Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?

Data: 2009-04-19 21:29:24
Autor: Szalony
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
Dla mnie to zadna nowosc - ze czesc uslug nie dziala w roamingu Plusa :) i nie
ma co piany bic i dzwoinic do BOK Play na marne bo Play robi to celowo i o
wszystkim wie :) Co do umts to sam zastanawiam sie na jakiej zasadzie
-"umowie" dziala roaming Play w Plusie bo tak naprawde to podobno tylko na gsm
umowa byla podpisana ... wiec nie zdziwi mnie jak kiedys uzytkownicy Play
straca dostep calkowicie do sieci 3G Plusa ;) bo na dzis to wyglada tylko na
dobra wole Plusa ze do swojej sieci 3G Playowcow wpuszcza ;)

--

Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?