Vincent cd 7

Data: 2009-05-22 12:57:45
Autor: Jerzy Olszewski
Vincent cd 7
Nie dałem rady do 100. Skończył. Oszczędził wstydu.

Data: 2009-05-22 13:02:18
Autor: Dieter
Vincent cd 7
Jurku, mam prosbe. Czy mozesz pisac swoje przemyslenia w jednym watku?

D.

Data: 2009-05-22 13:03:48
Autor: skippy
Vincent cd 7

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv60nq$hta$1inews.gazeta.pl...
Jurku, mam prosbe. Czy mozesz pisac swoje przemyslenia w jednym watku?

Chodzi o to, żeby tu nie było nic merytorycznie.
Komu zależy?
Wiesz.

Data: 2009-05-22 13:05:57
Autor: skippy
Vincent cd 17

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv61j0$it8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

eeeee
:)))
nie pis
zgaduj dalej
jak trafisz, to nie odpowiem, i po tym poznasz odpowiedź
:)

Data: 2009-05-22 13:19:42
Autor: skippy
Vincent cd 18

zgaduj dalej
PO???

pis po lsd to jedna fabryka, przestań.
upr so lpr w jakims sensie tez, czekają pod drzwiami albo w rynsztoku, ale to jedna fabryka:)

:)))

podpowiem pierwszą literkę i kuniec:

:)

Data: 2009-05-22 13:37:30
Autor: Ingarden
Vincent cd 18

Nie podkładaj się.

--
le

Data: 2009-05-22 13:40:32
Autor: skippy
Vincent cd 18

Użytkownik "Ingarden" <ekstrakt_USUN_@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv62ga$qia$1news.task.gda.pl...

Nie podkładaj się.

-- le

szaleńcom

Data: 2009-05-22 13:09:16
Autor: Jerzy Olszewski
Vincent cd 7
Dieter pisze:
Jurku, mam prosbe. Czy mozesz pisac swoje przemyslenia w jednym watku?

D.

Nie, dlatego, że każdy z nich dotyczy innego tematu.
Następnym razem napiszę o gwiazdach może Cię zainteresuje.

Data: 2009-05-22 13:08:00
Autor: skippy
Vincent cd 7

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:gv61me$ic5$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dieter pisze:
Jurku, mam prosbe. Czy mozesz pisac swoje przemyslenia w jednym watku?

D.

Nie, dlatego, że każdy z nich dotyczy innego tematu

To nie pisz "cd"
Plączesz.
Jednak nie jestes papugą, sorki.

Data: 2009-05-22 13:13:31
Autor: Jerzy Olszewski
Vincent cd 7
Dieter pisze:
[...]

Nie myl tematu jako etykiety z tematem merytorycznym treści postu. To poważny błąd logiczny.

Data: 2009-05-22 13:13:49
Autor: skippy
Vincent cd 7

Dieter pisze:
[...]

Poważne naciągnięcie wszystkiego polega na tym, ze kazde przemówienie mozna rozbic na zdania - jako oddzielne tematy.
Baaa - nawet na słowa.

Odwaliło Ci.

Vincent cd 7