Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Virgin Mobile-pracownik oszust

Virgin Mobile-pracownik oszust

Data: 2019-02-04 09:08:45
Autor: Liwiusz
Virgin Mobile-pracownik oszust
W dniu 2019-02-03 o 23:20, Animka pisze:
Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję
przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2 dni wcześniej i
pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia. Rozmawiam przez telefom
któregos dnia, tzn czekam na połączenie do bardzo ważnej okulistycznej
przychodni. Jestem 9 w kolejce. Wreszcze dotarłam do 1 miejsca i odbiera
rejestratorka przychodni. Pytam o potwierdzenie kiedy mam wizytę
lekarską. Ona coś mówi i raptem telefon sie rozłącza. Dzwonię do tego
pana z Virgin Mobile, a on mówi, że wyłączył mi telefon. bo o dzień za
późno doładowałam telefon, a miesiąc na 30 dni, Przelałam im 2 dni
wcześniej. Doładowałam znowu kartę za 5 zł i dzwonię gdzieś do innej
przychodni, Jestem 5 w kolejce. Pani odbiera telefon, a ten warchoł z
Virgin znowu mnie wyłączył telefon. Z takim kurestwem, na dodatek męskim
jeszcze nigdy się nie spotkałam. Nawet nie zwrócili mi pieniędzy na
konto (a znają moje konto bankowe). 2 dni nie mogłam nigdzie zadzwonić
(tylko alarmowe). Potem kupiłam starter do innego operatora i telefon
już od razu+ doładowanie zaczął dzialać.
Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał
podsłuchiwać, by wiedzieć w którym momencie wyłączać mi telefon. Mam
nadzieję, że go wywalą z pracy.
Dostawali ode mnie 30 zł zamiast 25, bo nie było takich doładowań do
kupienia i w wyborze kwoty do przelewu.
Co o tym sądzicie?

Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-04 10:13:24
Autor: n
Virgin Mobile-pracownik oszust
Piszesz teksty op0zycji?


-- -- -
Liwiusz

Data: 2019-02-04 10:22:11
Autor: u2
Virgin Mobile-pracownik oszust
W dniu 04.02.2019 o 09:08, Liwiusz pisze:
Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji.


lol liwek pisze o sobie w liczbie mnogiej:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

George Orwell :

"If liberty means anything at all, it means the right to tell people what they do not want to hear"

Data: 2019-02-04 20:24:12
Autor: Animka
Virgin Mobile-pracownik oszust
W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze:

Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji.

Masz tu jakichś popleczników, czy co?

Miałam kartę ze 3 lata i przedtem mi żadnego świństwa nie zrobili. Doładowywałam nieraz parę dni przed terminem. Teraz połaszczyli się na całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty? Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać?


--
animka

Data: 2019-02-05 08:34:10
Autor: Liwiusz
Virgin Mobile-pracownik oszust
W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze:
W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze:

Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji.

Masz tu jakichś popleczników, czy co?

Miałam kartę ze 3 lata i przedtem mi żadnego świństwa nie zrobili. Doładowywałam nieraz parę dni przed terminem. Teraz połaszczyli się na całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty?

Ściemniasz, karta w vm jest ważna rok po każdym doładowaniu, więc w przypadku braku doładowania nie mogli ci ot-tak wyłączyć karty.

Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać?

Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-05 14:33:19
Autor: Animka
Virgin Mobile-pracownik oszust
W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:
W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze:
W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze:

Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza zakres umiejętności twojej percepcji.

Masz tu jakichś popleczników, czy co?

Miałam kartę ze 3 lata i przedtem mi żadnego świństwa nie zrobili. Doładowywałam nieraz parę dni przed terminem. Teraz połaszczyli się na całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty?

Ściemniasz, karta w vm jest ważna rok po każdym doładowaniu, więc w przypadku braku doładowania nie mogli ci ot-tak wyłączyć karty.

A jednak wyłączyli. W telefonie tylko alarmowe działały. Jak potem doladowałam jeszcze na 5 zł. to zadzwonilam do nich i wlaśnie mi powiedział, że o dzień za późno doładowałam.

Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin przestanie mi działać?

Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem.

Nie miałam. Teraz mam ich w ciężkim poważaniu. Operatorów sieci jest niemało. No i płacę 10 zł. mniej.


--
animka

Virgin Mobile-pracownik oszust

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona