Data: 2019-02-04 00:20:04 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję
przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2 dni wcześniej i pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia. Rozmawiam przez telefom któregos dnia, tzn czekam na połączenie do bardzo ważnej okulistycznej przychodni. Jestem 9 w kolejce. Wreszcze dotarłam do 1 miejsca i odbiera rejestratorka przychodni. Pytam o potwierdzenie kiedy mam wizytę lekarską. Ona coś mówi i raptem telefon sie rozłącza. Dzwonię do tego pana z Virgin Mobile, a on mówi, że wyłączył mi telefon. bo o dzień za późno doładowałam telefon, a miesiąc na 30 dni, Przelałam im 2 dni wcześniej. Doładowałam znowu kartę za 5 zł i dzwonię gdzieś do innej przychodni, Jestem 5 w kolejce. Pani odbiera telefon, a ten warchoł z Virgin znowu mnie wyłączył telefon. Z takim kurestwem, na dodatek męskim jeszcze nigdy się nie spotkałam. Nawet nie zwrócili mi pieniędzy na konto (a znają moje konto bankowe). 2 dni nie mogłam nigdzie zadzwonić (tylko alarmowe). Potem kupiłam starter do innego operatora i telefon już od razu+ doładowanie zaczął dzialać. Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał podsłuchiwać, by wiedzieć w którym momencie wyłączać mi telefon. Mam nadzieję, że go wywalą z pracy. Dostawali ode mnie 30 zł zamiast 25, bo nie było takich doładowań do kupienia i w wyborze kwoty do przelewu. Co o tym sądzicie? -- animka |
|
Data: 2019-02-04 09:08:45 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-03 o 23:20, Animka pisze:
Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji. -- Liwiusz |
|
Data: 2019-02-04 10:13:24 | |
Autor: n | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Piszesz teksty op0zycji?
-- -- - Liwiusz |
|
Data: 2019-02-04 10:22:11 | |
Autor: u2 | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 04.02.2019 o 09:08, Liwiusz pisze:
Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji. lol liwek pisze o sobie w liczbie mnogiej:))))))) -- General Skalski o zydach w UB : "Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." George Orwell : "If liberty means anything at all, it means the right to tell people what they do not want to hear" |
|
Data: 2019-02-04 20:24:12 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze:
Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji. Masz tu jakichś popleczników, czy co? Miałam kartę ze 3 lata i przedtem mi żadnego świństwa nie zrobili. Doładowywałam nieraz parę dni przed terminem. Teraz połaszczyli się na całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty? Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać? -- animka |
|
Data: 2019-02-05 08:34:10 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze:
W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze: Ściemniasz, karta w vm jest ważna rok po każdym doładowaniu, więc w przypadku braku doładowania nie mogli ci ot-tak wyłączyć karty. Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać? Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem. -- Liwiusz |
|
Data: 2019-02-05 14:33:19 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:
W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze: A jednak wyłączyli. W telefonie tylko alarmowe działały. Jak potem doladowałam jeszcze na 5 zł. to zadzwonilam do nich i wlaśnie mi powiedział, że o dzień za późno doładowałam. Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać? Nie miałam. Teraz mam ich w ciężkim poważaniu. Operatorów sieci jest niemało. No i płacę 10 zł. mniej. -- animka |
|
Data: 2019-02-04 10:28:04 | |
Autor: u2 | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 03.02.2019 o 23:20, Animka pisze:
Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję zależy kiedy zaksięgowano wpłatę, nie zawsze bank się wyrabia, wina może być po stronie banku:) -- General Skalski o zydach w UB : "Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." George Orwell : "If liberty means anything at all, it means the right to tell people what they do not want to hear" |
|
Data: 2019-02-04 11:36:52 | |
Autor: Miroo | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 10:28, u2 pisze:
W dniu 03.02.2019 o 23:20, Animka pisze: Przecież doładowania są natychmiastowe (z poprawką na wyłączanie ST w nocy). No chyba, że w jakimś banku nie są. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-02-04 11:59:51 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 11:36, Miroo pisze:
W dniu 2019-02-04 o 10:28, u2 pisze: Animka coś ściemnia, a właściwie to nawet nie potrafi poprawnie opisać problemu ("Robiłam to ze 2 dni wcześniej i pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia" - nie ma takiej opcji, aby zrobić doładowanie teraz, a chcieć, aby "od tego i tego dnia", cokolwiek w ogóle by to znaczyło). Korzystam z Virgin na kilku numerach i doładowania i pakiety odnawiają się poprawnie, ale na niedołęstwo Animki niestety nic nie poradzę. Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie". -- Liwiusz |
|
Data: 2019-02-04 12:59:56 | |
Autor: Budzik | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...
Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie". A ona jest w takim wieku podrywalnym? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz." Nina Liedtke |
|
Data: 2019-02-04 13:47:54 | |
Autor: Queequeg | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie". Zależy od wieku podrywającego. -- https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0 |
|
Data: 2019-02-04 17:59:56 | |
Autor: Budzik | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Użytkownik Queequeg queequeg@trust.no1 ...
:)Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie". Nie, bo to jest tak, ze jak masz 16 to podrywasz 16, jak masz 20 to podrywasz 20-30, jak masz 30 to podrywasz 30 a jak masz 40 to podrywasz nadal 30. Przy 50 zaczynasz interesowac sie dwudziestkami :)))) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O |
|
Data: 2019-02-04 20:46:32 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 19:59, Budzik pisze:
Użytkownik Queequeg queequeg@trust.no1 ... Prez.Macaron ma inne predyspozycje. -- animka |
|
Data: 2019-02-05 08:32:22 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 18:59, Budzik pisze:
Użytkownik Queequeg queequeg@trust.no1 ... Ale jak jesteś <5/10, to podrywasz 50+. -- Liwiusz |
|
Data: 2019-02-05 11:59:54 | |
Autor: Budzik | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...
:):)Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jest Leżajsk, jest dobrze. Był Leżajsk, jest mi niedobrze. |
|
Data: 2019-02-05 11:10:45 | |
Autor: Big Jack | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/ca4ea10d-5b92-466b-8a3b-1062fd9d840f@trust.no1 *Queequeg* napisał(-a): Zależy od wieku podrywającego. I chyba desperacji ;) -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2019-02-04 20:25:32 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 12:59, Liwiusz pisze:
Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie". Pogrzebać to sobie możesz w swoim telefonie albo w swojej dupie jak lubisz. -- animka |
|
Data: 2019-02-05 08:34:40 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 19:25, Animka pisze:
W dniu 2019-02-04 o 12:59, Liwiusz pisze: Cięta babka. Chyba tylko koty jej pozostały. -- Liwiusz |
|
Data: 2019-02-05 14:34:46 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:
W dniu 2019-02-04 o 19:25, Animka pisze: Wolę pogłaskać pieski. -- animka |
|
Data: 2019-02-04 14:58:19 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Dnia Mon, 4 Feb 2019 11:36:52 +0100, Miroo napisał(a):
W dniu 2019-02-04 o 10:28, u2 pisze: Miroo, solidaryzujesz się z Skalskim? General Skalski o zydach w UB : "Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." Jak ktoś umie latać to wcale nie musi znaczyć że ma całkiem dobrze w głowie. Nie wspominając już o trolu u2 który uparcie świni ostatnio na grupie. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2019-02-04 12:59:57 | |
Autor: Budzik | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Użytkownik Animka animka@to.nieja.idm.pl ...
Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze10/10 :))) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy? Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy. |
|
Data: 2019-02-04 13:45:08 | |
Autor: Queequeg | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote:
Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał[...] Co o tym sądzicie? Sądzę, że przypadek jest psychiatryczny. Przechodzisz samą siebie, Animko. -- https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0 |
|
Data: 2019-02-04 20:29:41 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 15:45, Queequeg pisze:
Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote: To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które mam potwierdzenie)? Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał. -- animka |
|
Data: 2019-02-05 08:34:57 | |
Autor: Marcin Debowski | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
On 2019-02-04, Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote:
W dniu 2019-02-04 o 15:45, Queequeg pisze: Weź nie trwoń cennego czasu a zewrzyj siły i całą resztę z gościem z wątku obok co tępi operatora bo się podstacja zjarała. -- Marcin |
|
Data: 2019-02-05 15:06:20 | |
Autor: Queequeg | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote:
To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które mam potwierdzenie)? Nie, podsłuchiwaniem telefonów i złośliwym wyłączaniem ich zajmuje się operator. Ja najwyżej wykradam myśli i wszczepiam głosy do głowy. Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał. Myślę, że pracownik biura obsługi klienta dobrze o tym wie, w końcu pewnie cały czas ma podsłuch na twoim telefonie. Nawet gdy wyłączony. -- https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0 |