Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie

Data: 2016-10-09 11:27:07
Autor: PlaMa
Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie
Cześć,

czy w #FREEMIUM jest jakieś przypomnienie o kończących się minutach i SMSach? Już kilka razy byłem zaskoczony przerwaną w połowie rozmową.
Wydaje mi się logiczne, że taryfa oparta na dokupowaniu dodatkowych pakietów ma jakąś przypominajkę zachęcającą do zakupienia ów pakietu. Być może coś takiego jest a tylko ja nie potrafię tego włączyć?

Data: 2016-10-10 01:23:17
Autor: Akarm
W dniu 09.10.2016 o 11:27, PlaMa pisze:
Cześć,

czy w #FREEMIUM jest jakieś przypomnienie o kończących się minutach i
SMSach?

Tak, we freemium przypominają.

ma jakąś przypominajkę zachęcającą do zakupienia ów pakietu.

Tak. SMS.
Czytaj posty przed wysłaniem, bo zjadasz litery. Nie za bardzo wiadomo z jakiego wyrazu została końcówka "ów".

Być może coś takiego jest a tylko ja nie potrafię tego włączyć?

Ja nic nie musiałem włączać. Przypominają mi kilka razy.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-10 19:18:38
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-10 o 01:23, Akarm pisze:

czy w #FREEMIUM jest jakieś przypomnienie o kończących się minutach i
SMSach?
Tak, we freemium przypominają.

Możesz zacytować taką przypominajkę? To SMS czy wiadomość operatorska?

ma jakąś przypominajkę zachęcającą do zakupienia ów pakietu.
Tak. SMS.

Dostałem do Virgin, że za kilka dni mi zresetują freemium, że mogę sobie dokupić pakiety (ale bez związku z aktualnym stanem konta i pakietów) i że zakupiłem pakiet. Nic więcej (dobrze, że i spamu nie :))

Czytaj posty przed wysłaniem, bo zjadasz litery. Nie za bardzo wiadomo z
jakiego wyrazu została końcówka "ów".

.... trolujesz? :)

Być może coś takiego jest a tylko ja nie potrafię tego włączyć?
Ja nic nie musiałem włączać. Przypominają mi kilka razy.

No to ja nie mam :(

Data: 2016-10-10 19:57:12
Autor: J.F.
Użytkownik "PlaMa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57fbcd6b$0$5161$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jesli sie nie myle, to informacja o koncu terminu pakietu fremium i jego przedluzeniu.
A zakup pakietow mija sie z celem - beda obowiazywaly do konca pakietu fremium, czyli jeszcze pare dni :-)

J.

Data: 2016-10-10 20:25:47
Autor: Akarm
W dniu 10.10.2016 o 19:18, PlaMa pisze:
Możesz zacytować taką przypominajkę? To SMS czy wiadomość operatorska?

SMS.
Nie zacytuję, zaraz po przeczytaniu usuwam.
Jest to coś w rodzaju "15-10-2016 kończy się ważność".

Dostałem do Virgin, że za kilka dni mi zresetują freemium, że mogę sobie
dokupić pakiety (ale bez związku z aktualnym stanem konta i pakietów) i
że zakupiłem pakiet. Nic więcej (dobrze, że i spamu nie :))

Właśnie coś takiego chyba dostaję. W zupełności wystarcza, bo kupuję pakiet "bez ograniczeń na stacjonarne i komórkowe".

Czytaj posty przed wysłaniem, bo zjadasz litery. Nie za bardzo wiadomo z
jakiego wyrazu została końcówka "ów".

.... trolujesz? :)

Nie. Tylko zwracam uwagę, żebyś staranniej przygotowywał treść.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-10 22:22:10
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-10 o 20:25, Akarm pisze:

SMS.
Nie zacytuję, zaraz po przeczytaniu usuwam.
Jest to coś w rodzaju "15-10-2016 kończy się ważność".

Ważność #FREEMIUM! To to i ja mam. Potrzebuję raczej, zostało ci 10smsów lub zostało co 5min rozmów.

Właśnie coś takiego chyba dostaję. W zupełności wystarcza, bo kupuję
pakiet "bez ograniczeń na stacjonarne i komórkowe".

Taaa... dzięki za pomoc :)

Czytaj posty przed wysłaniem, bo zjadasz litery. Nie za bardzo wiadomo z
jakiego wyrazu została końcówka "ów".
.... trolujesz? :)
Nie. Tylko zwracam uwagę, żebyś staranniej przygotowywał treść.

Musisz trolować :D No weź! Bo ja się łapię na takie baity :)

Data: 2016-10-11 13:22:59
Autor: Akarm
[OT] Re: Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie
W dniu 10.10.2016 o 22:22, PlaMa pisze:
Musisz trolować :D No weź! Bo ja się łapię na takie baity :)

Nic z tych rzeczy.
Ale mógłbyś wreszcie napisać, z jakiego wyrazu zostało to "ów".
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-11 14:18:44
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-10-11 o 13:22, Akarm pisze:
W dniu 10.10.2016 o 22:22, PlaMa pisze:
Musisz trolować :D No weź! Bo ja się łapię na takie baity :)

Nic z tych rzeczy.
Ale mógłbyś wreszcie napisać, z jakiego wyrazu zostało to "ów".

Tylko udajesz głupiego, czy naprawdę nie wiesz co oznacza słowo ów?

--
Liwiusz

Data: 2016-10-11 17:03:57
Autor: Roman Tyczka
On Tue, 11 Oct 2016 14:18:44 +0200, Liwiusz wrote:

Nic z tych rzeczy.
Ale mógłbyś wreszcie napisać, z jakiego wyrazu zostało to "ów".

Tylko udajesz głupiego, czy naprawdę nie wiesz co oznacza słowo ów?

W tym zdaniu:

"zachęcającą do zakupienia ów pakietu"

nic nie znaczy, to błąd językowy.

Roman Tyczka

Data: 2016-10-11 17:57:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-10-11 o 17:03, Roman Tyczka pisze:
[...]

Znaczy, tylko jest pretensjonalne. Nasz grammar nazi udaje głupiego, albo jest głupi, dopytując się, z części po jakim słowie pochodzą te dwie litery.

--
Liwiusz

Data: 2016-10-11 18:06:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Re: Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie

"Liwiusz" ntj24n$eeg$1@node2.news.atman.pl

Znaczy, tylko jest pretensjonalne. Nasz grammar nazi udaje głupiego, albo jest głupi, dopytując się, z części po jakim słowie pochodzą te dwie litery.

"Akarm" 57fad169$0$646$65785112@news.neostrada.pl

ma jakąś przypominajkę zachęcającą do zakupienia ów pakietu.

Ja też nie rozumiem, o co chodzi.

Możliwe rozwiązania:

  - zachęcającą do zakupienia TEGO pakietu

  nijak nie pasuje 'tego' do 'ów'

  - zachęcającą do zakupienia OWEGO pakietu

  słabo pasuje 'owego' do 'ów'

  - zachęcającą, by kupić ÓW pakiet

  trzeba by sporo pozmieniać

Skoro jest mowa o trollowaniu -- zapewne rozwiązaniem jest zmiana
jednej literki, może nawet ogonka... Nie widzę takiego prostego
rozwiązania.

-=-

BTW -- jak za 5 pln mieć nolimit?

"J.F." 33oogzy4ui2d$.1ne1milnmqe9b$.dlg@40tude.net

Kupujesz i masz "no limit" za 5zl :-)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-11 21:01:07
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-11 o 17:57, Liwiusz pisze:

Znaczy, tylko jest pretensjonalne.

:( Czemu?

Data: 2016-10-11 21:51:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-10-11 o 21:01, PlaMa pisze:
W dniu 2016-10-11 o 17:57, Liwiusz pisze:

Znaczy, tylko jest pretensjonalne.

:( Czemu?

Bo takie jest. Takie silenie się na poetyckość - na usenecie?

--
Liwiusz

Data: 2016-10-11 22:07:21
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-11 o 21:51, Liwiusz pisze:

Znaczy, tylko jest pretensjonalne.
:( Czemu?
Bo takie jest. Takie silenie się na poetyckość - na usenecie?

No cóż... nie chciałem wyjść na snoba :)

Data: 2016-10-13 03:44:07
Autor: Andrzej
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2016-10-11 o 21:01, PlaMa pisze:
W dniu 2016-10-11 o 17:57, Liwiusz pisze:

Znaczy, tylko jest pretensjonalne.

:( Czemu?

Bo takie jest. Takie silenie się na poetyckość - na usenecie?

Jest po prostu błędne, tępy ćwoku.

Data: 2016-10-13 08:47:30
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-10-13 o 03:44, Andrzej pisze:
[...]

Jest po prostu błędne,

Jest błędne, ale zrozumiałe.

tępy ćwoku.

Skoro ja, tępy ćwok rozumiem, to współczuję twojego poziomu skretynienia.

--
Liwiusz

Data: 2016-10-13 10:35:19
Autor: Kris
W dniu czwartek, 13 października 2016 03:44:09 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:

Jest po prostu błędne, tępy ćwoku.
Trolujesz, czy tak dla zasady idiote udajesz?

Data: 2016-10-11 23:02:29
Autor: Animka
[...]

Powinno raczej być owego czy tego pakietu.

--
animka

Data: 2016-10-11 17:03:08
Autor: Roman Tyczka
On Mon, 10 Oct 2016 22:22:10 +0200, PlaMa wrote:

[...]

Zrobiłeś błąd w odmianie wyrazu, co się dziwisz, że ktoś się zgubił w
sensie?

Roman Tyczka

Data: 2016-10-11 18:33:37
Autor: PlaMa
[...]

słowem troluje, bo sens był jasny a się dopytywał śmieszkowato czego końcówką to jest. Trolling jak nic :)

Data: 2016-10-11 19:52:25
Autor: Akarm
W dniu 11.10.2016 o 18:33, PlaMa pisze:
słowem troluje, bo sens był jasny a się dopytywał śmieszkowato czego
końcówką to jest. Trolling jak nic :)

Nie.
Jako że "ów" może być częścią wielu różnych, pasujących wyrazów, to byłem ciekaw co autor miał na myśli. Ja po prostu nigdy nie zakładam, że mam do czynienia z nieukiem/niedorozwojem. Mój błąd.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-11 20:49:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie

"Akarm" 57fd26da$0$5141$65785112@news.neostrada.pl

Jako że "ów" może być częścią wielu różnych, pasujących wyrazów, to

Choćby -- 'wyrazów'.

byłem ciekaw co autor miał na myśli.

Ja teSZ.

Nadal nie wiem, co autor miaU na swej myśli.
Tyle postów -- miast prostej wypowiedzi korygującej.

-=-

Zwykle takie wypowiedzi ('trollujesz!', 'to jest skomplikowane',
'nie wiesz?') są maską skrywającą coś, co zowie się: nic...

-=-

BTW Właśnie staram się ustalić kształtowanie się cen nieruchomości
w minionych latach -- i co widzę? Skomplikowane ;) opowieści...
A mnie interesuje prosta odpowiedź: -- średnio taniały czy drożały?...
Można dopuścić podział geograficzny czy inny, ale nie akceptuję
wypowiedzi typu: ,,ceny średnio rosły tak mocno, że aż spadały''... ;)

Ja -- prosty człowiek! (to z piosenki) Albo cena rośnie, albo
maleje... Jednocześnie i rosnąć, i maleć -- raczej nie może.

   https://www.youtube.com/watch?v=LSqWVlf1KoE

Kiedyś mi tłumaczono, że obiektyw jednocześnie w danym punkcie ostrzy
za i przed celem. ;) (nie u góry za, na dole przed; po lewej za itd...)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-11 20:59:53
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-11 o 19:52, Akarm pisze:

Jako że "ów" może być częścią wielu różnych, pasujących wyrazów, to
byłem ciekaw co autor miał na myśli. Ja po prostu nigdy nie zakładam, że
mam do czynienia z nieukiem/niedorozwojem. Mój błąd.

Rzeczywiście pasuje tu wiele wyrazów, np. durniÓW, prostakÓW lub pajacÓW. Przynajmniej te przychodzą mi w pierwszej kolejności na myśl, gdy zastanawiam się ile energii musiałeś poświęcić, żeby przez 3 albo 4 posty droczyć się to takie gÓWno.

Mogłeś to zignorować (jakby nie było, sens wypowiedzi był jasny).
Mogłeś zabawić się w Grammar nazzi i zwyczajnie mnie poprawić.
Niemniej postanowiłeś przez kilka postów łechtać swoje ego, zapewne grzebiąc sobie jednocześnie w bieliźnie i marnować czas mnie i innym na te bzdurne gierki. Niestety boleśnie uświadamiam sobie, że sam go marnuję właśnie teraz, odpisując na twój post.

Słowem nie pozdrawiam.

Data: 2016-10-10 09:21:49
Autor: Trybun
W dniu 2016-10-09 o 11:27, PlaMa pisze:
[...]

Nie wiem jak w rozmowach (nie zdarzyło mi się wykorzystać tych 30 min), ale w SMSach nie przypominają. Druga sprawa że zawsze na koncie mam trochę środków. Gdy kończy się limit 30 darmowych SMS to nie ma żadnego powiadomienia a wiadomości są automatycznie wysyłane jako płatne.

Data: 2016-10-10 19:20:03
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-10 o 09:21, Trybun pisze:

[...]

Trochę szkoda kasy jednak. Ja trzymam konto na zero i płacę kartą za pakiety bez doładowywania - inaczej zjadłoby szybko te kilka złotych zostawionych na koncie.

Data: 2016-10-10 19:33:38
Autor: J.F.
Użytkownik "PlaMa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57fbcdc0$0$5161$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jesli zgrubsza wiesz ile wygadasz - to mozna kupic odpowiedni pakiet z gory.

J.

Data: 2016-10-10 22:23:59
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-10 o 19:33, J.F. pisze:

[...]

No właśnie jak zastanawiałem się nad Freemium to wyliczyłem, że jeden mi wystarczy... no i nie starcza :D
W sumie mogę kupować ten za piątaka, ale i tak wolałbym mieć ostrzeżenie jak się konczą te minuty.

Data: 2016-10-10 22:42:01
Autor: klaus
W dniu 10-10-2016 o 22:23, PlaMa pisze:
[...]

Nie ma takiego ostrzeżenia i raczej nie będzie z oczywistych powodów - operator w tej ofercie właśnie zarabia na tych co przekroczą ten niewielki darmowy pakiet.

Data: 2016-10-11 07:26:01
Autor: J.F.
Dnia Mon, 10 Oct 2016 22:23:59 +0200, PlaMa napisał(a):
[...]

I w dodatku cieszysz sie, ze ci siec nie zbankrutuje i skonczy sie
tanie dzwonienie :-)

J.

Data: 2016-10-11 22:59:47
Autor: Animka
W dniu 2016-10-11 o 07:26, J.F. pisze:
[...]

To dziwne, bo na infolinii pan mnie poinformował, że jak skończą się minuty to po prostu się wylączają i już nie zadzwonisz. Tak samo jest przy premium. Nie zadzwonisz jak sobie w tym celu nie doladujesz telefonu, żeby środki na to były. Wykorzysta tyle ile jest minut.
Ja tam sie nie martwię. Mogę gagać i pisać (chociaż rzadko piszę sms-y i wysyłam zdjęcia) ile chcę-oprócz premoim.
Zastanawiam się nad tymi rozmowani video. Czy ktoś mnie moze widzieć jak ja się po video nie łączę?

--
animka

Data: 2016-10-11 20:51:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie

"Trybun" 57fb4184$0$15199$65785112@news.neostrada.pl

Nie wiem jak w rozmowach (nie zdarzyło mi się wykorzystać
tych 30 min), ale w SMSach nie przypominają.

Ależ problemy!!! USSD *222# -- i masz odpowiedź

Data: 2016-10-10 13:45:37
Autor: J.F.
Użytkownik "PlaMa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57fa0d68$0$641$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A po co ?

Jak widzisz przypominajke maja najlepsza, nastepnym razem zaplacisz z gory :-)

J.

Data: 2016-10-10 19:20:43
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-10 o 13:45, J.F. pisze:

Jak widzisz przypominajke maja najlepsza, nastepnym razem zaplacisz z
gory :-)

a jednak nie :)

Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie