Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Virgin Mibile

Virgin Mibile

Data: 2017-08-06 08:44:44
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Ostatnio z mojego tel. na kartę  nie dało się zadzwonić więc
postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
że PUK podają tylko zarejestrowanym :) A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-06 08:57:48
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:44:44 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
Ostatnio z mojego tel. na kartę  nie dało się zadzwonić więc
postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
że PUK podają tylko zarejestrowanym :) A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?

Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.

J.

Data: 2017-08-06 09:07:40
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):

Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.

Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
SMS-ów z banku.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 07:06:32
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Dnia Sun, 6 Aug 2017 09:07:40 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):
Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.

Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
SMS-ów z banku.

Przychodzily po lutym ?
To zarejestrowany.

J.

Data: 2017-08-07 08:01:00
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 07:06:32 +0200, J.F. napisał(a):

Dnia Sun, 6 Aug 2017 09:07:40 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):
Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.

Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
SMS-ów z banku.

Przychodzily po lutym ?
To zarejestrowany.

Kiedy wejdę na konto, to widzę:
1.nieaktywny.
2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017
2.stan konta 66 zł
4.pozostało do wykorzystania - i tu 3 zera.

To może ja jednak zarejestrowałem go ale ważność pakietu wygasła? :)
Swoją drogą to głupie. Masz kasę na koncie ale nie użyjesz jej bo coś
tam wygasło. To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?


--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 09:24:15
Autor: jureq
Virgin Mibile
On Mon, 07 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

Kiedy wejdę na konto, to widzę:
1.nieaktywny.
2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017 2.stan konta 66 zł 4.pozostało
do wykorzystania - i tu 3 zera.

To oznacza, że zarejestrowany ale nie aktywowany.
Można aktywować gdzieś w Klubie Virgin. W starym interfejsie było to łatwe do znalezienia. W nowym jest gdzieś ukryte - nie pamiętam gdzie.
Albo można aktywować kodem *2222*000#

Data: 2017-08-07 13:03:38
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia 07 Aug 2017 09:24:15 GMT, jureq napisał(a):

*2222*000#

"Wprowadziłeś błędny kod" :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 11:12:32
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1xpla0yi7ir1j.qg2us4c7ani7.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 7 Aug 2017 07:06:32 +0200, J.F. napisał(a):
Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
SMS-ów z banku.

Przychodzily po lutym ?
To zarejestrowany.

Kiedy wejdę na konto, to widzę:
1.nieaktywny.
2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017
2.stan konta 66 zł
4.pozostało do wykorzystania - i tu 3 zera.

To może ja jednak zarejestrowałem go ale ważność pakietu wygasła? :)
Swoją drogą to głupie. Masz kasę na koncie ale nie użyjesz jej bo coś
tam wygasło. To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?

A co Ty myslisz - ze bedziesz odbieral SMS i nie placil ? :-)

Pozostaje kontakt z cmokiem, o co tu chodzi i co robic :-)
A karte byc moze warto wymienic, bo puk sie czasem przydaje.


J.

Data: 2017-08-07 13:36:14
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?

No właśnie, trzeba było kupić pakiet. Dokupiłem za 5 zł i działa.
Naprawdę, trudno bardziej przemyślnie wyłudzać kasę od abonenta. Masz na
koncie pieniadze ale musisz zapłacić dodatkowo żeby ich użyć :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 14:00:21
Autor: Liwiusz
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 13:36, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?

No właśnie, trzeba było kupić pakiet. Dokupiłem za 5 zł i działa.
Naprawdę, trudno bardziej przemyślnie wyłudzać kasę od abonenta. Masz na
koncie pieniadze ale musisz zapłacić dodatkowo żeby ich użyć :)

Jesteś żałosny ze swoimi pretensjami, biorąc pod uwagę fakt, że w VM doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.

--
Liwiusz

Data: 2017-08-07 14:54:23
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 14:00:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

 fakt, że w VM doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.

No i co z tego? Masz w pamięci regulaminy wszystkich usługodawców z
jakich korzystasz?  A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam
pomysł "pakietu" jest poroniony i graniczy z sprzedażą wiązaną
(dostaniesz setkę jak kupisz zakąskę, młody jesteś to nie pamiętasz :)
Dorzucę tu że na mail z odpowiedzią czekasz dwa-trzy dni i dostajesz
niekonstruktywną odpowiedź i że możesz sobie tak długo gadać. Że *222
nie działa. Że na operatora czekasz pół godziny. Że strona www jest
fotogeniczna  lecz g... z niej wiadomo.
I tak zostaję przy Virgin bo najtaniej (dla mojego spektrum używania)
lecz co mają  za uszami to wypomnę.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 15:58:32
Autor: Liwiusz
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 14:54, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 14:00:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

 fakt, że w VM
doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.

No i co z tego? Masz w pamięci regulaminy wszystkich usługodawców z
jakich korzystasz?

Mam w pamięci te, które są dla mnie istotne. Telefon dla ciebie widać nie był istotny, a mimo to z jakiegoś powodu swoimi nieistotnymi sprawami zechciałeś się podzielić na grupie. Po co?


 A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam
pomysł "pakietu" jest poroniony i graniczy z sprzedażą wiązaną
(dostaniesz setkę jak kupisz zakąskę, młody jesteś to nie pamiętasz :)

Zasada jest taka sama od czasu pierwszego prepaida, przy czym teraz jest o tyle lepiej, że jest taniej i dłużej. Jeśli dziesiątki lat to dla ciebie za mało, aby gdzieś w zakamarkach głowy przewiała się myśl "hej, a może to nie jest tak, że jak wpłacę na prepaida 66zł, to za 10 lat będę mógł z tego nadal korzystać", to właściwie nie ma o czym gadać - jesteś beznadziejnym przypadkiem.


--
Liwiusz

Data: 2017-08-07 16:16:12
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:58:32 +0200, Liwiusz napisał(a):

Mam w pamięci te, które są dla mnie istotne. Telefon dla ciebie widać nie był istotny, a mimo to z jakiegoś powodu swoimi nieistotnymi sprawami zechciałeś się podzielić na grupie. Po co?

Ty Liwiusz, celujesz w aroganckich i niekonstruktywnych wypowiedziach,
jak jakiś małolat z wodą sodową we łbie. Znam cię i twój styl od
długiego czasu. A jeśli masz więcej jak 25 to znaczy że nie dorosłeś do
swojego wieku.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 16:47:24
Autor: Liwiusz
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 16:16, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:58:32 +0200, Liwiusz napisał(a):

Mam w pamięci te, które są dla mnie istotne. Telefon dla ciebie widać
nie był istotny, a mimo to z jakiegoś powodu swoimi nieistotnymi
sprawami zechciałeś się podzielić na grupie. Po co?

Ty Liwiusz, celujesz w aroganckich i niekonstruktywnych wypowiedziach,
jak jakiś małolat z wodą sodową we łbie. Znam cię i twój styl od
długiego czasu. A jeśli masz więcej jak 25 to znaczy że nie dorosłeś do
swojego wieku.

To nie jest wątek, w którym można by wypowiadać się konstruktywnie. Bo i o czym? Że Jacek nie zrozumiał prostej oferty i ma pretensje do wszystkich wokół? Że ne rozumie co to jest doktorat, i myśli, że jak nie ma doktoratu, to znaczy że może się w towarzystwie rozbeczeć, że mu telefon zablokowali? Nikt przecież nie będzie się tu rzucał tobie na pomoc, bo ani pomocy nie potrzebujesz, ani byś jej nie zrozumiał.  I nikt się tutaj nie przejmuje, że masz ból dupy o to, że musiałeś załadować telefon za 5zł - rzeczywiście poważne problemy poważnych ludzi. Sam się zachowujesz jak dzieciak, skoro robisz aferę z takich pierdół.

--
Liwiusz

Data: 2017-08-07 16:56:39
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:om9rm9$erj$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2017-08-07 o 14:54, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 14:00:21 +0200, Liwiusz napisał(a):
 fakt, że w VM  doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.

No i co z tego? Masz w pamięci regulaminy wszystkich usługodawców z
jakich korzystasz?

Mam w pamięci te, które są dla mnie istotne. Telefon dla ciebie widać nie był istotny, a mimo to z jakiegoś powodu swoimi nieistotnymi sprawami zechciałeś się podzielić na grupie. Po co?

 A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam
pomysł "pakietu" jest poroniony i graniczy z sprzedażą wiązaną
(dostaniesz setkę jak kupisz zakąskę, młody jesteś to nie pamiętasz :)

Zasada jest taka sama od czasu pierwszego prepaida, przy czym teraz jest o tyle lepiej, że jest taniej i dłużej.

Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe" numery.

Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.
Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo.

Tyle tylko, ze potrzebny byl mi jak piate kolo u wozu, wiec w zasadzie nie zaluje.
No, troche zaluje, ladny numer byl ... ale przeciez i tak nie zamierzalem go uzywac, to co tu zalowac :-)

Jeśli dziesiątki lat to dla ciebie za mało, aby gdzieś w zakamarkach głowy przewiała się myśl "hej, a może to nie jest tak, że jak wpłacę na prepaida 66zł, to za 10 lat będę mógł z tego nadal korzystać", to właściwie nie ma o czym gadać - jesteś beznadziejnym przypadkiem.

A nie jest tak ?
Teraz to chyba jakos tak wychodzi, 5zl na rok ... tylko trzeba "uzywac" :-)

J.

Data: 2017-08-07 18:43:32
Autor: ALEX MR
Virgin Mibile
W dniu 7.08.2017 o 16:56, J.F. pisze:

Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe" numery.

Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.

Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P

Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo.

Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P


--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
"Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii
"Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR

Data: 2017-08-07 19:48:43
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Użytkownik "ALEX MR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:598898b8$0$650$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 7.08.2017 o 16:56, J.F. pisze:
Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe" numery.
Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.

Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P

Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo.

Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P

Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

J.

Data: 2017-08-07 20:01:27
Autor: ALEX MR
Virgin Mibile
W dniu 7.08.2017 o 19:48, J.F. pisze:

Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe" numery.
Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.

Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P

Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo.

Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P

Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

2-3 dni                                                     .


--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
"Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii
"Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR

Data: 2017-08-07 20:11:38
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Użytkownik "ALEX MR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5988aafa$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 7.08.2017 o 19:48, J.F. pisze:
Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.

Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P

Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo.
Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P

Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

2-3 dni                                                     .

No to czemu negujesz ?

Wystarczy nieuzywany telefon wylaczyc na 3 dni w pechowym momencie i juz nawet sie nie odbierze tego ostrzegawczego SMS ...
A moze nawet na 2 dni ...

Tylko ja wielkich pretensji nie mam, ze mi taki nieuzywany nr wylaczyli.
Ale moze Unia kiedys takie prawo do darmowego numeru wprowadzi  :-)

J.

Data: 2017-08-07 21:28:24
Autor: ALEX MR
Virgin Mibile
W dniu 7.08.2017 o 20:11, J.F. pisze:
Użytkownik "ALEX MR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5988aafa$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 7.08.2017 o 19:48, J.F. pisze:
Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.

Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P

Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo.
Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P

Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

2-3 dni                                                     .

No to czemu negujesz ?

Dlatego                          .                 Bo ja używałem go całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać                 .


--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
"Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii
"Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR

Data: 2017-08-08 15:15:29
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Użytkownik "ALEX MR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5988bf5b$0$641$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 7.08.2017 o 20:11, J.F. pisze:
Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.

Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P

Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo.
Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P

Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

2-3 dni                                                     .
No to czemu negujesz ?

Dlatego                          .                 Bo ja używałem go całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać

A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?

No to sam widzisz jak latwo stracic.

J.

Data: 2017-08-08 16:59:30
Autor: ALEX MR
Virgin Mibile
W dniu 8.08.2017 o 15:15, J.F. pisze:

Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.

Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P

Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo.
Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P

Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

2-3 dni                                                     .
No to czemu negujesz ?

Dlatego                          .                 Bo ja używałem go całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać

A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?

Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia                       .

No to sam widzisz jak latwo stracic.

Niełatwo                                                                .


--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
"Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii
"Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR

Data: 2017-08-08 17:07:41
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Użytkownik "ALEX MR"  napisał w wiadomości grup
W dniu 8.08.2017 o 15:15, J.F. pisze:
Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.
[...]
Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P

Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

2-3 dni                                                     .
No to czemu negujesz ?

Dlatego                          .                 Bo ja używałem go całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać

A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?

Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia .

W sensie "pol roku musialem nic nie robic", czy "pol roku musialem ostrzezenia kasowac" ?

Znalazl sie jeden ostrzegawczy  - "za 93 konto straci waznosc".

No coz, mozna bylo wtedy zadzwonic :-)


J.

Data: 2017-08-08 19:38:28
Autor: ALEX MR
Virgin Mibile
W dniu 8.08.2017 o 17:07, J.F. pisze:

Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl.
[...]
Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P

Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

2-3 dni                                                     .
No to czemu negujesz ?

Dlatego                          .                 Bo ja używałem go całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać

A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?

Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia .

W sensie "pol roku musialem nic nie robic", czy "pol roku musialem ostrzezenia kasowac" ?

To pierwsze                                       .


--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
"Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii
"Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR

Data: 2017-08-08 20:13:50
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Użytkownik "ALEX MR"  napisał w wiadomości
W dniu 8.08.2017 o 17:07, J.F. pisze:
Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P
Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?

2-3 dni                                                     .
No to czemu negujesz ?

Dlatego                          .                 Bo ja używałem go całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać

A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?
Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia .
W sensie "pol roku musialem nic nie robic", czy "pol roku musialem ostrzezenia kasowac" ?

To pierwsze                                       .

No to pol roku ciezko nic nie robiles, potem przyszlo ostrzezenie i za dwa dni po karcie.

Wystarczy przez 2-3 dni nie spojrzec na telefon i po karcie.
Albo nie naladowac.
W krytycznym okresie oczywiscie.

To na moj gust jest to "bardzo latwo".

J.

Data: 2017-08-07 15:00:20
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 14:00, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-08-07 o 13:36, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?

No właśnie, trzeba było kupić pakiet. Dokupiłem za 5 zł i działa.
Naprawdę, trudno bardziej przemyślnie wyłudzać kasę od abonenta. Masz na
koncie pieniadze ale musisz zapłacić dodatkowo żeby ich użyć :)

Jesteś żałosny ze swoimi pretensjami, biorąc pod uwagę fakt, że w VM
doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.

Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-07 15:20:38
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):

Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
- "Wprowadziłeś błędny kod" :)
Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 15:29:20
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):

Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
- "Wprowadziłeś błędny kod" :)
Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.

Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE więc nie rób z siebie idioty.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-07 16:18:13
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:29:20 +0200, Chris napisał(a):

W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):

Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
- "Wprowadziłeś błędny kod" :)
Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.

Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE więc nie rób z siebie idioty.

Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie
jest dla mnie celem życia. --
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 16:59:08
Autor: J.F.
Virgin Mibile
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iat70hdftkgx$.rayhjvjpvww7$.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:29:20 +0200, Chris napisał(a):
W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):
Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
- "Wprowadziłeś błędny kod" :)
Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.

Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE
więc nie rób z siebie idioty.

Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie
jest dla mnie celem życia.

Alez Jacku ... celem Virgin na pewno nie jest swiadczenie Ci za darmo uslug, wiec musisz sie postarac :-)

Choc kto ich tam wie, w pewnym etapie rozwoju dobry i taki "klient" :-)

J.

Data: 2017-08-07 17:24:59
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 16:59:08 +0200, J.F. napisał(a):

celem Virgin na pewno nie jest swiadczenie Ci za darmo uslug,

I tu się mylisz. Free Virgin jest jednym z celów. No, chyba że Chris się
myli :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 17:14:11
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 07.08.2017 o 16:18, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:29:20 +0200, Chris napisał(a):

W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):

Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
- "Wprowadziłeś błędny kod" :)
Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.

Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE
więc nie rób z siebie idioty.

Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie
jest dla mnie celem życia.

A doktorat z obsługi WC masz czy srasz w gacie ?

Robisz lament a rozwiązanie tego jest proste jak obsługa cepa tylko szukasz specjalnie jak sobie coś utrudnić albo nabazgrać jakieś bzdury na grupie.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2017-08-07 17:27:00
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 17:14:11 +0200, Chris napisał(a):

W dniu 07.08.2017 o 16:18, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:29:20 +0200, Chris napisał(a):

W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):

Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
- "Wprowadziłeś błędny kod" :)
Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.

Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE
więc nie rób z siebie idioty.

Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie
jest dla mnie celem życia.

A doktorat z obsługi WC masz czy srasz w gacie ?

Robisz lament a rozwiązanie tego jest proste jak obsługa cepa tylko szukasz specjalnie jak sobie coś utrudnić albo nabazgrać jakieś bzdury na grupie.

Kolejny arogant po Liwiuszu. Zastanów się po co jest grupa. Potem
popracuj nad przydatnością swoich postów. Jak się postarasz to wkrótce
może uda ci się napisać coś sensownego. Przypominam że nie ma obowiązku
odpowiadać jak ci się czyiś post nie podoba :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 19:36:36
Autor: Liwiusz
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 17:27, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 17:14:11 +0200, Chris napisał(a):

W dniu 07.08.2017 o 16:18, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:29:20 +0200, Chris napisał(a):

W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):

Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)

Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
- "Wprowadziłeś błędny kod" :)
Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.

Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE
więc nie rób z siebie idioty.

Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie
jest dla mnie celem życia.

A doktorat z obsługi WC masz czy srasz w gacie ?

Robisz lament a rozwiązanie tego jest proste jak obsługa cepa tylko
szukasz specjalnie jak sobie coś utrudnić albo nabazgrać jakieś bzdury
na grupie.

Kolejny arogant po Liwiuszu. Zastanów się po co jest grupa. Potem

Nie znasz się, jesteś ignorantem, nic złego - jesteś w większości.
Dostałeś odpowiedź, dostałeś poradę, dostałeś wskazówki - wypadałoby podziękować.

Ale nie. Ty, zamiast się nauczyć, postanowiłeś naprawiać świat, wygłaszając swoje tezy "jak wg ciebie być powinno", mimo że jeszcze przed chwilą "w dupie byłeś, gówno wiedziałeś".

I to jest największy ból internetu, którego nie trawię. Nie to, że przychodzi taki nieznający się, bo to grzech. Ale to, że zaraz taki jeden z drugim chciałby ustawiać reguły wg swoich zasad.

Tak jak ty - nie, nie może być tak, że raz na rok musisz załadować. Ma działać tak jak ty chcesz - zawsze, do końca świata. I to w każdej taryfie, bo przecież nie będziesz się doktoryzował, aby nawet wybrać taką taryfę, która by przez 10 lat działała.



popracuj nad przydatnością swoich postów. Jak się postarasz to wkrótce
może uda ci się napisać coś sensownego. Przypominam że nie ma obowiązku
odpowiadać jak ci się czyiś post nie podoba :)

Nie ma też zakazu reagowania na cymbała.

--
Liwiusz

Data: 2017-08-07 20:19:02
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 19:36:36 +0200, Liwiusz napisał(a):

 dostałeś wskazówki

Owszem, byli rozmówcy którzy usiłowali mi pomóc. Czy trafnie, to inna
sprawa (jak przejrzysz moje posty, znajdziesz niejedno podziękowanie,
znajdziesz też przyznania się do błędu). Ale nie ty, rzecz
charakterystyczna. Żadna wskazówka, jak zwykle, nie pochodzi od ciebie.
Doprawdy, Liwiusz, żałosny jesteś z tym swoim moralizowaniem. Żebym cię
nie znał to może bym się przejął :) Poszukaj belki w swoim oku.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 21:56:32
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 07.08.2017 o 19:36, Liwiusz pisze:
Nie ma też zakazu reagowania na cymbała.

Cymbała to sobie poszukaj gdzie indziej.

Ja podałem parę sposobów na rozwiązanie problemu ale jak pisałeś, jak ktoś nie chce pomocy tylko szuka zaczepki to sorry ale z takim nie ma sensu rozmawiać.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2017-08-07 22:03:25
Autor: Liwiusz
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 21:56, Chris pisze:
Nie ma też zakazu reagowania na cymbała.

Cymbała to sobie poszukaj gdzie indziej.

Ja

nie o tobie.

--
Liwiusz

Data: 2017-08-08 08:31:58
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 22:03, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-08-07 o 21:56, Chris pisze:
Nie ma też zakazu reagowania na cymbała.

Cymbała to sobie poszukaj gdzie indziej.

Ja

nie o tobie.

A to przepraszam :)

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-09 18:43:37
Autor: re
Virgin Mibile


Użytkownik "Liwiusz"


Kolejny arogant po Liwiuszu. Zastanów się po co jest grupa. Potem

Nie znasz się, jesteś ignorantem, ...
....
Nie ma też zakazu reagowania na cymbała.
-- -
Idź stąd

Data: 2017-08-07 21:58:03
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 07.08.2017 o 17:27, Jacek Maciejewski pisze:

Kolejny arogant po Liwiuszu. Zastanów się po co jest grupa. Potem
popracuj nad przydatnością swoich postów. Jak się postarasz to wkrótce
może uda ci się napisać coś sensownego. Przypominam że nie ma obowiązku
odpowiadać jak ci się czyiś post nie podoba :)

Podałem ci parę sposobów rozwiązania problemu tak że nawet największy debil by sobie poradził z tym ale ty szukasz zwykłego czepialstwa się a nie rozwiązania problemu.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2017-08-06 09:15:27
Autor: mirekc
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-06 o 08:44, Jacek Maciejewski pisze:
Ostatnio z mojego tel. na kartę  nie dało się zadzwonić więc
postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
że PUK podają tylko zarejestrowanym :) A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?

Masz konto na portalu? Spróbuj zażądać wymiany karty. Przyślą nową kartę
z nowym PUK. Wymiana jest za darmo.

Data: 2017-08-07 08:54:56
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-06 o 08:44, Jacek Maciejewski pisze:
Ostatnio z mojego tel. na kartę  nie dało się zadzwonić więc
postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?

Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię, Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-07 09:01:05
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:54:56 +0200, Chris napisał(a):

Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię, Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?

Też nie wiem. Ale jak chcesz skorzystać z formularza na ich stronie to
jest rubryka PUK. Jak poszedłem do Żabki zarejestrować to panienka też
chciała PUK. Dziwne to wszystko :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 09:07:57
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 09:01, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:54:56 +0200, Chris napisał(a):

Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię,
Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?

Też nie wiem. Ale jak chcesz skorzystać z formularza na ich stronie to
jest rubryka PUK. Jak poszedłem do Żabki zarejestrować to panienka też
chciała PUK. Dziwne to wszystko :)

Telefon do ręki i zadzwonić *222  ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i załatwione.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-07 11:11:52
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 09:07:57 +0200, Chris napisał(a):

Telefon do ręki i zadzwonić *222  ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i załatwione.

Nie da się zadzwonić :) na *222 też.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 11:49:00
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-07 o 11:11, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 09:07:57 +0200, Chris napisał(a):

Telefon do ręki i zadzwonić *222  ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i
załatwione.

Nie da się zadzwonić :) na *222 też.

A kto powiedział że z tego telefonu, zadzwoń z innego.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-08 09:08:34
Autor: Trybun
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-06 o 08:44, Jacek Maciejewski pisze:
Ostatnio z mojego tel. na kartę  nie dało się zadzwonić więc
postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?


Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?

Data: 2017-08-08 09:27:21
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):

Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?

Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
jakieś sugestie JTZ? --
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-08 09:33:02
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-08 o 09:27, Jacek Maciejewski pisze:
tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer.

Nie da się wycofać środków (w żadnej sieci), jedyne co możesz to po prostu wydać je na coś z pakietu, internet mobilny? poza tym jak pisałem wcześniej, przejdź na pakiet Virgin Free wtedy nic nie musisz doładowywać, co pół roku musisz tylko z powrotem aktywować pakiet (dostaniesz SMS-a z przypomnieniem).

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-08 09:33:10
Autor: Liwiusz
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-08 o 09:27, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):

Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?

Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
jakieś sugestie JTZ?

Włącz sobie taryfę freemium - będziesz miał konto ważne bezterminowo, tylko co pół roku będziesz musiał kontynuować ofertę przez wysłanie bezpłatnego smsa lub akcję na stronie (jak się spóźnisz z potwierdzeniem parę miesięcy, to się nic nie stanie).

--
Liwiusz

Data: 2017-08-08 09:35:19
Autor: Chris
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-08 o 09:33, Liwiusz pisze:

Włącz sobie taryfę freemium - będziesz miał konto ważne bezterminowo,

Rok od ostatniej aktywacji (ręcznej czy automatycznej).

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-08 10:57:28
Autor: Trybun
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-08 o 09:27, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):

Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?
Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
jakieś sugestie JTZ?


No nie bardzo. Może jest możliwość doładowanie innych telefonów z tego konta? Albo jakbyś potrzebował to wykorzystać do netu mobilnego?

Data: 2017-08-09 23:55:36
Autor: Smok Eustachy
Virgin Mibile
W dniu 08.08.2017 o 10:57, Trybun pisze:
W dniu 2017-08-08 o 09:27, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):

Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?
Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
jakieś sugestie JTZ?


No nie bardzo. Może jest możliwość doładowanie innych telefonów z tego konta? Albo jakbyś potrzebował to wykorzystać do netu mobilnego?

Punkty na Chomika. Pirackie filmy. Pirackie transmisje.

Data: 2017-08-10 09:10:11
Autor: Trybun
Virgin Mibile
W dniu 2017-08-09 o 23:55, Smok Eustachy pisze:
W dniu 08.08.2017 o 10:57, Trybun pisze:
W dniu 2017-08-08 o 09:27, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):

Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?
Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
jakieś sugestie JTZ?


No nie bardzo. Może jest możliwość doładowanie innych telefonów z tego konta? Albo jakbyś potrzebował to wykorzystać do netu mobilnego?

Punkty na Chomika. Pirackie filmy. Pirackie transmisje.


Gdy się tak rozejrzeć to jest trochę możliwości. Sam miałem, swojego czasu w Orange do wykorzystania coś około 700zł, ani się nie spostrzegłem jak na koncie pokazało się 0zł.

Virgin Mibile

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona