Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?

Data: 2009-04-20 09:31:11
Autor: hephalump
Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
Gabriel Buchala pisze:
Witam!
Czy tez to zaobserwowaliscie taki problem:
-. Play zalogowany w sieci Plus (UMTS) - nie moza wykonac wideorozmowy,
-. nie mozna sie dodzwnic przez wideocall na nr Playa (zalogowany w Plus UMTS).
-. Zalogowany w sieci Play (UMTS) wsztysko dziala, niezlaznie od kierunku dzwonieniie video.
-. standardowe uslugi - zwykly call, SMS, MMS dziala normalnie.

Sprawdzane 2ma telefonami i 3ma kartami w Play fresh oraz w Play abonament. Problem od soboty (?).Telefon w do BOK - i odpowiedz "sprawdzamy problem, oddzwonimy" (czyli pani byla zdziwiona ze jest ten problem). Oczyiscie nie oddzwonili od soboty.
Czy ktos zaobserwowal ten problem? (lokalizacja Krakow i Krosno, czyli problem raczej nie kwestia jednego btsa)

Coś mi się wydaje, że problem nie dotyczy tylko wideorozmów. Mój szwagier zmienił sobie telefon na play i od tego momentu stał się trudno uchwytny. Ciągle poza zasięgiem i włącza się pleyowa poczta głosowa. A potem się tłumaczy, że telefon miał włączony, był w zasięgu i pewnie ja coś skopałem.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-04-21 00:08:16
Autor: Sslaus
[...]

hmmm u mnie w orange na e51 jak jestem zalogowany do sieciu UMTS sa podobne objawy jesli chodzi o rozmowy glosowe. smsy czasem tez maja problemy z dochodzeniem i wychodzeniem. Ale gdy przełącze tryb sieci na "tylko gsm" wszystko jest OK, takze polecam dobrać się szwagrowi do telefonu i zmienic na gsm ;)

Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?