Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?

Data: 2009-04-19 23:12:36
Autor: Tomaszek
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
Gabriel Buchala pisze:
Witam!
Czy tez to zaobserwowaliscie taki problem:
-. Play zalogowany w sieci Plus (UMTS) - nie moza wykonac wideorozmowy,
-. nie mozna sie dodzwnic przez wideocall na nr Playa (zalogowany w Plus UMTS).
-. Zalogowany w sieci Play (UMTS) wsztysko dziala, niezlaznie od kierunku dzwonieniie video.
-. standardowe uslugi - zwykly call, SMS, MMS dziala normalnie.

Sprawdzane 2ma telefonami i 3ma kartami w Play fresh oraz w Play abonament. Problem od soboty (?).Telefon w do BOK - i odpowiedz "sprawdzamy problem, oddzwonimy" (czyli pani byla zdziwiona ze jest ten problem). Oczyiscie nie oddzwonili od soboty.
Czy ktos zaobserwowal ten problem? (lokalizacja Krakow i Krosno, czyli problem raczej nie kwestia jednego btsa)

Pozdrawiam
Gab

"Pół-operator" Play ma podpisaną umowę z Plusem tylko na GSM, a "videocalls" idą po UMTS. Nie dziwię się, że nie informują o tym;)

W BOK pieprzą głupoty ( jak to w BOK zresztą przeważnie ) Sprawdzają chyba poziom swojej głupoty i doliczyć się nie mogą, tak duży iloraz im wyszedł;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-04-20 10:25:42
Autor: Boombastic
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
"Pół-operator" Play ma podpisaną umowę z Plusem tylko na GSM, a "videocalls" idą po UMTS. Nie dziwię się, że nie informują o tym;)

Bzdura. Pop ierwsze to odbywałem videorozmowy jak jeszcze nie było nadajników Play, a po drugie to normalnie korzytam z UMTS Plusa.

Data: 2009-04-20 16:02:03
Autor: Boombastic

Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49ec319b$0$29469$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

Dobra, przetestowałem połaczenia. Spokojnie można się dodzwonić z UMTSa Plusa na UMTS Plusa za pośrednictwem telefonu w Play. Nie da sie ustanowić połaczenia wideo  w takim połaczeniu (jeszcze rok temu można było, sam sprawdząłem). Połaczenia wideo pomiędzy Play działaja bezproblemowo, połaczenie jest bezpłatne.

Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?