Video w moim samochodzie

Data: 2009-03-21 14:34:20
Autor: Bartas_M5
Video w moim samochodzie
Nudzisz się za kółkiem?
Kup sobei porządną bryke, zacznij jeździć dynamicznie, traktuj każdą ulice jak tor wyścigowy albo trase rajdu. Zajmiesz sobie tym czas i nie będziesz myślał o głupotach. Ja mam M5 i każdą trase traktuje jak wyścig, w którym musze być pierwszy (i zawsze jestem). Nie ma wstedy czasu na głupoty. Trzeba się skupiać na drodze, na innych  osobach utrrudniających mi poruszanie się na drodze.

pozdro, jak bedziesz xhcial jakies porady, pisz na emaila.

Data: 2009-03-21 14:45:22
Autor: eManitou
Video w moim samochodzie
Kiedyś mawiano Dziecko + zapałki = pożar teraz to chyba wypada napisać:

Dziecko + komputer + neostrada =

Data: 2009-03-22 17:59:17
Autor: Bartas_M5
Video w moim samochodzie
Nie jestem dzieckiem, mam 22 lata i nie mam neostrady.

Data: 2009-03-22 21:41:32
Autor: Wiktor
Video w moim samochodzie
Bartas_M5 pisze:
Nie jestem dzieckiem, mam 22 lata i nie mam neostrady.

A skąd 22-latek miał kasę na M5?

Data: 2009-03-22 15:14:32
Autor: lpalczynski
Video w moim samochodzie
On 22 Mar, 21:41, Wiktor <a...@a.pl> wrote:
Bartas_M5 pisze:

> Nie jestem dzieckiem, mam 22 lata i nie mam neostrady.

A skąd 22-latek miał kasę na M5?

Bez przesady, można z kieszonkowego odłożyć ;-)

http://www.motofanshop.com/bmw-m5-1987-zinnoberred-p-3567.html

Albo nawet i butelki oddać do sklepu, wystarczy chcieć ...

Data: 2009-03-23 09:12:54
Autor: krzysiek82
Video w moim samochodzie
Wiktor pisze:
  > A skąd 22-latek miał kasę na M5?

Wiesz dzieciaki mają bujną wyobraźnię :)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-23 09:27:01
Autor: Paweł
Video w moim samochodzie
Użytkownik "Wiktor" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:gq67ps$h5l$1news.onet.pl...
Bartas_M5 pisze:
Nie jestem dzieckiem, mam 22 lata i nie mam neostrady.
A skąd 22-latek miał kasę na M5?

Nigdy nie grałeś w NFS? :-) --
Paweł

Data: 2009-03-23 09:11:27
Autor: krzysiek82
Video w moim samochodzie
Bartas_M5 pisze:
[...]

Jesteś kretynem czy tylko takiego udajesz?

--
krzysiek82

Video w moim samochodzie