Virgin #FREEMIUM czy da się wysyƂać smsy z netu?

Data: 2016-01-19 17:34:00
Autor: giecik
Virgin #FREEMIUM czy da się wysyƂać smsy z netu?
PrzejrzaƂem caƂy panel klienta i nie ma tam nigdzie opcji wysyƂki sms-a

W dniu 2016-01-19 o 16:49, ToMasz pisze:
witam
kto ma kartę sim z virgina? Czy z ich strony www, mogę wysyƂac smsy, ale
te ktĂłre są w moim pakiecie? (30 darmowych we freemium) ZaleĆŒy mi na
tym, aby odbiorca smsa widziaƂ mój numer jako nadawcy, i absolutnie
ĆŒadnych reklam

ToMasz

Virgin #FREEMIUM czy da się wysyƂać smsy z netu?