Virgin Mobile-pracownik oszust

Data: 2019-02-04 00:20:04
Autor: Animka
Virgin Mobile-pracownik oszust
Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję
przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2 dni wcześniej i
pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia. Rozmawiam przez telefom
któregos dnia, tzn czekam na połączenie do bardzo ważnej okulistycznej
przychodni. Jestem 9 w kolejce. Wreszcze dotarłam do 1 miejsca i odbiera
rejestratorka przychodni. Pytam o potwierdzenie kiedy mam wizytę
lekarską. Ona coś mówi i raptem telefon sie rozłącza. Dzwonię do tego
pana z Virgin Mobile, a on mówi, że wyłączył mi telefon. bo o dzień za
późno doładowałam telefon, a miesiąc na 30 dni, Przelałam im 2 dni
wcześniej. Doładowałam znowu kartę za 5 zł i dzwonię gdzieś do innej
przychodni, Jestem 5 w kolejce. Pani odbiera telefon, a ten warchoł z
Virgin znowu mnie wyłączył telefon. Z takim kurestwem, na dodatek męskim
jeszcze nigdy się nie spotkałam. Nawet nie zwrócili mi pieniędzy na
konto (a znają moje konto bankowe). 2 dni nie mogłam nigdzie zadzwonić
(tylko alarmowe). Potem kupiłam starter do innego operatora i telefon
już od razu+ doładowanie zaczął dzialać.
Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał
podsłuchiwać, by wiedzieć w którym momencie wyłączać mi telefon. Mam
nadzieję, że go wywalą z pracy.
Dostawali ode mnie 30 zł zamiast 25, bo nie było takich doładowań do
kupienia i w wyborze kwoty do przelewu.
Co o tym sądzicie?

--
animka

Data: 2019-02-04 09:08:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-03 o 23:20, Animka pisze:
[...]

Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-04 10:13:24
Autor: n
Virgin Mobile-pracownik oszust
Piszesz teksty op0zycji?

-- -- -
Liwiusz

Data: 2019-02-04 10:22:11
Autor: u2

lol liwek pisze o sobie w liczbie mnogiej:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-02-04 20:24:12
Autor: Animka
W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze:

Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji.

Masz tu jakichś popleczników, czy co?

Miałam kartę ze 3 lata i przedtem mi żadnego świństwa nie zrobili. Doładowywałam nieraz parę dni przed terminem. Teraz połaszczyli się na całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty? Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać?

--
animka

Data: 2019-02-05 08:34:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze:
[...]

Ściemniasz, karta w vm jest ważna rok po każdym doładowaniu, więc w przypadku braku doładowania nie mogli ci ot-tak wyłączyć karty.

Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać?

Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-05 14:33:19
Autor: Animka
W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:
[...]

A jednak wyłączyli. W telefonie tylko alarmowe działały. Jak potem doladowałam jeszcze na 5 zł. to zadzwonilam do nich i wlaśnie mi powiedział, że o dzień za późno doładowałam.

Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać?

Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem.

Nie miałam. Teraz mam ich w ciężkim poważaniu. Operatorów sieci jest niemało. No i płacę 10 zł. mniej.

--
animka

Data: 2019-02-04 10:28:04
Autor: u2
W dniu 03.02.2019 o 23:20, Animka pisze:
Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję
przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2 dni wcześniej i
pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia.

zależy kiedy zaksięgowano wpłatę, nie zawsze bank się wyrabia, wina może być po stronie banku:)

Data: 2019-02-04 11:36:52
Autor: Miroo
W dniu 2019-02-04 o 10:28, u2 pisze:
[...]

Przecież doładowania są natychmiastowe (z poprawką na wyłączanie ST w nocy). No chyba, że w jakimś banku nie są.

Pozdrawiam

Data: 2019-02-04 11:59:51
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-04 o 11:36, Miroo pisze:
[...]

Animka coś ściemnia, a właściwie to nawet nie potrafi poprawnie opisać problemu ("Robiłam to ze 2 dni wcześniej i pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia" - nie ma takiej opcji, aby zrobić doładowanie teraz, a chcieć, aby "od tego i tego dnia", cokolwiek w ogóle by to znaczyło).

Korzystam z Virgin na kilku numerach i doładowania i pakiety odnawiają się poprawnie, ale na niedołęstwo Animki niestety nic nie poradzę.

Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

--
Liwiusz

Data: 2019-02-04 12:59:56
Autor: Budzik
Virgin Mobile-pracownik oszust
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

A ona jest w takim wieku podrywalnym?

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2019-02-04 13:47:54
Autor: Queequeg
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

A ona jest w takim wieku podrywalnym?

Zależy od wieku podrywającego.

Data: 2019-02-04 17:59:56
Autor: Budzik
Virgin Mobile-pracownik oszust
Użytkownik Queequeg queequeg@trust.no1 ...

Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

A ona jest w takim wieku podrywalnym?

Zależy od wieku podrywającego.

:)
Nie, bo to jest tak, ze jak masz 16 to podrywasz 16, jak masz 20 to podrywasz 20-30, jak masz 30 to podrywasz 30 a jak masz 40 to podrywasz nadal 30. Przy 50 zaczynasz interesowac sie dwudziestkami :))))

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2019-02-04 20:46:32
Autor: Animka
W dniu 2019-02-04 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

Prez.Macaron ma inne predyspozycje.

--
animka

Data: 2019-02-05 08:32:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-04 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

Ale jak jesteś <5/10, to podrywasz 50+.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-05 11:59:54
Autor: Budzik
[...]

:))))

Ale jak jesteś <5/10, to podrywasz 50+.

:)

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.
Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

Data: 2019-02-05 11:10:45
Autor: Big Jack
Virgin Mobile-pracownik oszust
W wiadomości
*Queequeg* napisał(-a):

Zależy od wieku podrywającego.

I chyba desperacji ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2019-02-04 20:25:32
Autor: Animka
W dniu 2019-02-04 o 12:59, Liwiusz pisze:
Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

Pogrzebać to sobie możesz w swoim telefonie albo w swojej dupie jak lubisz.

--
animka

Data: 2019-02-05 08:34:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-04 o 19:25, Animka pisze:
[...]

Cięta babka. Chyba tylko koty jej pozostały.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-05 14:34:46
Autor: Animka
[...]

Wolę pogłaskać pieski.

--
animka

Data: 2019-02-04 14:58:19
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 4 Feb 2019 11:36:52 +0100, Miroo napisał(a):

[...]

Miroo, solidaryzujesz się z Skalskim?
General Skalski o zydach w UB :
Jak ktoś umie latać to wcale nie musi znaczyć że ma całkiem dobrze w
głowie.
Nie wspominając już o trolu u2 który uparcie świni ostatnio na grupie.

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-02-04 12:59:57
Autor: Budzik
Virgin Mobile-pracownik oszust
Użytkownik Animka animka@to.nieja.idm.pl ...

[...]

10/10 :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2019-02-04 13:45:08
Autor: Queequeg
Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote:

Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał
podsłuchiwać, by wiedzieć w którym momencie wyłączać mi telefon.
[...]
Co o tym sądzicie?

Sądzę, że przypadek jest psychiatryczny. Przechodzisz samą siebie, Animko.

Data: 2019-02-04 20:29:41
Autor: Animka
W dniu 2019-02-04 o 15:45, Queequeg pisze:
[...]

To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które mam potwierdzenie)?
Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał.

--
animka

Data: 2019-02-05 08:34:57
Autor: Marcin Debowski
On 2019-02-04, Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote:
[...]

Weź nie trwoń cennego czasu a zewrzyj siły i całą resztę z gościem z wątku obok co tępi operatora bo się podstacja zjarała.

--
Marcin

Data: 2019-02-05 15:06:20
Autor: Queequeg
Virgin Mobile-pracownik oszust
Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote:

To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które mam potwierdzenie)?

Nie, podsłuchiwaniem telefonów i złośliwym wyłączaniem ich zajmuje się operator. Ja najwyżej wykradam myśli i wszczepiam głosy do głowy.

Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał.

Myślę, że pracownik biura obsługi klienta dobrze o tym wie, w końcu pewnie cały czas ma podsłuch na twoim telefonie. Nawet gdy wyłączony.

Virgin Mobile-pracownik oszust