Data: 2019-02-04 09:08:45 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-03 o 23:20, Animka pisze:
Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji. -- Liwiusz |
|
Data: 2019-02-04 10:13:24 | |
Autor: n | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Piszesz teksty op0zycji?
-- -- - Liwiusz |
|
Data: 2019-02-04 10:22:11 | |
Autor: u2 | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 04.02.2019 o 09:08, Liwiusz pisze:
Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji. lol liwek pisze o sobie w liczbie mnogiej:))))))) -- General Skalski o zydach w UB : "Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." George Orwell : "If liberty means anything at all, it means the right to tell people what they do not want to hear" |
|
Data: 2019-02-04 20:24:12 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze:
Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji. Masz tu jakichś popleczników, czy co? Miałam kartę ze 3 lata i przedtem mi żadnego świństwa nie zrobili. Doładowywałam nieraz parę dni przed terminem. Teraz połaszczyli się na całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty? Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać? -- animka |
|
Data: 2019-02-05 08:34:10 | |
Autor: Liwiusz | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze:
W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze: Ściemniasz, karta w vm jest ważna rok po każdym doładowaniu, więc w przypadku braku doładowania nie mogli ci ot-tak wyłączyć karty. Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać? Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem. -- Liwiusz |
|
Data: 2019-02-05 14:33:19 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:
W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze: A jednak wyłączyli. W telefonie tylko alarmowe działały. Jak potem doladowałam jeszcze na 5 zł. to zadzwonilam do nich i wlaśnie mi powiedział, że o dzień za późno doładowałam. Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać? Nie miałam. Teraz mam ich w ciężkim poważaniu. Operatorów sieci jest niemało. No i płacę 10 zł. mniej. -- animka |
|