Vincenta bat na dyrektorów?

Data: 2013-10-16 20:18:37
Autor: mx
Vincenta bat na dyrektorów?
Z Rzeczypospolitej:

"Jeśli zatrudniony wykorzystuje firmowy samochód na cele osobiste, pracodawca musi mu naliczyć przychód. I to spory.

Wartość bezpłatnego świadczenia dla pracownika należy ustalić na podstawie ceny jego zakupu - tak wynika z odpowiedzi Krajowej Informacji Podatkowej zamieszczonej w Biuletynie Skarbowym Ministerstwa Finansów (nr 4/2013)"

[Ceny zakupu pracownika, nie samochodu ;)]

Pzdr. >mx<

Data: 2013-10-16 20:24:35
Autor: mx
Vincenta bat na dyrektorów?
[...]

Więcej:
http://prawo.rp.pl/artykul/793889,690873-- Firmowe-auto-uzywane-po-godzinach-pracy.html

Data: 2013-10-16 22:02:04
Autor: vvvvvv
Vincenta bat na dyrektorów?
Użytkownik "mx" <@mxx@os.pl@> napisał w wiadomości news:525ed9e5$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
[...]

moja praca miesci sie na 10 pietrze w biurowcu. czy jazda windą zaliczana jest jako mój przychód, przy założeniu że klatka schodowa jest otwarta i można swobodnie po schodach wchodzić i wychodzić? czy od tego przychodu powinienm placić zus?
czy korzystanie z toalety w pracy jest przychodem? (zawsze mogę iść na dwór się załatwić)
a prysznic? o ile jest.

Vincenta bat na dyrektorów?