Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Virgin Mobile

Virgin Mobile

Data: 2018-08-10 21:55:11
Autor: Animka
Virgin Mobile
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

--
animka

Data: 2018-08-10 23:57:35
Autor: Trybun
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-10 o 21:55, Animka pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?


U mnie sieć działa i nic na telefon nie przyszło.

Data: 2018-08-11 02:04:51
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-10 o 23:57, Trybun pisze:
W dniu 2018-08-10 o 21:55, Animka pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?


U mnie sieć działa i nic na telefon nie przyszło.

Ty masz na abonament?

Do mnie wysłali sms-a, że od 21 bodajże do rana nic nie będzie działać i potem, rano  dostanę sms z ustawieniami. Zainstalowałam. Pliki po parę razy zdublowane, nie wiem co myśleć. Mam się bać? W razie czego nie zaplacę-nie doładuję i będzie koniec znajomości.

--
animka

Data: 2018-08-11 08:39:06
Autor: Trybun
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-11 o 02:04, Animka pisze:
W dniu 2018-08-10 o 23:57, Trybun pisze:
W dniu 2018-08-10 o 21:55, Animka pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?


U mnie sieć działa i nic na telefon nie przyszło.

Ty masz na abonament?

Do mnie wysłali sms-a, że od 21 bodajże do rana nic nie będzie działać i potem, rano  dostanę sms z ustawieniami. Zainstalowałam. Pliki po parę razy zdublowane, nie wiem co myśleć. Mam się bać? W razie czego nie zaplacę-nie doładuję i będzie koniec znajomości.


Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

Data: 2018-08-11 12:10:20
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-11 o 08:39, Trybun pisze:
Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

Mam na kartę. Mogę nie zapłacić i wziąc sobie co innego.
Dawniej zawsze było tylko na abonament, ale jakieś 2 lata już tylko karta.

--
animka

Data: 2018-08-14 09:14:05
Autor: Trybun
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-11 o 12:10, Animka pisze:
W dniu 2018-08-11 o 08:39, Trybun pisze:
Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

Mam na kartę. Mogę nie zapłacić i wziąc sobie co innego.
Dawniej zawsze było tylko na abonament, ale jakieś 2 lata już tylko karta.


To co innego, przepaść mogą najwyżej te środki które masz na koncie. Od zawsze starałem się unikać abonamentów, a od kiedy jakiś szkodliwy debil wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę.

Data: 2018-08-14 10:25:57
Autor: Akarm
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-14 o 09:14, Trybun pisze:


zawsze starałem się unikać abonamentów

Ja nie zawsze, ale od kilku lat używałem tylko prepaidów.

I teraz podpisałem umowę na dwa lata z Orange. ;)
A to w związku ze światłowodem, który wreszcie położyli koło mnie.
W pakiecie Orange Love za abonament komórkowy płacę 10 zł, czyli jak w a2mobile, a w odróżnieniu mam dodatkowo SMS bez ograniczeń (nie używam) i kilka GB danych. Przy czym te dodatki nie miały (w zasadzie) wpływu na decyzję, głównie chodzi o wygodę. Płacę teraz miesięcznie minimalnie mniej, ale wygodniej.

W sumie niewiele się zmieni, bo i tak muszę zasilać konta pozostałym użytkownikom w rodzinie. :D

a od kiedy jakiś szkodliwy debil wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę.


Ciekawi mnie, co byś zrobił, jeśliby po zakończeniu umowy telefon automatycznie przestał działać.
Dopiero wtedy byłby krzyk i szukanie na gwałt jakiegokolwiek operatora.
Kiedy ja uzgadniałem warunki umowy, świadomie wybrałem opcję przedłużenia jej o pół roku, jeśli w chwili zakończenia nie zdecyduję się jeszcze na zawarcie nowej.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Data: 2018-08-16 14:55:56
Autor: Trybun
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-14 o 10:25, Akarm pisze:
W dniu 2018-08-14 o 09:14, Trybun pisze:


zawsze starałem się unikać abonamentów

Ja nie zawsze, ale od kilku lat używałem tylko prepaidów.

I teraz podpisałem umowę na dwa lata z Orange. ;)
A to w związku ze światłowodem, który wreszcie położyli koło mnie.
W pakiecie Orange Love za abonament komórkowy płacę 10 zł, czyli jak w a2mobile, a w odróżnieniu mam dodatkowo SMS bez ograniczeń (nie używam) i kilka GB danych. Przy czym te dodatki nie miały (w zasadzie) wpływu na decyzję, głównie chodzi o wygodę. Płacę teraz miesięcznie minimalnie mniej, ale wygodniej.

W sumie niewiele się zmieni, bo i tak muszę zasilać konta pozostałym użytkownikom w rodzinie. :D

Raczej nigdy już nie wejdę już w układy z Orange",  i nieważne co oferują. Przy końcu umowy o mało mnie nie wykończyli, fizycznie i psychicznie. Zresztą w trakcie jej trwania to też nie była jakaś sielanka, nieraz po pół godziny musiałem wisieć na słuchawce, aż wreszcie odezwał się debil z radami przedszkolaka... Skończył się abonament w Orange, skończył na C+ (też nie było łatwo), i można powiedzieć że wreszcie poznałem uczucie które znają tylko ludzie szczęśliwi. ;-)


a od kiedy jakiś szkodliwy debil wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę.


Ciekawi mnie, co byś zrobił, jeśliby po zakończeniu umowy telefon automatycznie przestał działać.
Dopiero wtedy byłby krzyk i szukanie na gwałt jakiegokolwiek operatora.
Kiedy ja uzgadniałem warunki umowy, świadomie wybrałem opcję przedłużenia jej o pół roku, jeśli w chwili zakończenia nie zdecyduję się jeszcze na zawarcie nowej.


Tego właśnie oczekuję, przy podpisywaniu terminowej umowy oczekuję że z dniem jej końca ja o niej zapominam i firma o mnie. Tymczasem w C+ musiałem trzy razy jeździć do oddalonego o 50km miasta aby im zwrócić ..... kartę dostępu...

Nie mów że miałeś możliwość indywidualnie negocjować warunki umowy..? Ja wręcz prosiłem o głupią możliwość opłaty abonamentu z góry za cały okres - jednym słowem przysyłają mi fakturę do zapłacenia za cały okres i mam spokój, tymczasem nic  tego, jedyne co mi radzili w salonie to uprawianie jakiejś partyzantki na własną rękę.

Data: 2018-08-14 11:48:09
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-14 o 09:14, Trybun pisze:
W dniu 2018-08-11 o 12:10, Animka pisze:
W dniu 2018-08-11 o 08:39, Trybun pisze:
Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

Mam na kartę. Mogę nie zapłacić i wziąc sobie co innego.
Dawniej zawsze było tylko na abonament, ale jakieś 2 lata już tylko karta.


To co innego, przepaść mogą najwyżej te środki które masz na koncie. Od zawsze starałem się unikać abonamentów, a od kiedy jakiś szkodliwy debil wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę.

Zawsze doładowywuję o 1 zł. wiecej, więc kokosów na tym koncie nie mam.


--
animka

Data: 2018-08-16 14:56:20
Autor: Trybun
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-14 o 11:48, Animka pisze:



To co innego, przepaść mogą najwyżej te środki które masz na koncie. Od zawsze starałem się unikać abonamentów, a od kiedy jakiś szkodliwy debil wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę.

Zawsze doładowywuję o 1 zł. wiecej, więc kokosów na tym koncie nie mam.



Ja niestety mam coś około 20zł na koncie. Zostało na koncie od czasów gdy korzystałem jeszcze z innej taryfy.

Data: 2018-08-11 21:08:40
Autor: Chris
Virgin Mobile
W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

3 urządzenia i zero wiadomości od VM

Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się chyba tylko pakietem danych.
Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2018-08-11 21:15:13
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze:
W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

3 urządzenia i zero wiadomości od VM

Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się chyba tylko pakietem danych.
Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.

Masz 2 czy 3 telefony, czy przekładasz karty w jednym telefonie?


--
animka

Data: 2018-08-15 14:17:51
Autor: Chris
Virgin Mobile
W dniu 11.08.2018 o 21:15, Animka pisze:
W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze:
W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

3 urządzenia i zero wiadomości od VM

Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się chyba tylko pakietem danych.
Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.

Masz 2 czy 3 telefony, czy przekładasz karty w jednym telefonie?

2 tel + tablet.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2018-08-15 20:39:27
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-15 o 14:17, Chris pisze:
W dniu 11.08.2018 o 21:15, Animka pisze:
W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze:
W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

3 urządzenia i zero wiadomości od VM

Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się chyba tylko pakietem danych.
Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.

Masz 2 czy 3 telefony, czy przekładasz karty w jednym telefonie?

2 tel + tablet.

Aha, dzięki :-)


--
animka

Data: 2018-08-15 22:03:30
Autor: collie
Virgin Mobile
W dniu 15.08.2018 20:39, Animka pisze:

Aha, dzięki :-)

Słabo. Nie żałuj se - zacycuj caluśki wątek i dopiero
wonczas dopisz swoje dwa słowa. Durne.

Data: 2018-08-15 23:38:26
Autor: Akarm
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-15 o 22:03, collie pisze:


Słabo. Nie żałuj se - zacycuj caluśki wątek i dopiero
wonczas dopisz swoje dwa słowa. Durne.


Jak możesz "podbijać swe marne ego przysrywaniem kobiecie na newsgrupach"?
https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.pecet/kT5GRBGdWEg/3C1QcNnaAAAJ

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Data: 2018-08-16 17:58:34
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-15 o 22:03, collie pisze:
W dniu 15.08.2018 20:39, Animka pisze:

Aha, dzięki :-)

Słabo. Nie żałuj se - zacycuj caluśki wątek i dopiero
wonczas dopisz swoje dwa słowa. Durne.

Vice versa.

--
animka

Data: 2018-08-14 09:16:44
Autor: Trybun
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze:
W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

3 urządzenia i zero wiadomości od VM

Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się chyba tylko pakietem danych.
Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.


Jest możliwość naciągania w abo "bez zobowiązań", np na jakieś ekstra płatne numery?

Data: 2018-08-15 14:20:10
Autor: Chris
Virgin Mobile
W dniu 14.08.2018 o 09:16, Trybun pisze:
W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze:
W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

3 urządzenia i zero wiadomości od VM

Nie, mam "na kartę".  Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą.

VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się chyba tylko pakietem danych.
Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.


Jest możliwość naciągania w abo "bez zobowiązań", np na jakieś ekstra płatne numery?

Nie bardzo rozumiem pytania, w opcji za 19zł masz no limit na tel. komórkowe i no limit SMS, stacjonarne i MMS są płatne. W droższych opcjach dochodzą free stacjonarne i MMS plus większy pakiet danych.

Wszytko masz na stronie, a jeśli chodzi o SMS premium to wszędzie są płatne i tego nie przeskoczysz żadnym abo w żadnej sieci.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2018-08-16 14:56:53
Autor: Trybun
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-15 o 14:20, Chris pisze:

VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się chyba tylko pakietem danych.
Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.


Jest możliwość naciągania w abo "bez zobowiązań", np na jakieś ekstra płatne numery?

Nie bardzo rozumiem pytania, w opcji za 19zł masz no limit na tel. komórkowe i no limit SMS, stacjonarne i MMS są płatne. W droższych opcjach dochodzą free stacjonarne i MMS plus większy pakiet danych.

Wszytko masz na stronie, a jeśli chodzi o SMS premium to wszędzie są płatne i tego nie przeskoczysz żadnym abo w żadnej sieci.


Dawniej w normalnym abonamencie można było drenować kieszeń jelenia samymi rozmowami. Dzisiaj z reguły jest  to "no limit",  a więc muszą korzystać z jakichś innych metod, o nie właśnie pytałem.

A rozmowy "premium"? Np kiedyś trzeba było uważać na tzw sex linie,.

Data: 2018-08-11 16:29:47
Autor: J.F.
Virgin Mobile
Dnia Sat, 11 Aug 2018 02:04:51 +0200, Animka napisał(a):
Do mnie wysłali sms-a, że od 21 bodajże do rana nic nie będzie działać i potem, rano  dostanę sms z ustawieniami. Zainstalowałam. Pliki po parę razy zdublowane, nie wiem co myśleć. Mam się bać? W razie czego nie zaplacę-nie doładuję i będzie koniec znajomości.

A jakie ustawienia w tych sms ?
Kto byl nadawca ?

Moze sobie wlasnie wirusa zainstalowalas ?

J.

Data: 2018-08-11 19:30:59
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-11 o 16:29, J.F. pisze:
Dnia Sat, 11 Aug 2018 02:04:51 +0200, Animka napisał(a):
Do mnie wysłali sms-a, że od 21 bodajże do rana nic nie będzie działać i
potem, rano  dostanę sms z ustawieniami. Zainstalowałam. Pliki po parę
razy zdublowane, nie wiem co myśleć. Mam się bać? W razie czego nie
zaplacę-nie doładuję i będzie koniec znajomości.

A jakie ustawienia w tych sms ?
Kto byl nadawca ?

Nie wiem. Instalowałam jeszcze śpiąc. Po zainstalowaniu sms-y zniknęły.

Moze sobie wlasnie wirusa zainstalowalas ?

Zadzwoniłam do Virgin. Powiedziano mi, że były 2 platformy. Stara i nowa. Numery, które były na starej przenoszono do nowej i dlatego nie wszyscy te powiadomienia i konfiguracje otrzymali. To że sms-y konfiguracyjne były po 5 (chyba) na każdy rozmnożone to mogła być wina systemu i mam sie tym nie przejmować, wirusów nie ma.

Dawno już nie przegladałam ustawień sms-ów, mms-ów i internetu i ni diabła nie wiem gdzie jak to w telefonie mam, bo nie mogę znaleźć.

--
animka

Data: 2018-08-13 14:55:03
Autor: Marcin G.
Virgin Mobile
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pkkql9$tq6$1@node2.news.atman.pl...

Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

-- animka


Nie dostałem SMS-ów z ustawieniami. Po tych zmianach nie działa u mnie wysyłanie SMS-ów.


Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2018-08-13 20:18:23
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-13 o 14:55, Marcin G. pisze:
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pkkql9$tq6$1@node2.news.atman.pl...

Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

-- animka


Nie dostałem SMS-ów z ustawieniami. Po tych zmianach nie działa u mnie wysyłanie SMS-ów.

Sprawdziłam teraz i na moim telefonie też nie wysyłaja się sms-y. Nie dochodzą tam gdzie wysłałam.


--
animka

Data: 2018-08-13 22:44:54
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-13 o 20:18, Animka pisze:
W dniu 2018-08-13 o 14:55, Marcin G. pisze:
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pkkql9$tq6$1@node2.news.atman.pl...

Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

Nie dostałem SMS-ów z ustawieniami. Po tych zmianach nie działa u mnie wysyłanie SMS-ów.

Zadzwoń do tego Virgin. Trochę poczekasz przy telefonie, ale sprawę załatwisz "od ręki."

Sprawdziłam teraz i na moim telefonie też nie wysyłaja się sms-y. Nie dochodzą tam gdzie wysłałam.

Wysłany sms dotarł dopiero po pół godzinie, czy godzinie. Przedtem dostawałam od razu sygnał. że sms dotarł.


--
animka

Virgin Mobile

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona