Vincent Sprawiedliwy ;)

Data: 2012-07-01 23:20:31
Autor: vvvvvv
Vincent Sprawiedliwy ;)
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:op.wgnkjpj228x4t2saturn...
Wlasnie wyczytalem na onecie, ze kliencie beda musiali ponosic koszty
prowizji za platnosc kartami. Czyzby obecnie placil ja Vincent? A moze
Donek? Nie wiem czy jest granica debilizmu, ktorej nie przekrocza,
tlumaczac zwiekszanie podatkow...

MK

http://m.onet.pl/biznes/5174866,detal.html

Za wszystko zapłaci klient

(...)

a w sumie może to i lepiej? bankowość się cofnie krok do tyłu (płatności gotówką zamiast kartą), potem zrezygnują z kart i będą wyciagać z okienek gotówę, potem pozamykają konta :)
jak ludzie zaczną wydawać "żywą" gotówkę zamiast płacić kartami, zaczna oglądać te pieniądze, skłonność do oszczędności się zwiększy. człowiek wskazany w temacie ma jednak głowe na karku.

Vincent Sprawiedliwy ;)