Virgin Mobile-pracownik oszust

Data: 2019-02-04 12:59:57
Autor: Budzik
Virgin Mobile-pracownik oszust
Użytkownik Animka animka@to.nieja.idm.pl ...

Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze
doładowywuję przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2
dni wcześniej i pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia.
Rozmawiam przez telefom któregos dnia, tzn czekam na połączenie do
bardzo ważnej okulistycznej przychodni. Jestem 9 w kolejce. Wreszcze
dotarłam do 1 miejsca i odbiera rejestratorka przychodni. Pytam o
potwierdzenie kiedy mam wizytę lekarską. Ona coś mówi i raptem
telefon sie rozłącza. Dzwonię do tego pana z Virgin Mobile, a on
mówi, że wyłączył mi telefon. bo o dzień za późno doładowałam
telefon, a miesiąc na 30 dni, Przelałam im 2 dni wcześniej.
Doładowałam znowu kartę za 5 zł i dzwonię gdzieś do innej przychodni, Jestem 5 w kolejce. Pani odbiera telefon, a ten warchoł
z Virgin znowu mnie wyłączył telefon. Z takim kurestwem, na dodatek
męskim jeszcze nigdy się nie spotkałam. Nawet nie zwrócili mi
pieniędzy na konto (a znają moje konto bankowe). 2 dni nie mogłam
nigdzie zadzwonić (tylko alarmowe). Potem kupiłam starter do innego
operatora i telefon już od razu+ doładowanie zaczął dzialać.
Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał
podsłuchiwać, by wiedzieć w którym momencie wyłączać mi telefon. Mam
nadzieję, że go wywalą z pracy.
Dostawali ode mnie 30 zł zamiast 25, bo nie było takich doładowań do
kupienia i w wyborze kwoty do przelewu.
Co o tym sądzicie?

10/10 :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Virgin Mobile-pracownik oszust