Vince Carter do ...

Data: 2009-06-25 22:30:58
Autor: Tomasz Radko
Vince Carter do ...
....a co, zabawię się w polskie portale.

Do Orlando. Za Alstona, Lee i Battie'go.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 23:06:49
Autor: wiLQ
Vince Carter do ...
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

....a co, zabawię się w polskie portale.

Do Orlando. Za Alstona, Lee i Battie'go.

Gdy przeczytalem newsa to bylo "za 3 zawodnikow" i juz mialem sie
zachwycac nad Magic, a tu sie dowiedzialem, ze posrod tej trojki jest
Lee. Blad panowie! Dorzucajcie Redicka / Johnsona, ale nie Lee...
Ech, alez sie przecenia nazwiska i olewa solidnych role-playerow...
A i oszczednosci dla Nets bylyby wieksze...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 23:21:16
Autor: Tomasz Radko
Vince Carter do ...
wiLQ pisze:
[...]

A z ostatnim zdaniem się nie zgodzę. Tzn. owszem, oszczędności by były większe, ale oszczędności robi się po coś. Np. po to, żeby zaangażować obiecujących graczy typu Lee. Lee jest odpowiednikiem wyboru w pierwszej rundzie draftu, a może nawet dwóch wyborów, zważywszy na bieżący wskaźnik niewypałów.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 23:38:46
Autor: wiLQ
Vince Carter do ...
> [...]

A z ostatnim zdaniem się nie zgodzę. Tzn. owszem, oszczędności by były większe, ale oszczędności robi się po coś. Np. po to, żeby zaangażować obiecujących graczy typu Lee. Lee jest odpowiednikiem wyboru w pierwszej rundzie draftu, a może nawet dwóch wyborów, zważywszy na bieżący wskaźnik niewypałów.

Hmm, pytanie hipotetyczne, dla dlugoterminowej przyszlosci Nets lepiej
by w przyszlym sezonie:
a) zatankowali,
b) byli na tyle dobrzy by wygrac 30-40 gier?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 14:42:53
Autor: Calagan
Vince Carter do ...
On 25 Cze, 23:38, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

by w przyszlym sezonie:
a) zatankowali,
b) byli na tyle dobrzy by wygrac 30-40 gier?

 A sa wstanie wygrac te +30 gier z tym skladem? Nawet chcac?

Data: 2009-06-26 00:26:56
Autor: Tomasz Radko
Vince Carter do ...
Calagan pisze:

 A sa wstanie wygrac te +30 gier z tym skladem? Nawet chcac?

Ano pobawmy się w obliczenia na serwetce.

W zeszłym sezonie mieli wg PythWin 34 zwycięstw (faktycznie, o dziwo, też 34). Carter dał 7.4 WS w prawie 3000 minut. Lee, w Orlando, miał 4.4   WS w prawie 2000 minut. Czyli, przeliczając na 3000 minut, wypada koło 6.6 WS - ta wymiana wygląda dla Nets coraz lepiej.

Alston miał w zeszłym sezonie 5.3 WS w 2400 minut. W Nets przejmie minuty Doolinga, który miał 3.6 WS w 2100 minut. Wygląda na to, że zamiana minut Cartera i Doolinga na minuty Lee i Alstona wychodzi na remis.

A jest jeszcze Battie. 2.9 WS w 1200 minut. Jeżeli zastąpią nim Yi, który w ciągu 1400 minut wyprodukował 0.7 WS, to będą ponad 2 WS do przodu.

OK, Lee prawdopodobnie nie zagra aż 3000 minut, ale za to Harris zagra pewnie więcej, niż w tym sezonie (tylko 69 meczów).

Summa sumarum, nie uwzględniając innych możliwych zmian (nie śledzę Nets   i nie wiem, co planują i co się tam działo w zeszłym sezonie), szacowałbym ich możliwości na 36-37 zwycięstw. Na playoffs prawdopodobnie nie wystarczy, ale poczekajmy, aż skonkretyzuje się reszta ruchów transferowych na wschodzie. Ktoś może się omsknąć.

pzdr

TRad

PS Oczywiście Nets stają się kolejnym kandydatem na udaną inwestycję średnioterminową :)

Data: 2009-06-26 10:07:17
Autor: Tomasz Radko
Vince Carter do ...
Tomasz Radko pisze:

PS Oczywiście Nets stają się kolejnym kandydatem na udaną inwestycję średnioterminową :)

Oto jak opiniotwórczy serwis CNN/SI widzi przyszłoroczną kolejnośc na wschodzie:

15. New Jersey
14. Milwaukee
13. Charlotte
12. Indiana
11. Toronto
10. New York
9. Detroit
8. Chicago
7. Miami
6. Philadelphia
5. Atlanta
4. Washington
3. Boston
2. Orlando
1. Cleveland

Otóż o ile nie sprzedadzą Harrisa, to _gwarantuję_, że Nets będą wyżej. Ot, potęga myślenia nazwiskami.

Podobnie MSM widziały transfer Iversona do Nuggets a potem do Pistons. Dwa razy dostały po piórach i niczego się nie nauczyły.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-26 15:40:44
Autor: wiLQ
Vince Carter do ...
> [...]

1. Cleveland

Otóż o ile nie sprzedadzą Harrisa, to _gwarantuję_, że Nets będą wyżej. Ot, potęga myślenia nazwiskami.

Zgoda. Podobnie dziwnie wygladaja dla mnie np Pacers na #12 za Knicks
czy Sixers i Bulls gorsze od Hawks.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-26 15:36:58
Autor: wiLQ
Vince Carter do ...
Calagan napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> a) zatankowali,
> b) byli na tyle dobrzy by wygrac 30-40 gier?

 A sa wstanie wygrac te +30 gier z tym skladem? Nawet chcac?

L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:
30-40 gier z Harrisem i Alstonem robiacymi za gwiazdy?

TRad juz odpowiedzial jak to wyglada od strony wygranych, a ja powiem
nawet wiecej: wg mnie Nets wraz z tym trejdem stali sie faworytami w
wyscigu po LeBrona w offseason 2010! Czego chciec wiecej?
Beda mieli Harris-Lee-dziura-dziura-Lopez w cenie okolo 15M$/y. Dajmy poszalec wyobrazni... na SF LeBron, na PF Bosh. Dynastia?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-29 00:23:55
Autor: sooobi
Vince Carter do ...
Beda mieli Harris-Lee-dziura-dziura-Lopez w cenie okolo 15M$/y.
Dajmy poszalec wyobrazni... na SF LeBron, na PF Bosh. Dynastia?

Tak ale na 2 pilki bo jedna niewystarczy.

pzdr

Data: 2009-06-25 23:33:48
Autor: L'e-szczur
Vince Carter do ...

> [...]

by w przyszlym sezonie:
a) zatankowali,
b) byli na tyle dobrzy by wygrac 30-40 gier?

30-40 gier z Harrisem i Alstonem robiacymi za gwiazdy? Mam wrazenie,
ze to jeszcze nie koniec handlu w wykonaniu Ratnera.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-26 00:14:29
Autor: Tomasz Radko
Vince Carter do ...
wiLQ pisze:
[...]

To już nie te czasy, kiedy tankowanie gwarantowało Olajuwona. Myślę, że różnica między np. #5 pickiem a np. #10 jest mniejsza niż Lee. Poza tym jak będzie trzeba to Lee nabawi się "back spasms".

pzdr

TRad

Data: 2009-06-26 08:13:21
Autor: s
Vince Carter do ...
...a co, zabawię się w polskie portale.

Do Orlando. Za Alstona, Lee i Battie'go.

I Orlando robia sie slabsi pod koszem.

Ale pytanie jest innej natury: czy aby nie byl to ruch majacy zastapic extension dla Hedo.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-25 23:41:49
Autor: L'e-szczur
Vince Carter do ...
On 26 Cze, 08:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

I Orlando robia sie slabsi pod koszem.

Ale pytanie jest innej natury: czy aby nie byl to ruch majacy zastapic

Szczerze mowiac to nie sadze. Carter ma jeszcze dwa gwarantowane lata
plys trzeci w opcji klubu.
I prawde powiedziawszy wydaje mi sie, ze mimo wszystko jest slabszym
zawodnikiem od Turkoglu, ktory na dodatek gorzej rokuje (dwa lata
roznicy wieku i przebiegu w NBA).
Mysle, ze to tylko wskazuje na chec zatrzymania Hedo i pojscia na
calosc w najblizszych dwoch-trzech latach. Chociaz oczywiscie wiele
zalezy od oczekiwan Hedo - jezeli beda za wysokie to po prostu Vince
bedzie planem awaryjnym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-26 10:32:53
Autor: s
Vince Carter do ...
[...]

Dla mnie to jasny sygnal, ze faktycznie w tym roku sutych kontraktow nie bedzie. Jezeli ktos chce zyskac dobrego zawodnika za duze pieniadze - kupuje na wyprzedazach, przy okazji pozbywajac sie swoich drobniejszych balastow placowych. I jak widac, teamow sklonnych oddawac takich solidnych graczy jest sporo. I takie kontrakty sa krotsze nizli ewentualne nowopodpisane.

Orlandos cichaczem oslabili sie pod koszem. I to moze byc argument dla Gortata, zeby zostal - "popatrz, Battie zniknal, stawiamy na Ciebie, oto obiecane Tobie minuty".

Data: 2009-06-26 01:34:35
Autor: L'e-szczur
Vince Carter do ...
On 26 Cze, 10:32, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

balastow placowych. I jak widac, teamow sklonnych oddawac takich
solidnych graczy jest sporo. I takie kontrakty sa krotsze nizli

No to jeszcze Tracy i bedzie komplet ;-)

Orlandos cichaczem oslabili sie pod koszem. I to moze byc argument dla
Gortata, zeby zostal - "popatrz, Battie zniknal, stawiamy na Ciebie, oto
obiecane Tobie minuty".

Na to Gortat odpowie: "Minuty, minuty! A dutki gdzie?"

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-26 10:33:16
Autor: Szczepan Radzki
Vince Carter do ...
s pisze:
[...]

Tylko, że w dalszym ciagu mało minut na środku, więcej na PF. A czy Gortat jest gotowy do gry na 4? Nie wydaje mnie się.

Szczepan Radzki

Data: 2009-06-26 09:46:09
Autor: Witold Jakubowski
Vince Carter do ...
Szczepan Radzki <s.radzki@CUTTHIS.gmail.com> napisał(a): >
> [...]

Tylko, że w dalszym ciagu mało minut na środku, więcej na PF. A czy Gortat jest gotowy do gry na 4? Nie wydaje mnie się.

 Gortatowi ciągle brakuje rzutu z półdystansu, ale mam wrażenie, biorąc pod uwage donieisienia o jego harówce na treningach, że szybciej on sie nauczy rzucać z bliskiego półdystansu i grac na PF niż Howard (tym bardziej, że samozadowolenie gwiazdy wydaje się wysokie). Pozdrowienia Witek

Data: 2009-06-26 10:12:41
Autor: Hubertus Blues
Vince Carter do ...
Tomasz Radko pisze:
...a co, zabawię się w polskie portale.

Do Orlando. Za Alstona, Lee i Battie'go.

Tylko po co? Za cholere nie rozumiem tego ruchu ze strony Magic.
Czego oni oczekują od Cartera?
- doświadczenia? Lee przez jeden rok w PO zebrał więcej doświadczeń niż Carter przez całą karierę.
- obrońce na Kobe-podobnych? Litości!
- dodatkową armatę w ataku? Że niby Carter poprawił skuteczność za 3? A i wejścia pod kosz robi lepiej?
- że przez 3 ostatnie sezony był raczej zdrowy?

Kurde bele! Carterowi trzeba będzie zapłacić ~15M$. Alston przy zdrowym Nelsone to Magic nie jest potrzebny, Ale do diaska ze swoim wygasającym kontraktem oraz po tym co mimo wszystko pokazał wart jest więcej. Do tego Battie z ostatnim rokiem za ~6M$.

Błąd jak stąd do hohoho i z powrotem!

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-06-26 10:14:06
Autor: Tomasz Radko
Vince Carter do ...
Hubertus Blues pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

Slasher. Potrafi zagrać jeden na jeden. Spełnia warunek podstawowy - nieźle rzuca za trzy.

Niezły pomysł, bo trzeba walczyć, póki Lewis i Turkoglu jeszcze coś grają, a Carter jest jednak lepszy od Lee (acz dużo mniej, niżby się wydawało na pierwszy rzut oka). Oczywiście przy założeniu, że uda im się zatrzymać Gortata (lub ściągnąć kogoś w tym stylu, np. R.Wallace'a), bo w tej chwili są potwornie ciency pod koszem.

Być może szykują się, żeby powiedziec pa pa Turkoglu i zwolnione pieniądze przeznaczyć na MLE dla PF/C.

pzdr

TRad

Vince Carter do ...