Viking daje nolimit

Data: 2015-12-03 20:36:51
Autor: Alf/red/
Viking daje nolimit
Za do艂adowanie *jutro* dowoln膮 kwot膮 (10, 19, 24, 29) daj膮 miesi膮c rozm贸w nolimit. Oczywi艣cie do艂adowanie za 29 i tak daje taki pakiet.
Szczeg贸艂y w pdf na stronie g艂贸wnej https://mobilevikings.pl/

--
Alf/red/

Data: 2015-12-03 21:19:33
Autor: PlaMa
Viking daje nolimit
W dniu 2015-12-03 o 20:36, Alf/red/ pisze:
Za do艂adowanie *jutro* dowoln膮 kwot膮 (10, 19, 24, 29) daj膮 miesi膮c
rozm贸w nolimit. Oczywi艣cie do艂adowanie za 29 i tak daje taki pakiet.
Szczeg贸艂y w pdf na stronie g艂贸wnej https://mobilevikings.pl/

w sumie jak kto艣 dawa艂 19 (jak ja) to spokojnie mo偶e do艂adowa膰 na grudzie艅 dychaczem :)

Data: 2015-12-03 22:53:45
Autor: ToMasz
Viking daje nolimit
W dniu 03.12.2015 o 21:19, PlaMa pisze:
[...]

regulamin, nieprezyzyjny. za dych臋 b臋dzie no limit+2giga? Daj zna膰 na grupie czy i jak do艂adowa艂e艣, po jakim czasie uruchomili darmowe rozmowy

ToMasz

Data: 2015-12-04 10:18:12
Autor: Alf/red/
Viking daje nolimit
W dniu 03.12.2015 o 22:53, ToMasz pisze:
za dych臋 b臋dzie no limit+2giga? Daj zna膰 na grupie czy i jak
do艂adowa艂e艣, po jakim czasie uruchomili darmowe rozmowy

Za dych臋 b臋dzie sam nolimit. 2 giga by by艂o za 19.
Uruchomili "po chwili" (kilka minut)

Viking 10
Konto wa偶ne przez 365 dni
internet Internet
1.8 GB (<-- -- to jest ze starego pakietu)
14 dni (<-- -- to NIE jest ze starego pakietu)
sms SMSy
Bez limitu
3 dni (<-- -- to jest ze starego pakietu)
telefon Stacjonarne
Bez limitu
31 dni
telefon Kom贸rkowe
Bez limitu
31 dni
play-viking Play Viking
Bez limitu
31 dni

--
Alf/red/

Data: 2015-12-04 23:26:25
Autor: PlaMa
Viking daje nolimit
W dniu 2015-12-03 o 22:53, ToMasz pisze:

[...]

nie za 10 b臋dzie to co daje do艂adowanie 10 + no limit na rozmowy. Dla mnie to bez znaczenia bo w sumie utrzymuj臋 jeszcze RBM w drugim simie wi臋c ten net w MV to tak troch臋 zb臋dny si臋 robi.

No limit mia艂em od razu po do艂adowaniu

Data: 2015-12-04 12:50:33
Autor: Diabe艂son
Viking daje nolimit
W dniu 2015-12-03 o 21:19, PlaMa pisze:
[...]

  Ja te偶 by艂em taki przebieg艂y jak Ty, ale szkoda 偶e nie mo偶na do艂adowa膰 kodem z allegro czy ze zdrapki *100*KOD#

Data: 2015-12-04 10:33:24
Autor: marcin_
Viking daje nolimit

U偶ytkownik "Alf/red/" napisa艂 w wiadomo艣ci

Za do艂adowanie *jutro* dowoln膮 kwot膮 (10, 19, 24, 29) daj膮 miesi膮c rozm贸w nolimit. Oczywi艣cie do艂adowanie za 29 i tak daje taki pakiet.
Szczeg贸艂y w pdf na stronie g艂贸wnej https://mobilevikings.pl/

Je艣li mam ko艅cz膮cy si臋 za pare dni abonament w Orange to Virgin przeniesie mnie do tej oferty - Freemium /0z艂 na 30 dni a p贸藕niej pakiet za p贸艂darmo za 19 z艂 z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich czy sam musz臋 sobie za艂atwi膰 zako艅czenie umowy z orange ??

Data: 2015-12-04 23:27:37
Autor: PlaMa
Viking daje nolimit
W dniu 2015-12-04 o 10:33, marcin_ pisze:

[...]

Jak to si臋 ma do Viking贸w i ich urodzinowej promocji?

Data: 2015-12-04 10:34:03
Autor: marcin_
Viking daje nolimit

U偶ytkownik "Alf/red/" <alf_1511@ump.waw.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:n3q5kk$jg0$1node1.news.atman.pl...

Data: 2015-12-04 11:41:21
Autor: Alf/red/
Viking daje nolimit
W dniu 04.12.2015 o 10:34, marcin_ pisze:
to Virgin przeniesie mnie do tej oferty [...]  czy sam musz臋 sobie za艂atwi膰 zako艅czenie umowy z orange ??

Abstrahuj膮c od tego, 偶e rozmawiamy o Viking a nie o Virgin, to tak, zlecenie przeniesienia do sieci B powoduje samoczynne rozwi膮zanie umowy z sieci膮 A. Z dok艂adno艣ci膮 do tego, 偶e mo偶esz za偶yczy膰 przeniesienie wcze艣niejsze ni偶 koniec umowy a sieci膮 A, i by膰 mo偶e narazi膰 si臋 na kar臋 finansow膮. Sieci A i B dogaduj膮 si臋, kiedy to jest "na koniec okresu umowy/rozliczeniowego/itp." i dostajesz odpowiednie info.

--
Alf/red/

Data: 2015-12-04 12:07:52
Autor: marcin_
Viking daje nolimit

[...]

Rzeczywi艣cie moje niedoczytanie z tym Viking-Virgin, przepraszam.
wiem, ze przenosiny odbywaja sie z automatu miedzy firmami GSM, klient jest od tego zwolniony. Przechodzi艂em to sam kilka razy. Tylko zawsze to by艂o z abonamentu na abonament a Teraz z abonentu z Orange na kart臋 Virgin...

Viking daje nolimit