Vincent Sprawiedliwy ;)

Data: 2012-06-29 00:21:29
Autor: Kris
Vincent Sprawiedliwy ;)
W dniu piątek, 29 czerwca 2012 09:03:15 UTC+2 użytkownik MK napisał:

  Resort tłumaczy swój pomysł tym, że poinformowany o wysokości prowizji  klient miałby możliwość świadomego wyboru tańszej opcji - zapłacenia  gotówką albo kartą debetową.

Tylko że płatności debetowa MC są obarczone właśnie najwyższymi prowizjami;)

Data: 2012-06-29 09:38:33
Autor: MK
Vincent Sprawiedliwy ;)
W dniu 29.06.2012 o 09:21 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

[...]

Kartami o podwyzszonym interchange sa karty World i stad ich wysyp.  Ostatnio dawalem linka do tabeli Mastercarda i z tych meterialow nie  wynika zeby debetowki byly obciazone wyzsza prowizja od kredytowek.

MK

Data: 2012-06-29 00:55:04
Autor: Kris
Vincent Sprawiedliwy ;)
W dniu piątek, 29 czerwca 2012 09:38:33 UTC+2 użytkownik MK napisał:
> [...]

Kartami o podwyzszonym interchange sa karty World i stad ich wysyp.  Ostatnio dawalem linka do tabeli Mastercarda i z tych meterialow nie  wynika zeby debetowki byly obciazone wyzsza prowizja od kredytowek.

Ostatnio temat przerabiałem i z moich obserwacji wynika że płatności Mc Debit są obciążane najwyższą prowizja. I nawet tam gdzie stawka jest tylko procentowa to dla MC debit dochodzi jeszcze kilkadziesiąt groszy opłaty kwotowej

Data: 2012-06-29 10:00:28
Autor: MK
Vincent Sprawiedliwy ;)
W dniu 29.06.2012 o 09:55 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

[...]