Virgin Mobile

Data: 2018-08-13 14:55:03
Autor: Marcin G.
Virgin Mobile
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pkkql9$tq6$1@node2.news.atman.pl...

Czy działała u szanownych państwa sieć Virgin Mobile od wczoraj do dzisiaj i dostaliście dzisiaj na telefony nowe ustawienia?

-- animka

Nie dostałem SMS-ów z ustawieniami. Po tych zmianach nie działa u mnie wysyłanie SMS-ów.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2018-08-13 20:18:23
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-13 o 14:55, Marcin G. pisze:
[...]

Sprawdziłam teraz i na moim telefonie też nie wysyłaja się sms-y. Nie dochodzą tam gdzie wysłałam.

--
animka

Data: 2018-08-13 22:44:54
Autor: Animka
Virgin Mobile
W dniu 2018-08-13 o 20:18, Animka pisze:
[...]

Zadzwoń do tego Virgin. Trochę poczekasz przy telefonie, ale sprawę załatwisz "od ręki."

Sprawdziłam teraz i na moim telefonie też nie wysyłaja się sms-y. Nie dochodzą tam gdzie wysłałam.

Wysłany sms dotarł dopiero po pół godzinie, czy godzinie. Przedtem dostawałam od razu sygnał. że sms dotarł.

--
animka

Virgin Mobile