Virgin Mibile

Data: 2017-08-06 09:15:27
Autor: mirekc
Virgin Mibile
Ostatnio z mojego tel. na kartę  nie dało się zadzwonić więc
postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
że PUK podają tylko zarejestrowanym :) A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?

Masz konto na portalu? Spróbuj zażądać wymiany karty. Przyślą nową kartę
z nowym PUK. Wymiana jest za darmo.

Virgin Mibile