Viking - battle of asgard

Data: 2010-06-03 16:25:36
Autor: Dysiek
Viking - battle of asgard
Witam

Mam kilka pytan:

- jak wejsc w stan furii?
- czy wtedy bedzie sie niesmiertelnym?
- jakies rady co do samej rozgrywki?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-06-03 16:27:39
Autor: Dysiek
Viking - battle of asgard
- jak wejsc w stan furii?
- czy wtedy bedzie sie niesmiertelnym?
- jakies rady co do samej rozgrywki?

I jeszcze jedno - jak przywolac swoja armie? Uwolnilem troche gosci, ale sie rozlezli po planszy :(

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-06-06 14:08:58
Autor: The MusK
Viking - battle of asgard

I jeszcze jedno - jak przywolac swoja armie? Uwolnilem troche gosci, ale sie rozlezli po planszy :(

Pozdrawiam
Dysiek

no to trzeba zadąć w róg:)

Data: 2010-06-03 17:16:15
Autor: kamil
Viking - battle of asgard

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:hu8e12$e7c$1inews.gazeta.pl...
Witam

Mam kilka pytan:

- jak wejsc w stan furii?
- czy wtedy bedzie sie niesmiertelnym?
- jakies rady co do samej rozgrywki?

Najlepsza rada to odlozyc ten tytul na polke, chyba ze jedyna alternatywa jest borowanie bez znieczulenia. Mocny sredniak..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-03 22:33:55
Autor: Dysiek
Viking - battle of asgard
Najlepsza rada to odlozyc ten tytul na polke, chyba ze jedyna alternatywa jest borowanie bez znieczulenia. Mocny sredniak..

A mi nawet podchodzi - wkurza mnie tylko totalny brak instrukcji jak co robic (w papierowej nawet jak jest napisane, to nie dziala :/ ). W takim razie co polecasz z tego typu gier - chodzimy i robimy sieczke mieczem? Beowulf mi sie bardzo podobal.

Dysiek

Data: 2010-06-03 19:05:42
Autor: dziki
Viking - battle of asgard
On 3 Cze, 22:33, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

[...]

na ps3? ze staroci to heavenly sword i swietny, acz wymagajacy devil
may cry 4. Z nowszych dante' s inferno i GOW 3.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-06-04 10:14:19
Autor: kamil
Viking - battle of asgard

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:hua901$s98$1inews.gazeta.pl...
[...]

Viking jakis szczegolnych wad nie ma, ale szybko zrobil sie strasznie nudny, poza tym utknalem w jakichs jaskiniach i za chiny nie potrafilem drogi powrotnej znalezc, wiec powedrowal do szuflady.

DMC4 jest, krotki troche ale sporo zabawy, poza tym Ninja Gaiden obowiazkowo.

Pozdarwiam
Kamil

Data: 2010-06-04 15:17:47
Autor: dziki
Viking - battle of asgard
On 4 Cze, 09:11, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

Na X360

no to dmc 4 i dante tez tam jest. Dantego wlasnie skonczylem i jestem
bardzo na plus, a najbardziej podobalo mi sie, ze Lucek ma wielkiego,
grubego wacka, ktory dynda mu miedzy nogami. No jak to zobaczylem to
po prostu najpierw przetarlem oczy z niedowierzania, a pote parskalem
smiechem - pierwszy raz widzialem wacka w grze tego kalibru :D
Dotychczas wszystkie demony byly obojnakami

pozdrawiam,
dziki

Data: 2010-06-07 17:03:47
Autor: Czezare
[...]