Data: 2017-08-06 08:57:48 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:44:44 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym. J. |
|
Data: 2017-08-06 09:07:40 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):
Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym. Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania SMS-ów z banku. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 07:06:32 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Dnia Sun, 6 Aug 2017 09:07:40 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a): Przychodzily po lutym ? To zarejestrowany. J. |
|
Data: 2017-08-07 08:01:00 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 07:06:32 +0200, J.F. napisał(a):
Dnia Sun, 6 Aug 2017 09:07:40 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):Kiedy wejdę na konto, to widzę: 1.nieaktywny. 2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017 2.stan konta 66 zł 4.pozostało do wykorzystania - i tu 3 zera. To może ja jednak zarejestrowałem go ale ważność pakietu wygasła? :) Swoją drogą to głupie. Masz kasę na koncie ale nie użyjesz jej bo coś tam wygasło. To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło? -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 09:24:15 | |
Autor: jureq | |
Virgin Mibile | |
On Mon, 07 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
Kiedy wejdę na konto, to widzę: To oznacza, że zarejestrowany ale nie aktywowany. Można aktywować gdzieś w Klubie Virgin. W starym interfejsie było to łatwe do znalezienia. W nowym jest gdzieś ukryte - nie pamiętam gdzie. Albo można aktywować kodem *2222*000# |
|
Data: 2017-08-07 13:03:38 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia 07 Aug 2017 09:24:15 GMT, jureq napisał(a):
*2222*000# "Wprowadziłeś błędny kod" :) -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 11:12:32 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1xpla0yi7ir1j.qg2us4c7ani7.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 7 Aug 2017 07:06:32 +0200, J.F. napisał(a): Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania To może ja jednak zarejestrowałem go ale ważność pakietu wygasła? :) A co Ty myslisz - ze bedziesz odbieral SMS i nie placil ? :-) Pozostaje kontakt z cmokiem, o co tu chodzi i co robic :-) A karte byc moze warto wymienic, bo puk sie czasem przydaje. J. |
|
Data: 2017-08-07 13:36:14 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło? No właśnie, trzeba było kupić pakiet. Dokupiłem za 5 zł i działa. Naprawdę, trudno bardziej przemyślnie wyłudzać kasę od abonenta. Masz na koncie pieniadze ale musisz zapłacić dodatkowo żeby ich użyć :) -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 14:00:21 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 13:36, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a): Jesteś żałosny ze swoimi pretensjami, biorąc pod uwagę fakt, że w VM doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane. -- Liwiusz |
|
Data: 2017-08-07 14:54:23 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 14:00:21 +0200, Liwiusz napisał(a):
fakt, że w VM doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane. No i co z tego? Masz w pamięci regulaminy wszystkich usługodawców z jakich korzystasz? A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam pomysł "pakietu" jest poroniony i graniczy z sprzedażą wiązaną (dostaniesz setkę jak kupisz zakąskę, młody jesteś to nie pamiętasz :) Dorzucę tu że na mail z odpowiedzią czekasz dwa-trzy dni i dostajesz niekonstruktywną odpowiedź i że możesz sobie tak długo gadać. Że *222 nie działa. Że na operatora czekasz pół godziny. Że strona www jest fotogeniczna lecz g... z niej wiadomo. I tak zostaję przy Virgin bo najtaniej (dla mojego spektrum używania) lecz co mają za uszami to wypomnę. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 15:58:32 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 14:54, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 14:00:21 +0200, Liwiusz napisał(a): Mam w pamięci te, które są dla mnie istotne. Telefon dla ciebie widać nie był istotny, a mimo to z jakiegoś powodu swoimi nieistotnymi sprawami zechciałeś się podzielić na grupie. Po co? A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam Zasada jest taka sama od czasu pierwszego prepaida, przy czym teraz jest o tyle lepiej, że jest taniej i dłużej. Jeśli dziesiątki lat to dla ciebie za mało, aby gdzieś w zakamarkach głowy przewiała się myśl "hej, a może to nie jest tak, że jak wpłacę na prepaida 66zł, to za 10 lat będę mógł z tego nadal korzystać", to właściwie nie ma o czym gadać - jesteś beznadziejnym przypadkiem. -- Liwiusz |
|
Data: 2017-08-07 16:16:12 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:58:32 +0200, Liwiusz napisał(a):
Mam w pamięci te, które są dla mnie istotne. Telefon dla ciebie widać nie był istotny, a mimo to z jakiegoś powodu swoimi nieistotnymi sprawami zechciałeś się podzielić na grupie. Po co? Ty Liwiusz, celujesz w aroganckich i niekonstruktywnych wypowiedziach, jak jakiś małolat z wodą sodową we łbie. Znam cię i twój styl od długiego czasu. A jeśli masz więcej jak 25 to znaczy że nie dorosłeś do swojego wieku. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 16:47:24 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 16:16, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:58:32 +0200, Liwiusz napisał(a): To nie jest wątek, w którym można by wypowiadać się konstruktywnie. Bo i o czym? Że Jacek nie zrozumiał prostej oferty i ma pretensje do wszystkich wokół? Że ne rozumie co to jest doktorat, i myśli, że jak nie ma doktoratu, to znaczy że może się w towarzystwie rozbeczeć, że mu telefon zablokowali? Nikt przecież nie będzie się tu rzucał tobie na pomoc, bo ani pomocy nie potrzebujesz, ani byś jej nie zrozumiał. I nikt się tutaj nie przejmuje, że masz ból dupy o to, że musiałeś załadować telefon za 5zł - rzeczywiście poważne problemy poważnych ludzi. Sam się zachowujesz jak dzieciak, skoro robisz aferę z takich pierdół. -- Liwiusz |
|
Data: 2017-08-07 16:56:39 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:om9rm9$erj$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2017-08-07 o 14:54, Jacek Maciejewski pisze: Dnia Mon, 7 Aug 2017 14:00:21 +0200, Liwiusz napisał(a): Mam w pamięci te, które są dla mnie istotne. Telefon dla ciebie widać nie był istotny, a mimo to z jakiegoś powodu swoimi nieistotnymi sprawami zechciałeś się podzielić na grupie. Po co? A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam Zasada jest taka sama od czasu pierwszego prepaida, przy czym teraz jest o tyle lepiej, że jest taniej i dłużej. Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe" numery. Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl. Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo. Tyle tylko, ze potrzebny byl mi jak piate kolo u wozu, wiec w zasadzie nie zaluje. No, troche zaluje, ladny numer byl ... ale przeciez i tak nie zamierzalem go uzywac, to co tu zalowac :-) Jeśli dziesiątki lat to dla ciebie za mało, aby gdzieś w zakamarkach głowy przewiała się myśl "hej, a może to nie jest tak, że jak wpłacę na prepaida 66zł, to za 10 lat będę mógł z tego nadal korzystać", to właściwie nie ma o czym gadać - jesteś beznadziejnym przypadkiem. A nie jest tak ? Teraz to chyba jakos tak wychodzi, 5zl na rok ... tylko trzeba "uzywac" :-) J. |
|
Data: 2017-08-07 18:43:32 | |
Autor: ALEX MR | |
Virgin Mibile | |
W dniu 7.08.2017 o 16:56, J.F. pisze:
Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe" numery. Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo. Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P -- ALEX MR "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D "Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii "Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR |
|
Data: 2017-08-07 19:48:43 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:598898b8$0$650$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 7.08.2017 o 16:56, J.F. pisze: Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe" numery. Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale przegapic latwo. Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ? J. |
|
Data: 2017-08-07 20:01:27 | |
Autor: ALEX MR | |
Virgin Mibile | |
W dniu 7.08.2017 o 19:48, J.F. pisze:
2-3 dni .Zasada ta sama, tylko teraz coraz bardziej reklamuja "bezterminowe" numery. -- ALEX MR "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D "Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii "Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR |
|
Data: 2017-08-07 20:11:38 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5988aafa$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 7.08.2017 o 19:48, J.F. pisze: Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl. No to czemu negujesz ? Wystarczy nieuzywany telefon wylaczyc na 3 dni w pechowym momencie i juz nawet sie nie odbierze tego ostrzegawczego SMS ... A moze nawet na 2 dni ... Tylko ja wielkich pretensji nie mam, ze mi taki nieuzywany nr wylaczyli. Ale moze Unia kiedys takie prawo do darmowego numeru wprowadzi :-) J. |
|
Data: 2017-08-07 21:28:24 | |
Autor: ALEX MR | |
Virgin Mibile | |
W dniu 7.08.2017 o 20:11, J.F. pisze:
Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5988aafa$0$15195$65785112@news.neostrada.pl... Dlatego . Bo ja używałem go całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać . -- ALEX MR "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D "Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii "Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR |
|
Data: 2017-08-08 15:15:29 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5988bf5b$0$641$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 7.08.2017 o 20:11, J.F. pisze: Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl. Dlatego . Bo ja używałem go całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ? No to sam widzisz jak latwo stracic. J. |
|
Data: 2017-08-08 16:59:30 | |
Autor: ALEX MR | |
Virgin Mibile | |
W dniu 8.08.2017 o 15:15, J.F. pisze:
Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl. Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia .
Niełatwo . -- ALEX MR "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D "Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii "Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR |
|
Data: 2017-08-08 17:07:41 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
W dniu 8.08.2017 o 15:15, J.F. pisze: [...]Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl. Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-P Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia . W sensie "pol roku musialem nic nie robic", czy "pol roku musialem ostrzezenia kasowac" ? Znalazl sie jeden ostrzegawczy - "za 93 konto straci waznosc". No coz, mozna bylo wtedy zadzwonic :-) J. |
|
Data: 2017-08-08 19:38:28 | |
Autor: ALEX MR | |
Virgin Mibile | |
W dniu 8.08.2017 o 17:07, J.F. pisze:
[...]Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni telefonu nie ladowac i znikl. To pierwsze . -- ALEX MR "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D "Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii "Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR |
|
Data: 2017-08-08 20:13:50 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości
W dniu 8.08.2017 o 17:07, J.F. pisze: Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz przegapiać...Twój wybór :-PIle dni przed wylaczeniem ci przeslali ? To pierwsze . No to pol roku ciezko nic nie robiles, potem przyszlo ostrzezenie i za dwa dni po karcie. Wystarczy przez 2-3 dni nie spojrzec na telefon i po karcie. Albo nie naladowac. W krytycznym okresie oczywiscie. To na moj gust jest to "bardzo latwo". J. |
|
Data: 2017-08-07 15:00:20 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 14:00, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-08-07 o 13:36, Jacek Maciejewski pisze: Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :) -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|
Data: 2017-08-07 15:20:38 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):
Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :) Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem - "Wprowadziłeś błędny kod" :) Czytaj cały wątek zanim coś palniesz. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 15:29:20 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a): Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE więc nie rób z siebie idioty. -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|
Data: 2017-08-07 16:18:13 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:29:20 +0200, Chris napisał(a):
W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze: Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie jest dla mnie celem życia. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 16:59:08 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mibile | |
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iat70hdftkgx$.rayhjvjpvww7$.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:29:20 +0200, Chris napisał(a): W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze: Nie mam zamiaru robić doktoratu z obsługi strony Virgin. Telefon nie Alez Jacku ... celem Virgin na pewno nie jest swiadczenie Ci za darmo uslug, wiec musisz sie postarac :-) Choc kto ich tam wie, w pewnym etapie rozwoju dobry i taki "klient" :-) J. |
|
Data: 2017-08-07 17:24:59 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 16:59:08 +0200, J.F. napisał(a):
celem Virgin na pewno nie jest swiadczenie Ci za darmo uslug, I tu się mylisz. Free Virgin jest jednym z celów. No, chyba że Chris się myli :) -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 17:14:11 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mibile | |
W dniu 07.08.2017 o 16:18, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:29:20 +0200, Chris napisał(a): A doktorat z obsługi WC masz czy srasz w gacie ? Robisz lament a rozwiązanie tego jest proste jak obsługa cepa tylko szukasz specjalnie jak sobie coś utrudnić albo nabazgrać jakieś bzdury na grupie. -- www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. |
|
Data: 2017-08-07 17:27:00 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 17:14:11 +0200, Chris napisał(a):
W dniu 07.08.2017 o 16:18, Jacek Maciejewski pisze: Kolejny arogant po Liwiuszu. Zastanów się po co jest grupa. Potem popracuj nad przydatnością swoich postów. Jak się postarasz to wkrótce może uda ci się napisać coś sensownego. Przypominam że nie ma obowiązku odpowiadać jak ci się czyiś post nie podoba :) -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 19:36:36 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 17:27, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 17:14:11 +0200, Chris napisał(a): Nie znasz się, jesteś ignorantem, nic złego - jesteś w większości. Dostałeś odpowiedź, dostałeś poradę, dostałeś wskazówki - wypadałoby podziękować. Ale nie. Ty, zamiast się nauczyć, postanowiłeś naprawiać świat, wygłaszając swoje tezy "jak wg ciebie być powinno", mimo że jeszcze przed chwilą "w dupie byłeś, gówno wiedziałeś". I to jest największy ból internetu, którego nie trawię. Nie to, że przychodzi taki nieznający się, bo to grzech. Ale to, że zaraz taki jeden z drugim chciałby ustawiać reguły wg swoich zasad. Tak jak ty - nie, nie może być tak, że raz na rok musisz załadować. Ma działać tak jak ty chcesz - zawsze, do końca świata. I to w każdej taryfie, bo przecież nie będziesz się doktoryzował, aby nawet wybrać taką taryfę, która by przez 10 lat działała. popracuj nad przydatnością swoich postów. Jak się postarasz to wkrótce Nie ma też zakazu reagowania na cymbała. -- Liwiusz |
|
Data: 2017-08-07 20:19:02 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 19:36:36 +0200, Liwiusz napisał(a):
dostałeś wskazówki Owszem, byli rozmówcy którzy usiłowali mi pomóc. Czy trafnie, to inna sprawa (jak przejrzysz moje posty, znajdziesz niejedno podziękowanie, znajdziesz też przyznania się do błędu). Ale nie ty, rzecz charakterystyczna. Żadna wskazówka, jak zwykle, nie pochodzi od ciebie. Doprawdy, Liwiusz, żałosny jesteś z tym swoim moralizowaniem. Żebym cię nie znał to może bym się przejął :) Poszukaj belki w swoim oku. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 21:56:32 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mibile | |
W dniu 07.08.2017 o 19:36, Liwiusz pisze:
Nie ma też zakazu reagowania na cymbała. Cymbała to sobie poszukaj gdzie indziej. Ja podałem parę sposobów na rozwiązanie problemu ale jak pisałeś, jak ktoś nie chce pomocy tylko szuka zaczepki to sorry ale z takim nie ma sensu rozmawiać. -- www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. |
|
Data: 2017-08-07 22:03:25 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 21:56, Chris pisze:
Nie ma też zakazu reagowania na cymbała. nie o tobie. -- Liwiusz |
|
Data: 2017-08-08 08:31:58 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 22:03, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-08-07 o 21:56, Chris pisze: A to przepraszam :) -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|
Data: 2017-08-09 18:43:37 | |
Autor: re | |
Virgin Mibile | |
Użytkownik "Liwiusz"
Nie znasz się, jesteś ignorantem, ... .... Nie ma też zakazu reagowania na cymbała. -- - Idź stąd |
|
Data: 2017-08-07 21:58:03 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mibile | |
W dniu 07.08.2017 o 17:27, Jacek Maciejewski pisze:
Kolejny arogant po Liwiuszu. Zastanów się po co jest grupa. Potem Podałem ci parę sposobów rozwiązania problemu tak że nawet największy debil by sobie poradził z tym ale ty szukasz zwykłego czepialstwa się a nie rozwiązania problemu. -- www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. |