Vin Checker

Data: 2010-08-03 14:13:45
Autor: LEPEK
Vin Checker
Chris pisze:
http://www.bezwypadkowy.net/vin-checker/checker

Ruszył Vin Checker na razie beta ale już po nr. Vin potrafi szukać aut z amerykańskiech szrotów wraz ze zdjęciami, poza tym dekoduje większość marek z opisem wyposażenia.

Bez sensu.
Tylko dla zarejestrowanych. Już lecę zakładać sobie kolejne konto na kolejnym serwisie, żeby podawać adres e-mail i hasło i aby mający dostęp do tej bazy danych sprawdzali sobie, czy aby identyczna kombinacja nie występuje w innych serwisach. Jakoś jestem uprzedzony do takich postów w stylu "zarejestruj się na próbę". Toć da się do załatwić limitem zapytań wg IP choćby.
Limit 5 zapytań - jak ktoś kupuje samochód, to z takim limitem ten serwis o kant dupy rozbić (podkreślam: serwis, nie ciebie; bo widzę, że masz problem z rozdziałem własnej tożsamości od dzieła rodzinnego). Może jeszcze punkty za esemesy wprowadzisz? Choć to byłoby uczciwsze i logiczniejsze, niż przyznawanie punktów za wypowiedzi na forum...
A twoje reakcje na krytyczne wypowiedzi... hmmm... tak, tak, też mam 15 lat i neostradę...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-08-03 14:23:46
Autor: Chris
Vin Checker
LEPEK nabazgrał:
Chris pisze:
[...]

Nikt cię nie zmusza .... poza tym nikt oprócz ciebie nie zna hasła nie mówiąc o tym że względy bezpieczeństa i logika usrów raczej wymaga żeby na każdym portalu mieć inne hasło.
Ale rozumiem i szanuję też mam średnie zaufanie do rożnych serwów .. do tej pory nie mam konta na tak wielce popularnym facebooku :)

Co do IP to można zmieniać dowolną ilość razy, jest to obejścia nawet przez nowicjuszy w 2 min.

[...]

Nie za wypowiedzi tylko za logowanie do serwisu a to jest rożnica.

Kilka zasad i reguł:
3. Punkty zdobywa się za codzienne logowanie

A twoje reakcje na krytyczne wypowiedzi... hmmm... tak, tak, też mam 15 lat i neostradę...

Każdy może mieć własne zdanie .....

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-08-03 14:30:11
Autor: Cavallino
Vin Checker
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i391oj$g28$1inews.gazeta.pl...
LEPEK nabazgrał:

[...]

Jasne, bo w bazie go nie trzymasz....

Data: 2010-08-03 14:33:44
Autor: Chris
Vin Checker
Cavallino nabazgrał:
Nikt cię nie zmusza .... poza tym nikt oprócz ciebie nie zna hasła
Jasne, bo w bazie go nie trzymasz....

Niestety rozczaruję cię ale takie dane są kodowane przez system ....

Data: 2010-08-03 14:36:11
Autor: krzysiek82
Vin Checker
Chris pisze:
Niestety rozczaruję cię ale takie dane są kodowane przez system ....

Dokładnie, ale wiesz nie każdy stawiał w swoim życiu forum na phpbb lub podobnym i tutaj znawców tematu jest mało.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 14:45:44
Autor: Marek Giżyński
Vin Checker
krzysiek82 pisze:
Chris pisze:
Niestety rozczaruję cię ale takie dane są kodowane przez system ....

Dokładnie, ale wiesz nie każdy stawiał w swoim życiu forum na phpbb lub

Stawiales forum na phpBB - oooo masta. Poklony normalnie. :D

m.

Data: 2010-08-03 14:47:05
Autor: krzysiek82
Vin Checker
Marek Giżyński pisze:
Stawiales forum na phpBB - oooo masta. Poklony normalnie. :D

Rozumiem, że lepiej napisać całość od nowa, i nie popełnić tylu błedów ile ma każda nowa wersja? Mało realne albo inaczej nie jest to wykonalne. Kłania się inżyniera oprogramowania.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 14:48:37
Autor: Marek Giżyński
Vin Checker
krzysiek82 pisze:
Marek Giżyński pisze:
[...]

Smieje sie tylko z Twej fachowosci - nic ponad to. :D

m.

Data: 2010-08-03 14:52:42
Autor: krzysiek82
Vin Checker
Marek Giżyński pisze:
Smieje sie tylko z Twej fachowosci - nic ponad to. :D

m.

hmm nie znasz mnie, więc jak możesz się śmiać i oceniać moją pracę skoro   nie widzisz jej efektów?

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 14:54:05
Autor: Marek Giżyński
Vin Checker
hmm nie znasz mnie, więc jak możesz się śmiać i oceniać moją pracę skoro
 nie widzisz jej efektów?

Widze co piszesz - wystarcza mi to - uwierz.

m.

Data: 2010-08-03 15:01:26
Autor: Artur Maśląg
Vin Checker
W dniu 2010-08-03 14:48, Marek Giżyński pisze:
krzysiek82 pisze:
Marek Giżyński pisze:
[...]

Daj spokój, tutaj sami fachowcy ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-03 14:37:07
Autor: Cavallino
Vin Checker
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i392b9$htq$1inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał:
Nikt cię nie zmusza .... poza tym nikt oprócz ciebie nie zna hasła
Jasne, bo w bazie go nie trzymasz....

Niestety rozczaruję cię ale takie dane są kodowane przez system ....

Co rozumiesz przez pojęcie "system"?
Skorzystałeś z jakiegoś gotowca do obsługi forum?
Na jakiej licencji był?

Data: 2010-08-03 14:39:12
Autor: krzysiek82
Vin Checker
Cavallino pisze:
Skorzystałeś z jakiegoś gotowca do obsługi forum?

nie ma sensu pisać czegoś od nowa, za wiele błędów za wiele cennego czasu :)

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 14:49:07
Autor: Chris
Vin Checker
Cavallino nabazgrał:
Niestety rozczaruję cię ale takie dane są kodowane przez system ....
Co rozumiesz przez pojęcie "system"?

Tak rozumiem.

http://www.kunena.com/

Data: 2010-08-03 15:02:05
Autor: Cavallino
Vin Checker
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Skorzystałeś z jakiegoś gotowca do obsługi forum?
Na jakiej licencji był?

http://www.kunena.com/

Nie wiesz?
Link to nie odpowiedź.

W każdym razie nic nie stoi na przeszkodzie, aby forum zrobić sobie w dowolnej technologii, również takiej w której poznanie hasła nie jest niczym trudnym.

Data: 2010-08-03 15:09:31
Autor: Chris
Vin Checker
Cavallino nabazgrał:
[...]

Zapytam wprost ??  czy ty jesteś tępy czy robisz to specjalnie ???

Masz odpowiedz na czym jest zrobiona strona. A jak nie znasz się na tej dziedzinie wiedzy jaką jest IT to nie udzielaj się bo tylko się kompromitujesz ... a teraz daj mi PLONKA i po sprawie.

Data: 2010-08-03 15:10:47
Autor: Marek Giżyński
Vin Checker
Chris pisze:
Cavallino nabazgrał:
[...]

Kolejny fachura H4xx0R. Jest Was tu wiecej? :)

m.

Data: 2010-08-03 15:23:13
Autor: Chris
Vin Checker
Marek Giżyński nabazgrał:
Kolejny fachura H4xx0R. Jest Was tu wiecej? :)

Pan hakier :P

Data: 2010-08-03 15:23:52
Autor: Marek Giżyński
Vin Checker
Chris pisze:
Marek Giżyński nabazgrał:
Kolejny fachura H4xx0R. Jest Was tu wiecej? :)

Pan hakier :P

Marek - milo mi.

m.

Data: 2010-08-03 15:30:41
Autor: Chris
Vin Checker
Marek Giżyński nabazgrał:
Marek Giżyński nabazgrał:

http://www.gdansk.pa.gov.pl/?q=gizynski    hmmm :)

Data: 2010-08-03 17:37:31
Autor: Marek Giżyński
Vin Checker
Chris pisze:
Marek Giżyński nabazgrał:
Chris pisze:
Marek Giżyński nabazgrał:
Kolejny fachura H4xx0R. Jest Was tu wiecej? :)
Pan hakier :P
Marek - milo mi.

http://www.gdansk.pa.gov.pl/?q=gizynski    hmmm :)

Niezbyt. Kombinuj dalej. :)

m.

Data: 2010-08-03 15:18:15
Autor: Cavallino
Vin Checker
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i394ec$oja$1inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał:
[...]

Nie - to Ty jesteś tępy, jeśli nie zrozumiałeś o co chodzi.

Masz odpowiedz na czym jest zrobiona strona.

Nie ma to większego znaczenia, liczy się to w czym może byż zrobiona.
Co za tym idzie - to że Ty NIE CHCESZ lub nie umiesz poznać hasła w tej chwili, nie ma znaczenia, ważne że masz potencjalnie taką możliwość w ten czy w inny sposób, choćby poprzez modyfikację kodu forum.
Ktoś wchodząc na jakąkolwiek stronę nie ma i nie musi mieć pojęcia w jakiej technologii została wykonana.
Skoro istnieje możliwość że podane przez niego hasło wypłynie administratorowi serwisu (a zawsze tak jest), to musi taką możliwość wkalkulować.
Czyli najbezpieczniej olać wszystkie serwisy, w których jest obowiązek logowania się, bez których da się żyć.

Przemyśl temat, bo to że poznasz adres mailowy klienta nic Ci nie daje w kwestii ścigania, a tracisz klientów którzy nie wyrażają zgody na podawanie swoich danych bez potrzeby.

Teraz rozumiesz do czego piłem, czy dalej jak to masz w zwyczaju będziesz ciskał epitetami, tylko dlatego, że czegoś nie skumałeś?

Data: 2010-08-03 15:28:04
Autor: Chris
Vin Checker
Cavallino nabazgrał:

http://www.kunena.com/ masz na dole strony podane na czym jest zrobiona strona i nic nie ma do ukrycia ... nie wiem do czego pijesz .....

Ktoś wchodząc na jakąkolwiek stronę nie ma i nie musi mieć pojęcia w
jakiej  technologii została wykonana.

Informacja jest na dole strony...

Skoro istnieje możliwość że podane przez niego hasło wypłynie administratorowi serwisu (a zawsze tak jest), to musi taką możliwość wkalkulować.

Zakładając aila/konto w banku czy logowanie się do bankomatu ma takie samo zagrożenia jak logowanie się do serwisów internetowych ... ale to wiedzą nawet dzieci w przedszklu :)

Czyli najbezpieczniej olać wszystkie serwisy, w których jest obowiązek logowania się, bez których da się żyć.

A czy ja kogoś zmuszam ? nie chce nie rejestruje się koniec kropka ...

Przemyśl temat, bo to że poznasz adres mailowy klienta nic Ci nie daje w kwestii ścigania, a tracisz klientów którzy nie wyrażają zgody na
podawanie  swoich danych bez potrzeby.

Sciganiem zajmuje się policja a nie ja ...

Teraz rozumiesz do czego piłem, czy dalej jak to masz w zwyczaju będziesz ciskał epitetami, tylko dlatego, że czegoś nie skumałeś?

częściowo zozumiałem to co starasz się przekazać ...:)

Data: 2010-08-03 15:33:51
Autor: Cavallino
Vin Checker
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i395h6$scb$1inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał:

[...]

Naprawdę liczysz na to, że ktoś wchodząc na jakąś stronę będzie zaczynał od śledztwa co do jakości narzędzia w którym jest zrobiona i jego licencji?
Już abstrahując od tego czy wierzy w to co sobie napisałeś na stronie.

[...]

Z tą różnicą, że bankowi ufa, a Tobie nie, skoro nawet Cię nie zna.
Dałbyś swoją kasę na przechowanie klientowi z ulicy, który twierdzi że ma bezpieczną portmonetkę, czy jednak bankowi?

[...]

No o tym piszę.
Jak zarejestrujesz ip, to wystarczy, ten adres mailowy który tak usilnie chcesz wyciągnąć nie jest Ci do niczego potrzebny.
Chyba że chcesz nimi handlować....

Teraz rozumiesz do czego piłem, czy dalej jak to masz w zwyczaju będziesz ciskał epitetami, tylko dlatego, że czegoś nie skumałeś?

częściowo zozumiałem to co starasz się przekazać ...:)

Super.
Nie warto zaczynać od epitetów w takiej sytuacji.

Data: 2010-08-03 15:37:08
Autor: Chris
Vin Checker
Cavallino nabazgrał:

Jak zarejestrujesz ip, to wystarczy, ten adres mailowy który tak usilnie chcesz wyciągnąć nie jest Ci do niczego potrzebny.

Mail jest potrzebny do aktywacji konta bo na maila przychodzi informacja o rejestracji, poza tym na maila przychodzą o ile chcesz powiadomienia o nowych postach w tematach gdzie uczesniczyłeś ...

[...]

Proponuje zakończyć ten temat bo zrobił się nie potrzeny OT

Data: 2010-08-03 15:43:08
Autor: Cavallino
Vin Checker
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i39624$10k$1inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał:

[...]

Nie rozumiesz.
Chodzi o wpuszczenie na stronę ludzi którzy w rejestracji, forum itd nie chcą uczestniczyć.

Data: 2010-08-03 15:50:57
Autor: Chris
Vin Checker
Cavallino nabazgrał:
Chodzi o wpuszczenie na stronę ludzi którzy w rejestracji, forum itd nie chcą uczestniczyć.

Każdy może wejśc i czytać stronę bez logowania, nie może pisać i korzystać w vin checka tu jedynie potrzeba logowania ....

Data: 2010-08-03 15:51:42
Autor: Cavallino
Vin Checker
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i396s2$3nu$1inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał:
Chodzi o wpuszczenie na stronę ludzi którzy w rejestracji, forum itd nie chcą uczestniczyć.

Każdy może wejśc i czytać stronę bez logowania, nie może pisać i korzystać w vin checka tu jedynie potrzeba logowania ....

Przecież wiadomo że chodzi o to ostatnie.
O co Ci tak naprawdę chodzi, że potrzebujesz zalogowanych klientów?

Data: 2010-08-03 15:55:33
Autor: Chris
Vin Checker
Cavallino nabazgrał:
[...]

Taki kaprys ....  robisz coś za frre  poświęcasz prywatny czas, pieniądze (serwery, strona, czas kosztują)  więc choć niech mam satysfakcję z logowań :)

Data: 2010-08-03 15:59:40
Autor: krzysiek82
Vin Checker
Chris pisze:
Taki kaprys ....  robisz coś za frre  poświęcasz prywatny czas, pieniądze (serwery, strona, czas kosztują)  więc choć niech mam satysfakcję z logowań :)

też tak mam, satysfakcja, że coś komuś się przydaje jest bezcenna. Krytyka również, ale konstruktywna a nie prymitywna.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 16:04:17
Autor: Cavallino
Vin Checker
[...]

A nie lepiej mieć satysfakcję z o rząd wielkości większej ilości wejść na stronę?

Data: 2010-08-03 20:20:47
Autor: Bydlę
Vin Checker
On 2010-08-03 15:43:08 +0200, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> said:

[...]

Niech używają loginu vin i hasła vinvin.
;-)

--
Bydlę

Data: 2010-08-03 15:30:38
Autor: Mariusz Chwalba
Vin Checker
On Tue, 03 Aug 2010 14:33:44 +0200, Chris <spam_actchris_spam@gazeta.pl>  wrote:

Nikt cię nie zmusza .... poza tym nikt oprócz ciebie nie zna hasła
Jasne, bo w bazie go nie trzymasz....

Niestety rozczaruję cię ale takie dane są kodowane przez system ....

Zależnie od systemu. Pesymistycznie lepiej założyć, że hasła mogą być  trzymane
jawnie.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-08-03 15:39:02
Autor: Chris
Vin Checker
Mariusz Chwalba nabazgrał:
[...]

To od autora strony, ja jestem tylko administartorem a nie twórcą :)

Rozwieję trochę tą dyskusję bo nie widzę powodów do tego żeby to aż tak rozdmuchiwać.
1. System stoi na open-sourcowym systemie CMS w najnowszej wersji i jest na bieżąco aktualizowany
2. System forum to Kunena też open-sourcowy system (tak samo jak phpbb, punbb i pochodne)
3. Całość jest dodatkowo obwarowana komercyjnymi już komponentami systemów zabezpieczeń
4. Hasła są kodowane
5. Podpięty jest system google od statystyk i webmaster tools - dlatego pojawiają w kodzie (jak ktoś nie wie CZEMU to proponuję lekturę na www.forum.optymalizacja.com/)
6. Nikt nikogo nie zmusza do zakładania konta na forach klubowych, serwisach z darmowymi kontami email i moim serwisie - wolna wola - chcesz to masz nie to nie
7. Co do wypływania haseł - no cóż są hakerzy którzy i do mnie się włamią jak będą chcieli - ale ja na pewno nie jestem takim gigantem jak Allegro, Wykop czy Nasza-klasa gdzie wypłynęły hasła użytkowników w duuuużej ilości. Po to jest zainstalowany u mnie system sprawdzania siły hasła żeby uniknąć po "EWENTUALNYM" włamaniu ich rozszyfrowania (bo hasła SĄ I BYŁY kodowane)
8. IP logowane jest przez KAŻDY SERWER w internecie i przez prawie każdą STRONĘ WWW - dyskusje w tej kwestii są bezsensowne bo każdy hosting daje w gratisie swojemu klientowi system statystyk serwera z wygenerowanym ruchem i adresami IP które ten ruch wygenerowały.