Data: 2018-08-13 14:55:03 | |
Autor: Marcin G. | |
Virgin Mobile | |
Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pkkql9$tq6$1@node2.news.atman.pl...
Nie dostałem SMS-ów z ustawieniami. Po tych zmianach nie działa u mnie wysyłanie SMS-ów. Pozdrawiam, Marcin G. |
|
Data: 2018-08-13 20:18:23 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-13 o 14:55, Marcin G. pisze:
Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pkkql9$tq6$1@node2.news.atman.pl... Sprawdziłam teraz i na moim telefonie też nie wysyłaja się sms-y. Nie dochodzą tam gdzie wysłałam. -- animka |
|
Data: 2018-08-13 22:44:54 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile | |
W dniu 2018-08-13 o 20:18, Animka pisze:
W dniu 2018-08-13 o 14:55, Marcin G. pisze: Nie dostałem SMS-ów z ustawieniami. Po tych zmianach nie działa u mnie wysyłanie SMS-ów. Zadzwoń do tego Virgin. Trochę poczekasz przy telefonie, ale sprawę załatwisz "od ręki."
Wysłany sms dotarł dopiero po pół godzinie, czy godzinie. Przedtem dostawałam od razu sygnał. że sms dotarł. -- animka |
|