Data: 2017-08-07 08:54:56 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-06 o 08:44, Jacek Maciejewski pisze:
Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię, Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ? -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|
Data: 2017-08-07 09:01:05 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:54:56 +0200, Chris napisał(a):
Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię, Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ? Też nie wiem. Ale jak chcesz skorzystać z formularza na ich stronie to jest rubryka PUK. Jak poszedłem do Żabki zarejestrować to panienka też chciała PUK. Dziwne to wszystko :) -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 09:07:57 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 09:01, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:54:56 +0200, Chris napisał(a): Telefon do ręki i zadzwonić *222 ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i załatwione. -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|
Data: 2017-08-07 11:11:52 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mibile | |
Dnia Mon, 7 Aug 2017 09:07:57 +0200, Chris napisał(a):
Telefon do ręki i zadzwonić *222 ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i załatwione. Nie da się zadzwonić :) na *222 też. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-08-07 11:49:00 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mibile | |
W dniu 2017-08-07 o 11:11, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 7 Aug 2017 09:07:57 +0200, Chris napisał(a): A kto powiedział że z tego telefonu, zadzwoń z innego. -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|