Virgin Mibile

Data: 2017-08-07 08:54:56
Autor: Chris
Virgin Mibile
Ostatnio z mojego tel. na kartę  nie dało się zadzwonić więc
postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?

Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię, Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-07 09:01:05
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:54:56 +0200, Chris napisał(a):

Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię, Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?

Też nie wiem. Ale jak chcesz skorzystać z formularza na ich stronie to
jest rubryka PUK. Jak poszedłem do Żabki zarejestrować to panienka też
chciała PUK. Dziwne to wszystko :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 09:07:57
Autor: Chris
Virgin Mibile
[...]

Telefon do ręki i zadzwonić *222  ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i załatwione.

Data: 2017-08-07 11:11:52
Autor: Jacek Maciejewski
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 09:07:57 +0200, Chris napisał(a):

Telefon do ręki i zadzwonić *222  ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i załatwione.

Nie da się zadzwonić :) na *222 też.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-07 11:49:00
Autor: Chris
Virgin Mibile
Dnia Mon, 7 Aug 2017 09:07:57 +0200, Chris napisał(a):

Telefon do ręki i zadzwonić *222  ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i
załatwione.

Nie da się zadzwonić :) na *222 też.

A kto powiedział że z tego telefonu, zadzwoń z innego.