Virgin #FREEMIUM czy da się wysyłać smsy z n etu?

Data: 2016-01-19 16:49:34
Autor: ToMasz
Virgin #FREEMIUM czy da się wysyłać smsy z n etu?
witam
kto ma kartę sim z virgina? Czy z ich strony www, mogę wysyłac smsy, ale te które są w moim pakiecie? (30 darmowych we freemium) Zależy mi na tym, aby odbiorca smsa widział mój numer jako nadawcy, i absolutnie żadnych reklam

ToMasz

Data: 2016-01-19 17:34:00
Autor: giecik
Virgin #FREEMIUM czy da się wysyłać smsy z netu?
Przejrzałem cały panel klienta i nie ma tam nigdzie opcji wysyłki sms-a