Data: 2019-02-04 20:29:41 | |
Autor: Animka | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
W dniu 2019-02-04 o 15:45, Queequeg pisze:
Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote: To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które mam potwierdzenie)? Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał. -- animka |
|
Data: 2019-02-05 08:34:57 | |
Autor: Marcin Debowski | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
On 2019-02-04, Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote:
W dniu 2019-02-04 o 15:45, Queequeg pisze: Weź nie trwoń cennego czasu a zewrzyj siły i całą resztę z gościem z wątku obok co tępi operatora bo się podstacja zjarała. -- Marcin |
|
Data: 2019-02-05 15:06:20 | |
Autor: Queequeg | |
Virgin Mobile-pracownik oszust | |
Animka <animka@to.nieja.idm.pl> wrote:
To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które mam potwierdzenie)? Nie, podsłuchiwaniem telefonów i złośliwym wyłączaniem ich zajmuje się operator. Ja najwyżej wykradam myśli i wszczepiam głosy do głowy. Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał. Myślę, że pracownik biura obsługi klienta dobrze o tym wie, w końcu pewnie cały czas ma podsłuch na twoim telefonie. Nawet gdy wyłączony. -- https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0 |