Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?

Data: 2009-04-19 22:53:30
Autor: Gabriel Buchala
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
Witam!
Czy tez to zaobserwowaliscie taki problem:
-. Play zalogowany w sieci Plus (UMTS) - nie moza wykonac wideorozmowy,
-. nie mozna sie dodzwnic przez wideocall na nr Playa (zalogowany w Plus UMTS).
-. Zalogowany w sieci Play (UMTS) wsztysko dziala, niezlaznie od kierunku dzwonieniie video.
-. standardowe uslugi - zwykly call, SMS, MMS dziala normalnie.

Sprawdzane 2ma telefonami i 3ma kartami w Play fresh oraz w Play abonament. Problem od soboty (?).Telefon w do BOK - i odpowiedz "sprawdzamy problem, oddzwonimy" (czyli pani byla zdziwiona ze jest ten problem). Oczyiscie nie oddzwonili od soboty.
Czy ktos zaobserwowal ten problem? (lokalizacja Krakow i Krosno, czyli problem raczej nie kwestia jednego btsa)

Pozdrawiam
Gab

Data: 2009-04-19 21:29:24
Autor: Szalony
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
Dla mnie to zadna nowosc - ze czesc uslug nie dziala w roamingu Plusa :) i nie
ma co piany bic i dzwoinic do BOK Play na marne bo Play robi to celowo i o
wszystkim wie :) Co do umts to sam zastanawiam sie na jakiej zasadzie
-"umowie" dziala roaming Play w Plusie bo tak naprawde to podobno tylko na gsm
umowa byla podpisana ... wiec nie zdziwi mnie jak kiedys uzytkownicy Play
straca dostep calkowicie do sieci 3G Plusa ;) bo na dzis to wyglada tylko na
dobra wole Plusa ze do swojej sieci 3G Playowcow wpuszcza ;)

Data: 2009-04-19 23:12:36
Autor: Tomaszek
Gabriel Buchala pisze:
[...]

"Pół-operator" Play ma podpisaną umowę z Plusem tylko na GSM, a "videocalls" idą po UMTS. Nie dziwię się, że nie informują o tym;)

W BOK pieprzą głupoty ( jak to w BOK zresztą przeważnie ) Sprawdzają chyba poziom swojej głupoty i doliczyć się nie mogą, tak duży iloraz im wyszedł;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-04-20 10:25:42
Autor: Boombastic
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
"Pół-operator" Play ma podpisaną umowę z Plusem tylko na GSM, a "videocalls" idą po UMTS. Nie dziwię się, że nie informują o tym;)

Bzdura. Pop ierwsze to odbywałem videorozmowy jak jeszcze nie było nadajników Play, a po drugie to normalnie korzytam z UMTS Plusa.

Data: 2009-04-20 16:02:03
Autor: Boombastic

Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49ec319b$0$29469$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

Dobra, przetestowałem połaczenia. Spokojnie można się dodzwonić z UMTSa Plusa na UMTS Plusa za pośrednictwem telefonu w Play. Nie da sie ustanowić połaczenia wideo  w takim połaczeniu (jeszcze rok temu można było, sam sprawdząłem). Połaczenia wideo pomiędzy Play działaja bezproblemowo, połaczenie jest bezpłatne.

Data: 2009-04-20 09:05:29
Autor: Valdi.Pavlack
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
"Gabriel Buchala" news:gsg32j$jua$1news.onet.pl

[ciach]

Ja z tego miejsca chciałem się tylko zapytać gdzie są wszyscy, pryszczaci
fanboje Play'a? :)
W tym temacie jakoś wcale ich nie wydać?
Gdzie są te poemy pochwalne na cześć wspaniałego operatora?

:)

Data: 2009-04-24 14:48:24
Autor: Toworek
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

uh, udało Ci się wreszcie dogryźć pryszczersom, co? :)

teraz będziesz miał świetny argument w każdej dyskusji i będziesz mógł pokazać swoją wyższość bo masz telefon u "lepszego operatora" lol ;)

Data: 2009-04-24 15:45:34
Autor: Valdi.Pavlack
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
"Toworek" news:gsscen$hru$1news.ett.com.ua

uh, udało Ci się wreszcie dogryźć pryszczersom, co? :)

To działa w obie strony. Jak ww. dogryzają innym to i odzew jakiś musi być
:)

teraz będziesz miał świetny argument w każdej dyskusji i będziesz mógł
pokazać swoją
wyższość bo masz telefon u "lepszego operatora" lol ;)

Nie zamierzam tego robić. Jeżeli ktoś woli płacić po sieci 0.29 zł niż 0.05
zł bądź wcale to jego wybór :)

Data: 2009-04-20 09:31:11
Autor: hephalump
Gabriel Buchala pisze:
[...]

Coś mi się wydaje, że problem nie dotyczy tylko wideorozmów. Mój szwagier zmienił sobie telefon na play i od tego momentu stał się trudno uchwytny. Ciągle poza zasięgiem i włącza się pleyowa poczta głosowa. A potem się tłumaczy, że telefon miał włączony, był w zasięgu i pewnie ja coś skopałem.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-04-21 00:08:16
Autor: Sslaus
[...]

hmmm u mnie w orange na e51 jak jestem zalogowany do sieciu UMTS sa podobne objawy jesli chodzi o rozmowy glosowe. smsy czasem tez maja problemy z dochodzeniem i wychodzeniem. Ale gdy przełącze tryb sieci na "tylko gsm" wszystko jest OK, takze polecam dobrać się szwagrowi do telefonu i zmienic na gsm ;)

Data: 2009-04-20 10:21:37
Autor: Maciek
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
Użytkownik "Gabriel Buchala" <gabrys@loop.de> napisał
[...]

Tak. Od zawsze tak było. Czyżbyś znalazł w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych Play, że gwarantują zestawienie połączenia video w sieci innej niż swoja? O ile w ogóle cokolwiek gwarantują...

Maciek.

Data: 2009-04-20 10:49:22
Autor: tomek
[...]

Potwierdzam u mnie też nie działają videorozmowy w roamingu 3G Plusa. Natomiast połączenia głosowe działają bez problemu. Ustawiam na sztywno 3G Playa i wtedy wykonuje videorozmowy.

Data: 2009-04-20 10:54:50
Autor: hephalump
tomek pisze:

Potwierdzam u mnie też nie działają videorozmowy w roamingu 3G Plusa. Natomiast połączenia głosowe działają bez problemu. Ustawiam na sztywno 3G Playa i wtedy wykonuje videorozmowy.

http://di.com.pl/news/26351,0,Wideorozmowa_w_Play_darmowa.html
<cytat> W ramach usługi klienci wspomnianego operatora mogą korzystać z darmowych połączeń wideo w ramach całej sieci. Jedynymi warunkami jakie musi spełniać klient, aby korzystać z takich połączeń to znaleźć się w zasięgu sieci telekomunikacyjnej P4 i wybrać numer do osoby, która również korzysta z sieci Play. Należy jednak pamiętać, że usługa rozmów wideo jest możliwa jedynie w zasięgu nadajników Play, zaś promocja nie obejmuje połączeń w ramach roamingu krajowego Plusa. <koniec cytatu>

Data: 2009-04-20 11:01:22
Autor: Boombastic

Użytkownik "hephalump" <bedechcial@topodam.pl> napisał w wiadomości news:gshd8s$ftg$1news.wp.pl...
tomek pisze:

[...]

Ale to dotyczy darmowych połączeń video, a nie połączeń w ogóle. Ja jakiś rok temu wykonywałem połaczenia video w oparciu tylko o roaming Plusa. Później juz nie próbowałem.

Data: 2009-04-20 11:05:24
Autor: hephalump
Boombastic pisze:

Ale to dotyczy darmowych połączeń video, a nie połączeń w ogóle. Ja jakiś rok temu wykonywałem połaczenia video w oparciu tylko o roaming Plusa. Później juz nie próbowałem.

No więc może system tak bardzo chce być tani/darmowy, że nie realizuje innych połączeń. A ta promocja z darmowymi to tylko na miesiąc, zatem później pewnie wszystko wróci do normy.

Data: 2009-04-20 13:21:51
Autor: tomek
[...]

Tak tylko ja nigdzie nie mogę się dodzwonić w roamingu 3G Plusa. Wykonuje często połączenia video do Orange.

Data: 2009-04-20 12:42:27
Autor: wasa20
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
No nie da się, bo mają tak umowe z Plusem skonstruowaną. Zresztą, i ta umowa
budzi wątpliwości i jest obecnie kontrolowana przez UKE tudzież UOKiK (nie
pamiętam dokładnie), i niedługo może przestać obowiązywać...

Data: 2009-04-20 19:13:23
Autor: Gabriel Buchala
" wasa20" <wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gshqjj$gvk$1inews.gazeta.pl...
No nie da się, bo mają tak umowe z Plusem skonstruowaną. Zresztą, i ta umowa
budzi wątpliwości i jest obecnie kontrolowana przez UKE tudzież UOKiK (nie
pamiętam dokładnie), i niedługo może przestać obowiązywać...

Dla mnie szokiem jest to ze cos dzialalo bardzo dobrze i nagle przestalo...
Przeczytalem umowe kilka razy (Play abonament) oraz regulamnin Play fresh.
Przy normanych "wideorozmowach platnych" nie ma nic powiedziane ze usluga mozliwa tylko w zasiegu infrastruktury Play.
Zreszta wczesniej dzwonilem i mozna bylo... teraz juz nie (???) Baradzo dziwne...

Dzis ponownie zadzwonie do BOK...
Aha, przy probie polacznia przez UMTS Plusa jest sygnal przypominajacy "siec zajeta".

Dam Wam znc co mi powiedza.
Pozdrawiam
Gab

Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?