Vincent cd3

Data: 2009-05-22 12:34:21
Autor: Jerzy Olszewski
Vincent cd3
Właśnie mówi, że mamy się cieszyć , że Niemcy kupują taniej nowe samochody, bo fabryka w Tychach pracuje na trzy zmiany. Pisałem kilka tygodni temu o sprawie dopłat do samochodów. Od tego czasu przybyło kilka dalszych krajów, które to wprowadziły. Nam pozostaje ogólna radość.

Data: 2009-05-22 16:17:28
Autor: radekp@konto.pl
Vincent cd3
Fri, 22 May 2009 12:34:21 +0200, w <gv5vl0$fv2$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(-a):

[...]

A po co je wprowadzać? Nasz przemysł samochodowy ledwo zipie?

Chyba że mamy wprowadzać dopłaty, by wspierać europejski przemysł samochodowy
:DD.

Data: 2009-05-22 17:32:07
Autor: Anatol
Vincent cd3

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:gv5vl0$fv2$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To co dobre w Niemczech nie musi być automatycznie dobre w Polsce. Fiat ma tylko 10% udziału w sprzedaży nowych samochodów w Polsce, reszta to import. Największa sprzedaż mają Skoda i Toyota.

Anatol

Vincent cd3