Vin Checker

Data: 2010-08-02 19:22:37
Autor: Przemysław Gubernat
Vin Checker
W dniu 2010-08-02 14:47, Chris pisze:
http://www.bezwypadkowy.net/vin-checker/checker

Ruszył Vin Checker na razie beta ale już po nr. Vin potrafi szukać aut z
amerykańskiech szrotów wraz ze zdjęciami, poza tym dekoduje większość marek z
opisem wyposażenia.
Tym co szukają auta polecam zajrzeć i sprawdzić zanim się kupi.

Tak zdekodowało mój VIN Scenica z roku 2000 że uznał go za 2002 ;-)

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2010-08-02 19:33:27
Autor: Chris
Vin Checker
W dniu 2010-08-02 19:22, Przemysław Gubernat pisze:

[...]

Jak dobrze poszuka znajdzie w nim też przystanek autobusowy :)

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-08-02 19:43:51
Autor: Irokez
Vin Checker
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i36vh7$6fp$2inews.gazeta.pl...
[...]

hmm moje niby ok znalazło, skopiowało dane z ePer jak widzę ;)
Ale to google szukacz nie wiem po co. 5 fotek i żadna nie taka jak moja :)

No i jakieś punkty odlicza. Po co nie wiem. A co jak sie skończą? Nowe konto?

--
Irokez

Data: 2010-08-02 20:02:15
Autor: Chris
Vin Checker
W dniu 2010-08-02 19:43, Irokez pisze:

hmm moje niby ok znalazło, skopiowało dane z ePer jak widzę ;)

Z VIN-em jest problem taki że często producent zmieniał znaczenie w zależności od rocznika auta, staramy się zbierać każde info o takich zmianach i wprowadzać to ręcznie .. niestety jest to robota syzyfowa bo robi to jedna osoba w wolnej chwili. Serwis jest za free i robiony żeby pomóc komuś a nie za kasę z cały sztabem programistów, grafików, managerów itp.

ProponujÄ™ żebyÅ› np. wybraÅ‚ Subaru + VIN:  JF1GD29623G506128

Zobaczysz wtedy zdjęcia auta z aukcji w USA i nie wygląda mi na bezwypadkowe ..... takich aut znaleźć można dużo więcej :)

ps. Podaj nick to Ci oddam punkty za testy :)

Ale to google szukacz nie wiem po co. 5 fotek i żadna nie taka jak moja :)

Po to żeby np. nie kopiować nr. VIN do googla tylko już jest to w zakładce. Co do fotek to bierze to z jakiejś bazy modeli aut, nie powiem bo brat to robił :)

No i jakieś punkty odlicza. Po co nie wiem. A co jak sie skończą? Nowe
konto?

Kilka zasad i reguł:
1. Korzystać z VIN Checkera mogą tylko zarejestrowani użytkownicy i określoną ilość razy.
2. Każde skorzystanie z VIN Checkera potrąca jeden punkt z konta użytkownika.
3. Punkty zdobywa siÄ™ za codzienne logowanie
4. Aktywni na forum użytkownicy (czyli tacy, którzy wnoszą pożyteczne informacje) będą otrzymywali bonusy punktowe
5. Każdy nowy użytkownik dostaje na start 5 punktów

Wystarczy poczytać ale powiem bratu żeby to umieścił w jakimś lepiej widocznym miejscu.

Taka mała prośba, jeśli macie jakieś uwagi, sugestie, propozycje albo zażalenia :) to piszcie bezpośrednio na stronie bo całą sprawą techniczną zajmuje się brat a on tutaj nie wchodzi. Ja jestem od trzymania ładu i składu żeby nie było ogłoszeń itp .. (już kasowałem ogłoszenia bo ktoś sobie myślał że będzie miał darmowe ogłoszenia :)

Data: 2010-08-02 20:25:21
Autor: Irokez
Vin Checker
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i37179$cjq$1inews.gazeta.pl...

Zobaczysz wtedy zdjęcia auta z aukcji w USA i nie wygląda mi na bezwypadkowe ..... takich aut znaleźć można dużo więcej :)

No jesli tak szuka, to niezły pomysł.
W bazie szweckich aut też?

[...]

Zauważyłem.

3. Punkty zdobywa siÄ™ za codzienne logowanie
4. Aktywni na forum użytkownicy (czyli tacy, którzy wnoszą pożyteczne informacje) będą otrzymywali bonusy punktowe
5. Każdy nowy użytkownik dostaje na start 5 punktów

No to dzis promocja, dostałem 8 punktów :)

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-08-02 20:34:35
Autor: Chris
Vin Checker
W dniu 2010-08-02 20:25, Irokez pisze:

Zobaczysz wtedy zdjęcia auta z aukcji w USA i nie wygląda mi na
bezwypadkowe ..... takich aut znaleźć można dużo więcej :)

No jesli tak szuka, to niezły pomysł.

Inaczej nie miało by to sensu żeby tylko dekodowało numer :)

W bazie szweckich aut też?

Chyba się nie da za to jest na forum link to Szwedów i każdy może sobie wpisać numery rej.