Virgin Mobile-pracownik oszust

Data: 2019-02-04 10:28:04
Autor: u2
Virgin Mobile-pracownik oszust
W dniu 03.02.2019 o 23:20, Animka pisze:
Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję
przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2 dni wcześniej i
pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia.

zależy kiedy zaksięgowano wpłatę, nie zawsze bank się wyrabia, wina może być po stronie banku:)

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-02-04 11:36:52
Autor: Miroo
W dniu 2019-02-04 o 10:28, u2 pisze:
[...]

Przecież doładowania są natychmiastowe (z poprawką na wyłączanie ST w nocy). No chyba, że w jakimś banku nie są.

Pozdrawiam

Data: 2019-02-04 11:59:51
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-04 o 11:36, Miroo pisze:
[...]

Animka coś ściemnia, a właściwie to nawet nie potrafi poprawnie opisać problemu ("Robiłam to ze 2 dni wcześniej i pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia" - nie ma takiej opcji, aby zrobić doładowanie teraz, a chcieć, aby "od tego i tego dnia", cokolwiek w ogóle by to znaczyło).

Korzystam z Virgin na kilku numerach i doładowania i pakiety odnawiają się poprawnie, ale na niedołęstwo Animki niestety nic nie poradzę.

Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

--
Liwiusz

Data: 2019-02-04 12:59:56
Autor: Budzik
Virgin Mobile-pracownik oszust
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

A ona jest w takim wieku podrywalnym?

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2019-02-04 13:47:54
Autor: Queequeg
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

A ona jest w takim wieku podrywalnym?

Zależy od wieku podrywającego.

Data: 2019-02-04 17:59:56
Autor: Budzik
Virgin Mobile-pracownik oszust
Użytkownik Queequeg queequeg@trust.no1 ...

Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

A ona jest w takim wieku podrywalnym?

Zależy od wieku podrywającego.

:)
Nie, bo to jest tak, ze jak masz 16 to podrywasz 16, jak masz 20 to podrywasz 20-30, jak masz 30 to podrywasz 30 a jak masz 40 to podrywasz nadal 30. Przy 50 zaczynasz interesowac sie dwudziestkami :))))

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2019-02-04 20:46:32
Autor: Animka
W dniu 2019-02-04 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

Prez.Macaron ma inne predyspozycje.

--
animka

Data: 2019-02-05 08:32:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-04 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

Ale jak jesteś <5/10, to podrywasz 50+.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-05 11:59:54
Autor: Budzik
[...]

:))))

Ale jak jesteś <5/10, to podrywasz 50+.

:)

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.
Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

Data: 2019-02-05 11:10:45
Autor: Big Jack
Virgin Mobile-pracownik oszust
W wiadomości
*Queequeg* napisał(-a):

Zależy od wieku podrywającego.

I chyba desperacji ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2019-02-04 20:25:32
Autor: Animka
W dniu 2019-02-04 o 12:59, Liwiusz pisze:
Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

Pogrzebać to sobie możesz w swoim telefonie albo w swojej dupie jak lubisz.

--
animka

Data: 2019-02-05 08:34:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-04 o 19:25, Animka pisze:
[...]

Cięta babka. Chyba tylko koty jej pozostały.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-05 14:34:46
Autor: Animka
W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:
[...]

Wolę pogłaskać pieski.

--
animka

Data: 2019-02-04 14:58:19
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 4 Feb 2019 11:36:52 +0100, Miroo napisał(a):

[...]

Miroo, solidaryzujesz się z Skalskim?
General Skalski o zydach w UB :
Jak ktoś umie latać to wcale nie musi znaczyć że ma całkiem dobrze w
głowie.
Nie wspominając już o trolu u2 który uparcie świni ostatnio na grupie.

--
Jacek
I hate haters.

Virgin Mobile-pracownik oszust