Video - coś się krzaczy...

Data: 2009-06-23 22:39:47
Autor: Marek HAGA
Video - coś się krzaczy...
Mam taki kłopot, że podczas odtwarzania video
KMPlayerem w trybie fullscreen film chodzi kilkanaście
sekund, potem zaczyna się pokaz slajdów.
W okienku wszystko działa w porządku. Inne playery
wykrzaczają się na starcie.
Dzieje się tak od zmiany monitora i co za tym idzie
rozdzielczości na 1680x1050. Na szklanym baniaku
miałem rozdz. 1440x1050 i wszystko chodziło bez
najmniejszych problemów. Wygląda mi to na jakiś
kłopot sprzętowy.
Grafika to stary Matrox G-550, płyta główna - Asus P4P8x
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Drivery do grafiki
oczywiście najnowsze...

MS

Video - coś się krzaczy...