y&feature=related
Którym samochodem z przednim napędem da się jechać taką prędkością w takich warunkach?

Nakrec jak sam tak jedziesz, to potem pogadamy :-)

kto jest blizej w rajdach i moze podac jakies wyniki z tej samej trasy
dla RWD i FWD ? Tylko obawiam sie ze dobrzy kierowcy jada 4WD :-)

http://www.youtube.com/watch?v=P-5Te9XUMzg&feature=related

No popatrz, a jak kupujesz auto FWD to dostajesz kluczyki i zyczenia
przyjemnej jazdy. Nie trzeba dodatkowych kursow :-)

Tak nawiasem mowiac to bardzo tendencyjny film. W Polsce prawdziwa zima takie ferrari by kilometra nie przejechalo :-)

Chcę zobaczyć kontrolowanie samochodu z przednim napędem przy tej prędkości na lodzie.

http://www.youtube.com/watch?v=AWiPwJ7iQQM
Sa tu chyba jakies fwd ? A z twoje zrodla .. to volvo to RWD ? http://www.youtube.com/watch?v=2YbZf9UBieY

J.

Video

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona