Vincent kradnie nawet z 1% OPP

Data: 2013-03-18 10:13:51
Autor: zgred
Vincent kradnie nawet z 1% OPP
Wype艂niam akurat formularz PITowy. Kwota podatku: 2579
Robi臋 pkt I, wpisuj臋 nr KRS, a tam si臋 robi kwota 25,7.
A powinno by膰 25,8, nieprawda偶?

--

Zgred podzi臋kowa艂 i pozdrowi艂.

Data: 2013-03-18 04:54:23
Autor: witek
zgred wrote:
Wype艂niam akurat formularz PITowy. Kwota podatku: 2579
Robi臋 pkt I, wpisuj臋 nr KRS, a tam si臋 robi kwota 25,7.
A powinno by膰 25,8, nieprawda偶?

Dlaczego chcesz na zaokr膮gleniach w g贸re okrada膰 pa艅stwo?

Data: 2013-03-18 11:03:14
Autor: Mr. Misio
Vincent kradnie nawet z 1% OPP
U偶ytkownik witek napisa艂:
zgred wrote:
Wype艂niam akurat formularz PITowy. Kwota podatku: 2579
Robi臋 pkt I, wpisuj臋 nr KRS, a tam si臋 robi kwota 25,7.
A powinno by膰 25,8, nieprawda偶?

Dlaczego chcesz na zaokr膮gleniach w g贸re okrada膰 pa艅stwo?

"Okradaja膰 Panstwo - Okradasz siebie"

i do tego taki rysunek grubasa z cygarem i kieliszkiem koniaku podpisanego Panstwo otoczonego przez wychudzonych obdartych ludzi wyciagajacych w kierunku Panstwa rece pelne groszowek...

"Przyjmij, by zylo nam sie lepiej"

Ktos potrafi to naszkicowac?
Zrzekam sie roszczen majatkowych do pomyslu ;)

Data: 2013-03-18 05:09:20
Autor: witek
Vincent kradnie nawet z 1% OPP
Mr. Misio wrote:
U偶ytkownik witek napisa艂:
zgred wrote:
[...]

no wiec czemu przy zaokr膮gleniu w d贸l  wrzeszczysz, ze sam siebie okrad艂e艣.

Data: 2013-03-18 11:28:12
Autor: zgred
W dniu 2013-03-18 10:54, witek pisze:
zgred wrote:
Wype艂niam akurat formularz PITowy. Kwota podatku: 2579
Robi臋 pkt I, wpisuj臋 nr KRS, a tam si臋 robi kwota 25,7.
A powinno by膰 25,8, nieprawda偶?

Dlaczego chcesz na zaokr膮gleniach w g贸re okrada膰 pa艅stwo?

Nie. Ja chc臋 zaokr膮gla膰 tak, jak uczyli na arytmetyce. Bez "w g贸r臋" i "w d贸艂".
Zauwa偶am tylko, 偶e je艣li Vincent ma dosta膰, to zaokr膮gla w g贸r臋, a jak odda膰 - to zaokr膮gla w d贸艂.

--

Zgred podzi臋kowa艂 i pozdrowi艂.

Data: 2013-03-18 12:21:36
Autor: Mr. Misio
Vincent kradnie nawet z 1% OPP
U偶ytkownik zgred napisa艂:
zgred wrote:
[...]

Kreatywna ksiegowosc :)

Data: 2013-03-18 10:15:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-03-18 10:13, zgred pisze:
Wype艂niam akurat formularz PITowy. Kwota podatku: 2579
Robi臋 pkt I, wpisuj臋 nr KRS, a tam si臋 robi kwota 25,7.
A powinno by膰 25,8, nieprawda偶?

Nie, zaokr膮gla si臋 do dziesi膮tek groszy w d贸艂.

--
Liwiusz

Data: 2013-03-18 10:23:46
Autor: zgred
W dniu 2013-03-18 10:15, Liwiusz pisze:
[...]

Czyli si臋 kradnie zaokr膮glenia. Bo podatki od odsetek, to zaokr膮gla si臋 w g贸r臋. Co艣 mi si臋 o Kalim i krowach przypomina.

--

Zgred podzi臋kowa艂 i pozdrowi艂.

Data: 2013-03-18 10:30:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-03-18 10:23, zgred pisze:
[...]

W swoim r贸wnoleg艂ym j臋zyku mo偶esz nazywa膰 to jak chcesz.

--
Liwiusz

Data: 2013-03-18 10:36:34
Autor: Mr. Misio
[...]

Oj tam czepaisz sie marnych groszowek. Ile to jest 10 milionow razy 5 groszy? Ociupinka, ledwie na premie styknie.

Vincent kradnie nawet z 1% OPP