Data: 2018-08-10 23:57:35 | |
Autor: Trybun | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-10 o 21:55, Animka pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia? U mnie sieć działa i nic na telefon nie przyszło. |
|
Data: 2018-08-11 02:04:51 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-10 o 23:57, Trybun pisze:
W dniu 2018-08-10 o 21:55, Animka pisze: Ty masz na abonament? Do mnie wysłali sms-a, że od 21 bodajże do rana nic nie będzie działać i potem, rano dostanę sms z ustawieniami. Zainstalowałam. Pliki po parę razy zdublowane, nie wiem co myśleć. Mam się bać? W razie czego nie zaplacę-nie doładuję i będzie koniec znajomości. -- animka |
|
Data: 2018-08-11 08:39:06 | |
Autor: Trybun | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-11 o 02:04, Animka pisze:
W dniu 2018-08-10 o 23:57, Trybun pisze: Nie, mam "na kartę". Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą. |
|
Data: 2018-08-11 12:10:20 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-11 o 08:39, Trybun pisze:
Nie, mam "na kartę". Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą. Mam na kartę. Mogę nie zapłacić i wziąc sobie co innego. Dawniej zawsze było tylko na abonament, ale jakieś 2 lata już tylko karta. -- animka |
|
Data: 2018-08-14 09:14:05 | |
Autor: Trybun | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-11 o 12:10, Animka pisze:
W dniu 2018-08-11 o 08:39, Trybun pisze: To co innego, przepaść mogą najwyżej te środki które masz na koncie. Od zawsze starałem się unikać abonamentów, a od kiedy jakiś szkodliwy debil wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę. |
|
Data: 2018-08-14 10:25:57 | |
Autor: Akarm | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-14 o 09:14, Trybun pisze:
Ja nie zawsze, ale od kilku lat używałem tylko prepaidów. I teraz podpisałem umowę na dwa lata z Orange. ;) A to w związku ze światłowodem, który wreszcie położyli koło mnie. W pakiecie Orange Love za abonament komórkowy płacę 10 zł, czyli jak w a2mobile, a w odróżnieniu mam dodatkowo SMS bez ograniczeń (nie używam) i kilka GB danych. Przy czym te dodatki nie miały (w zasadzie) wpływu na decyzję, głównie chodzi o wygodę. Płacę teraz miesięcznie minimalnie mniej, ale wygodniej. W sumie niewiele się zmieni, bo i tak muszę zasilać konta pozostałym użytkownikom w rodzinie. :D a od kiedy jakiś szkodliwy debil wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę. Ciekawi mnie, co byś zrobił, jeśliby po zakończeniu umowy telefon automatycznie przestał działać. Dopiero wtedy byłby krzyk i szukanie na gwałt jakiegokolwiek operatora. Kiedy ja uzgadniałem warunki umowy, świadomie wybrałem opcję przedłużenia jej o pół roku, jeśli w chwili zakończenia nie zdecyduję się jeszcze na zawarcie nowej. -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-08-16 14:55:56 | |
Autor: Trybun | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-14 o 10:25, Akarm pisze:
W dniu 2018-08-14 o 09:14, Trybun pisze: Raczej nigdy już nie wejdę już w układy z Orange", i nieważne co oferują. Przy końcu umowy o mało mnie nie wykończyli, fizycznie i psychicznie. Zresztą w trakcie jej trwania to też nie była jakaś sielanka, nieraz po pół godziny musiałem wisieć na słuchawce, aż wreszcie odezwał się debil z radami przedszkolaka... Skończył się abonament w Orange, skończył na C+ (też nie było łatwo), i można powiedzieć że wreszcie poznałem uczucie które znają tylko ludzie szczęśliwi. ;-)
Tego właśnie oczekuję, przy podpisywaniu terminowej umowy oczekuję że z dniem jej końca ja o niej zapominam i firma o mnie. Tymczasem w C+ musiałem trzy razy jeździć do oddalonego o 50km miasta aby im zwrócić ..... kartę dostępu... Nie mów że miałeś możliwość indywidualnie negocjować warunki umowy..? Ja wręcz prosiłem o głupią możliwość opłaty abonamentu z góry za cały okres - jednym słowem przysyłają mi fakturę do zapłacenia za cały okres i mam spokój, tymczasem nic tego, jedyne co mi radzili w salonie to uprawianie jakiejś partyzantki na własną rękę. |
|
Data: 2018-08-14 11:48:09 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-14 o 09:14, Trybun pisze:
W dniu 2018-08-11 o 12:10, Animka pisze: Zawsze doładowywuję o 1 zł. wiecej, więc kokosów na tym koncie nie mam. -- animka |
|
Data: 2018-08-16 14:56:20 | |
Autor: Trybun | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-14 o 11:48, Animka pisze:
Ja niestety mam coś około 20zł na koncie. Zostało na koncie od czasów gdy korzystałem jeszcze z innej taryfy. |
|
Data: 2018-08-11 21:08:40 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mobile | |
W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze:
Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia? 3 urządzenia i zero wiadomości od VM Nie, mam "na kartę". Czy się bać to zależy na jakich zasadach ten abonament. No i w przypadku abonamentu kończenie znajomości raczej nie jest taką prostą sprawą. VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się chyba tylko pakietem danych. Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań. -- www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. |
|
Data: 2018-08-11 21:15:13 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze:
W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze: Masz 2 czy 3 telefony, czy przekładasz karty w jednym telefonie? -- animka |
|
Data: 2018-08-15 14:17:51 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mobile | |
W dniu 11.08.2018 o 21:15, Animka pisze:
W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze: 2 tel + tablet. -- www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. |
|
Data: 2018-08-15 20:39:27 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-15 o 14:17, Chris pisze:
W dniu 11.08.2018 o 21:15, Animka pisze: Aha, dzięki :-) -- animka |
|
Data: 2018-08-15 22:03:30 | |
Autor: collie | |
Virgin Mobile | |
W dniu 15.08.2018 20:39, Animka pisze:
Aha, dzięki :-) Słabo. Nie żałuj se - zacycuj caluśki wątek i dopiero wonczas dopisz swoje dwa słowa. Durne. |
|
Data: 2018-08-15 23:38:26 | |
Autor: Akarm | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-15 o 22:03, collie pisze:
Jak możesz "podbijać swe marne ego przysrywaniem kobiecie na newsgrupach"? https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.pecet/kT5GRBGdWEg/3C1QcNnaAAAJ -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-08-16 17:58:34 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-15 o 22:03, collie pisze:
W dniu 15.08.2018 20:39, Animka pisze: Vice versa. -- animka |
|
Data: 2018-08-14 09:16:44 | |
Autor: Trybun | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze:
W dniu 11.08.2018 o 08:39, Trybun pisze: Jest możliwość naciągania w abo "bez zobowiązań", np na jakieś ekstra płatne numery? |
|
Data: 2018-08-15 14:20:10 | |
Autor: Chris | |
Virgin Mobile | |
W dniu 14.08.2018 o 09:16, Trybun pisze:
W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze: Nie bardzo rozumiem pytania, w opcji za 19zł masz no limit na tel. komórkowe i no limit SMS, stacjonarne i MMS są płatne. W droższych opcjach dochodzą free stacjonarne i MMS plus większy pakiet danych. Wszytko masz na stronie, a jeśli chodzi o SMS premium to wszędzie są płatne i tego nie przeskoczysz żadnym abo w żadnej sieci. -- www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. |
|
Data: 2018-08-16 14:56:53 | |
Autor: Trybun | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-15 o 14:20, Chris pisze:
Dawniej w normalnym abonamencie można było drenować kieszeń jelenia samymi rozmowami. Dzisiaj z reguły jest to "no limit", a więc muszą korzystać z jakichś innych metod, o nie właśnie pytałem. A rozmowy "premium"? Np kiedyś trzeba było uważać na tzw sex linie,. |
|
Data: 2018-08-11 16:29:47 | |
Autor: J.F. | |
Virgin Mobile | |
Dnia Sat, 11 Aug 2018 02:04:51 +0200, Animka napisał(a):
Do mnie wysłali sms-a, że od 21 bodajże do rana nic nie będzie działać i potem, rano dostanę sms z ustawieniami. Zainstalowałam. Pliki po parę razy zdublowane, nie wiem co myśleć. Mam się bać? W razie czego nie zaplacę-nie doładuję i będzie koniec znajomości. A jakie ustawienia w tych sms ? Kto byl nadawca ? Moze sobie wlasnie wirusa zainstalowalas ? J. |
|
Data: 2018-08-11 19:30:59 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-11 o 16:29, J.F. pisze:
Dnia Sat, 11 Aug 2018 02:04:51 +0200, Animka napisał(a): Nie wiem. Instalowałam jeszcze śpiąc. Po zainstalowaniu sms-y zniknęły.
Zadzwoniłam do Virgin. Powiedziano mi, że były 2 platformy. Stara i nowa. Numery, które były na starej przenoszono do nowej i dlatego nie wszyscy te powiadomienia i konfiguracje otrzymali. To że sms-y konfiguracyjne były po 5 (chyba) na każdy rozmnożone to mogła być wina systemu i mam sie tym nie przejmować, wirusów nie ma. Dawno już nie przegladałam ustawień sms-ów, mms-ów i internetu i ni diabła nie wiem gdzie jak to w telefonie mam, bo nie mogę znaleźć. -- animka |
|