Virgin Mobile

Data: 2016-03-16 00:03:01
Autor: Animka
Virgin Mobile
Po zakupie karty wiadomo, że Virgin Mobile (darmowe rozmowy i sms-y) bierze haracz za aktywację karty. Jak duża jest to kwota?

--
animka

Data: 2016-03-16 00:37:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Animka" 56e894b7$0$684$65785112@news.neostrada.pl

Po zakupie karty wiadomo, e Virgin Mobile (darmowe rozmowy i sms-y) bierze haracz za aktywacj karty. Jak dua jest to kwota?

Przy przenoszeniu bierze kilkadziesit minut -- rozumiem,
e wg Ciebie czas to pienidz.

Po co kupowa, skoro mona przenie najpierw znikd
do Ornage, po czym przenie z Orange do Virgin?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-16 09:43:48
Autor: Chris
Virgin Mobile

[...]

e niby co?

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori pojazdu.

Data: 2016-03-16 08:52:30
Autor: Dominik & Co
Virgin Mobile
Dnia 16.03.2016 Chris <actchris@gazeta.pl> napisał/a:

Że niby co?

Grupowy filozof zapewne ma na myśli, że sam proces
przenoszenia zabiera te kilkanaście minut z życiorysu.

--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)

Data: 2016-03-17 03:03:16
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2016-03-16 o 09:52, Dominik & Co pisze:
Dnia 16.03.2016 Chris <actchris@gazeta.pl> napisał/a:

Że niby co?
Grupowy filozof zapewne ma na myśli, że sam proces
przenoszenia zabiera te kilkanaście minut z życiorysu.

Nie chcę przenosić. Chcę u nich karte SIM na darmowe  (na stacjonarne też). Umowa dwuletnia gdzieś tam mi się wkrótce kończy i już nie pozwolę się oszukiwać, nie przedłużam.

--
animka

Data: 2016-03-17 06:47:04
Autor: Dominik & Co
Virgin Mobile
Dnia 17.03.2016 Animka <animka@tonieja.wp.pl> napisał/a:

Nie chcę przenosić. Chcę u nich karte SIM na darmowe  (na stacjonarne

Jak nie chcesz przenosić to za piątaka można sobie zamówić
SIM z wybranym numerem, przychodzi listem. Rzeczony piątak
jest potem do zużycia. Można zaktywować Freemium od razu, nie trzeba doładowywać.
Tak zrobiłem dla młodszej córki.

też). Umowa dwuletnia gdzieś tam mi się wkrótce kończy i już nie pozwolę się oszukiwać, nie przedłużam.

Przedłużać ani wypowiadać nie musisz, w procesie przeniesienia Dziewica załatwi wypowiedzenie za Ciebie (pełnomocnictwo). Po przeniesieniu numeru dostaniesz jeszcze piątaka ekstra na konto tego numeru.

--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)

Data: 2016-03-18 17:05:46
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2016-03-17 o 07:47, Dominik & Co pisze:
[...]

Zamówię/kupię w maju przez internet.

[...]

Nic nie przenoszę, bo nie chcę już abonamentu ani tego samego numeru.
Dzięki

--
animka

Data: 2016-03-28 01:49:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Animka" 56ea1662$0$686$65785112@news.neostrada.pl

Nie chc przenosi. Chc u nich karte SIM na darmowe

Darmowe? -- przenie si znikd do Orange ;) a nastpnie
z Orange do Virgin. W Virgin otrzymasz pitaka na powitanie.

Jeli skorzystasz z banerw umieszczonych na moich
stronach -- by moe dostaniesz co ode mnie.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-04-17 19:33:35
Autor: Smok Eustachy
Virgin Mobile
W dniu 16.03.2016 o 09:52, Dominik & Co pisze:
Dnia 16.03.2016 Chris <actchris@gazeta.pl> napisa/a:

e niby co?

Grupowy filozof zapewne ma na myli, e sam proces
przenoszenia zabiera te kilkanacie minut z yciorysu.

Racj ma.

Data: 2016-04-17 20:06:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Smok Eustachy" 5713c8ef$0$683$65785112@news.neostrada.pl

Grupowy filozof zapewne ma na myli, e sam proces
przenoszenia zabiera te kilkanacie minut z yciorysu.

Racj ma.

Pisaem ju -- na par godzin nie ma numeru na adnej karcie.
Regulaminy zastrzegaj sobie nawet par dni.

Czytaem o czowieku, ktry straci numer na ponad p roku.
Ja traciem na kilkadziesit minut tu po pnocy -- przenosiem wielokrotnie.

Warto wzi to pod uwag choby ze wzgldu na SMSy bankowe.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-27 23:47:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Chris" ncb6c4$5ip$1@node1.news.atman.pl

Przy przenoszeniu bierze kilkadziesit minut -- rozumiem,
e wg Ciebie czas to pienidz.

e niby co?

Tracisz czno na par godzin.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-16 07:43:08
Autor: Dominik & Co
Virgin Mobile
Dnia 15.03.2016 Animka <animka@tonieja.wp.pl> napisał/a:
Po zakupie karty wiadomo, że Virgin Mobile (darmowe rozmowy i sms-y) bierze haracz za aktywację karty. Jak duża jest to kwota?

Zero złotych.

--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)

Data: 2016-03-17 02:59:44
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2016-03-16 o 08:43, Dominik & Co pisze:
[...]

Przeglądalam jakiś ich cennik i tam było w tabelce, że pobierają ponad 200 zł za aktywację karty. Dlatego zapytałam, bo chcę się upewnić.

--
animka

Data: 2016-03-17 11:58:06
Autor: Chris
Virgin Mobile
W dniu 2016-03-17 o 02:59, Animka pisze:
[...]

Idziesz do kiosku i kupujesz starter za 5zł, nic nie przenosisz, nic nie płacisz za aktywację itp ...
Po tym jak masz już kartę w telefonie/tablecie wybierasz wersję pakietu od 0zł (taką mam w tablecie i taką ma żona) po 59zł za >10MB danych i reszta za darmo no-limit poza MMS. Ja obecnie mam pakiet w telefonie za 19zł i mam 100 min (wszystkie sieci) + free SMS, 2.5MB danych na miesiąc. Do pakietu danych nie wlicza się usługa Messenger, Facebook, GG i coś tam jeszcze.
Nadajniki z jakich Virgin korzysta to Play i T-Mobile.

Przy okazji jak ktoś nie wie:

Virgin Mobile zaczyna promować wiernych klientów. Po dokonaniu odpowiedniej ilości doładowań otrzymają oni dodatkowe pakiety danych.

Promocja ruszyła 16 marca i potrwa do odwołania. Warunkiem skorzystania z niej jest zakup przynajmniej 6 dowolnych, miesięcznych pakietów. Gratisowa paczka Internetu zostanie zatem przyznana po minimum pół roku stałego korzystania z usług Virgin Mobile. Bonus wymaga tylko jednokrotnej aktywacji i odnawia się co miesiąc, dla danej oferty 3w1. W przypadku pakietu #PEŁENLUZ za 19 złotych będzie to dodatkowe 500 MB (czyli łącznie 2,5 GB), dodatkowy 1 GB (łącznie 5 GB) do oferty #BEZLIMITU za 29 złotych, 2 GB ekstra do najnowszego pakietu #NAJLEPIEJ oraz aż 3 GB w prezencie do #DLAMNIESUPER za 59 złotych, co daje łącznie 13 GB Internetu na stałe.

Aby skorzystać z prezentu, wystarczy dokonać prostej rejestracji za pomocą kodu *222*222#, wpisanego i zatwierdzonego za pomocą klawiatury numerycznej telefonu. Pakiet zostanie przyznany automatycznie po aktywacji lub odnowieniu jednego z pakietów #WSZYSTKO. Ważność pakietu darmowego Internetu jest identyczna, jak ważność podstawowego pakietu 3w1.
Źródło tekstu: Virgin Mobile

źródło: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/wiecej-gigabajtow-dla-wiernych-klientow-virgin-mobile,2,3,35752.html

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-03-18 17:10:50
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2016-03-17 o 11:58, Chris pisze:
[...]

OK, dzięki :-)
Ja chcę ten pakiet za 29 zł.

Data: 2016-03-31 03:52:51
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2016-03-17 o 11:58, Chris pisze:
Idziesz do kiosku i kupujesz starter za 5z, nic nie przenosisz, nic nie pacisz za aktywacj itp ...
Po tym jak masz ju kart w telefonie/tablecie wybierasz wersj pakietu od 0z (tak mam w tablecie i tak ma ona) po 59z za >10MB danych i reszta za darmo no-limit poza MMS. Ja obecnie mam pakiet w telefonie za 19z i mam 100 min (wszystkie sieci) + free SMS, 2.5MB danych na miesic. Do pakietu danych nie wlicza si usuga Messenger, Facebook, GG i co tam jeszcze.
Nadajniki z jakich Virgin korzysta to Play i T-Mobile.
Ile minut na komrki, ile minut na stacjonarne na miesic bdzie na tej karcie po 29 z?

--
animka

Data: 2016-04-03 01:54:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Liwiusz" ndlnup$lkm$2@node2.news.atman.pl

Ile minut na komrki, ile minut na stacjonarne
na miesic bdzie na tej karcie po 29 z?

Nolimit.

Nolimit gadania po Polsce to chyba 19 pln na 30 dni...
(nielimitowane minuty do wszystkich)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-04-03 09:15:32
Autor: Dominik Aaszewski
Virgin Mobile
Dnia 03.04.2016 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa/a:

Nolimit gadania po Polsce to chyba 19 pln na 30 dni...
(nielimitowane minuty do wszystkich)

Nie.

Tak.

--
Dominik Aaszewski (via raspbianowy slrn)
"Wszyscy chc naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra." (S.J. Lec)

Data: 2016-04-03 03:30:48
Autor: h.sliwinski
Virgin Mobile

> Nie.

Tak.

Gdzie za 19 daj te stacjonarne?
Jak do wszystkich, to do wszystkich...

--
Heniek

Data: 2016-04-03 18:51:55
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2016-04-03 o 12:30, h.sliwinski@gmail.com pisze:

[...]

To do wszystkich to taki haczyk, czyli tylko komrkowe. Musi by jeszcze opcja "i na stacjonarne".

--
animka

Data: 2016-04-06 00:58:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Animka" 57014f85$0$647$65785112@news.neostrada.pl

To do wszystkich to taki haczyk, czyli tylko komrkowe.
Musi by jeszcze opcja "i na stacjonarne".

Po co Ci ten haczyk?

-=-

Zwrciem si z pytaniem do VM:

    Majc #F, mona dokupi pakiety. Jeden z nich to 'nielimitowane
    minuty do wszystkich' za 19 pln -- czy to nielimitowane minuty
    do wszystkich, czy tylko na komrki?

i otrzymaem odpowied tak:

    s to nielimitowane minuty na numery komrkowe i stacjonarne.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-04-03 19:51:28
Autor: Dominik Aaszewski
Virgin Mobile
Dnia 03.04.2016 h.sliwinski@gmail.com <h.sliwinski@gmail.com> napisa/a:

Gdzie za 19 daj te stacjonarne?
Jak do wszystkich, to do wszystkich...

Dziewica Freemium plus pakiet "pdarmo" 19 z.
(ale uwaga: tylko 30 sms).

https://virginmobile.pl/uploads/public/cff95f0939e7a40f05bb4a5283888df1db32b2af/regulamin-uslugi-pakiety-za-poldarmo-w-ofercie-freemium-wazny-od-2016-02-24.pdf

Pkt 21.

Data: 2016-04-06 01:04:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Dominik Aaszewski" ndrs80$of3$1@node1.news.atman.pl

[...]

  STRONA O PODANYM ADRESIE NIE ISTNIEJE!

Pkt 21.

I tylko 300 MB. Jak kto chce wicej mie -- moe dopaci...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-04-03 19:04:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Liwiusz" ndqcvo$856$1@node2.news.atman.pl

Nolimit gadania po Polsce to chyba 19 pln na 30 dni...
(nielimitowane minuty do wszystkich)

Nie.

Dlaczego nie?
[czego siE nie zgadzasz?]

Do tego IMO 300 MB i 30 SMSw -- penia szczcia.

Mona dorzuci:

  http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_312369.html
  http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_326822.html

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-04-03 18:49:32
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2016-04-01 o 14:01, Liwiusz pisze:
[...]

Aha, czyli naprawd no limit, bez kitu :-)

--
animka

Data: 2016-04-03 19:42:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Animka" 57014f85$0$702$65785112@news.neostrada.pl

Aha, czyli naprawd no limit, bez kitu :-)

Bez kitu -- za kit trzeba dopaci...
[ale czy konkurenci maj kit wliczony w cen?]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-28 01:52:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Virgin Mobile

"Animka" 56ea1663$0$640$65785112@news.neostrada.pl

Przegldalam jaki ich cennik i tam byo w tabelce,
e pobieraj ponad 200 z za aktywacj karty. Dlatego
zapytaam, bo chc si upewni.

Mam u nich chodzce 4 numery.
W ogle mam chodzcych chyba 6.
(4 VM; 1 Orange; 1 Play)
Do tego kilka ;) zapakowanych z VM i 2 zapakowane z Play.

Zamierzam do tego przenie kolejne numery do VM. :)
Najbliszy -- tu po witach.

[czy ja wygldam na idiot paccego po 2hpln za SIMk?...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Virgin Mobile