Data: 2009-05-22 12:34:21 | |
Autor: Jerzy Olszewski | |
Vincent cd3 | |
Właśnie mówi, że mamy się cieszyć , że Niemcy kupują taniej nowe samochody, bo fabryka w Tychach pracuje na trzy zmiany. Pisałem kilka tygodni temu o sprawie dopłat do samochodów. Od tego czasu przybyło kilka dalszych krajów, które to wprowadziły. Nam pozostaje ogólna radość.
|
|
Data: 2009-05-22 16:17:28 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Vincent cd3 | |
Fri, 22 May 2009 12:34:21 +0200, w <gv5vl0$fv2$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(-a): Właśnie mówi, że mamy się cieszyć , że Niemcy kupują taniej nowe samochody, bo fabryka w Tychach pracuje na trzy zmiany. Pisałem kilka tygodni temu o sprawie dopłat do samochodów. Od tego czasu przybyło kilka dalszych krajów, które to wprowadziły. Nam pozostaje ogólna radość. A po co je wprowadzać? Nasz przemysł samochodowy ledwo zipie? Chyba że mamy wprowadzać dopłaty, by wspierać europejski przemysł samochodowy :DD. |
|
Data: 2009-05-22 17:32:07 | |
Autor: Anatol | |
Vincent cd3 | |
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:gv5vl0$fv2$1nemesis.news.neostrada.pl... Właśnie mówi, że mamy się cieszyć , że Niemcy kupują taniej nowe samochody, bo fabryka w Tychach pracuje na trzy zmiany. Pisałem kilka tygodni temu o sprawie dopłat do samochodów. Od tego czasu przybyło kilka dalszych krajów, które to wprowadziły. Nam pozostaje ogólna radość. To co dobre w Niemczech nie musi być automatycznie dobre w Polsce. Fiat ma tylko 10% udziału w sprzedaży nowych samochodów w Polsce, reszta to import. Największa sprzedaż mają Skoda i Toyota. Anatol |