Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe

Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe

Data: 2013-08-26 13:30:09
Autor: dizel
Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
On Mon, 26 Aug 2013 03:57:00 -0700 (PDT), Kordi <kordi666@gmail.com>
wrote:

Witam,

Mam dwa pytania odnośnie działania pakietów internetowych w Virgin mobile:

1. Ważność lejeka - Chciałem dziewczynie przenieść ofertę na Virgin Mobile. Mam jedno techniczne pytanie o działanie lejka w VM. Po doładowaniu jest on aktywny przez 30 dni. Co się natomiast dzieje po 30 dniach? Jest jakiś komunikat, że lejek się wyłącza?
Nie ma czegoś takiego jak ważność  lejka, do 31.12.2013r obowiązuje
promocja "bez kompromisów" gdzie niezależnie czy masz pakiet
internetowy czy nie, włączony jest darmowy lejek 32kbit/s, czyli nawet
jak ci się pakiet internetowy skończy to żadnych pieniędzy z konta nie
pobierze, tylko będziesz jechał na lejku.  To jest tak że ten lejek
cały czas jest włączony więc niezależnie czy masz pakiet czy ci się
właśnie skończył to jedziesz na nim bez straty kasy. Przynajmniej tak
ma być do 31.12.2013r. Sam ma zero na koncie w Virgin i mogę z netu
spokojnie korzystać na lejku.

2. Darmowy pakiet, a ważność płatnych pakietów - Przy doładowaniu za 10 zł dostaje się darmowy pakiet 100 mega. Czy ten pakiet przedłuża ważność płątnych pakietów?

Tzn. Mam włączony pakiet 1 GB, który ma wygasnąć za 2 dni. Czy jeżeli doładuję za 10 zł, to ważność płatnego pakietu się przedłuży? Czy musze dokupić inny pakiet płatny, żeby przedłużyć jego ważność?

Wszystkie pakiety netowe lądują na jedno konto więc się sumują i
przedłużają ważność konta od ostatniego pakietu.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-26 05:20:20
Autor: Kordi
Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 13:30:09 UTC+2 użytkownik dizel napisał:
On Mon, 26 Aug 2013 03:57:00 -0700 (PDT), Kordi <kordi666@gmail.com>

wrote:



>Witam,

>

>Mam dwa pytania odnośnie działania pakietów internetowych w Virgin mobile:

>

>1. Ważność lejeka - >Chciałem dziewczynie przenieść ofertę na Virgin Mobile. Mam jedno techniczne pytanie o działanie lejka w VM. Po doładowaniu jest on aktywny przez 30 dni. Co się natomiast dzieje po 30 dniach? Jest jakiś komunikat, że lejek się wyłącza? Nie ma czegoś takiego jak ważność  lejka, do 31.12.2013r obowiązuje

promocja "bez kompromisów" gdzie niezależnie czy masz pakiet

internetowy czy nie, włączony jest darmowy lejek 32kbit/s, czyli nawet

jak ci się pakiet internetowy skończy to żadnych pieniędzy z konta nie

pobierze, tylko będziesz jechał na lejku.  To jest tak że ten lejek

cały czas jest włączony więc niezależnie czy masz pakiet czy ci się

właśnie skończył to jedziesz na nim bez straty kasy. Przynajmniej tak

ma być do 31.12.2013r. Sam ma zero na koncie w Virgin i mogę z netu

spokojnie korzystać na lejku.




Wszystkie pakiety netowe lądują na jedno konto więc się sumują i

przedłużają ważność konta od ostatniego pakietu.



Pozdrawiam



Mam nadzieje, że nie dubluję wiadomości - problem z Google groups. Ta odpowiedź w zupełności wyczerpuje moje pytania. Dzięki. Pozdrawiam,
Kordi

Data: 2014-09-04 04:52:54
Autor: prasowka2
Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
Doładowałem konto za 10zł i na stronie pokazuje, że ważność pakietu się przedłużyła. Mam teraz 1GB ważny miesiąc.

Data: 2014-09-04 04:54:54
Autor: prasowka2
Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
W dniu czwartek, 4 września 2014 13:52:54 UTC+2 użytkownik pras...@gmail.com napisał:
Doładowałem konto za 10zł i na stronie pokazuje, że ważność pakietu się przedłużyła. Mam teraz 1GB ważny miesiąc.

Dla wyszukiwarki:
Jak przedłużyć ważność pakietu internetowego w Virgin Mobile.
Odp.
Wystarczy doładować konto za 10zł będąc zalogowanym do klubu virgin.

Data: 2014-09-04 14:45:46
Autor: dizel
Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
On Thu, 4 Sep 2014 04:54:54 -0700 (PDT), prasowka2@gmail.com wrote:

W dniu czwartek, 4 września 2014 13:52:54 UTC+2 użytkownik pras...@gmail.com napisał:
Doładowałem konto za 10zł i na stronie pokazuje, że ważność pakietu się przedłużyła. Mam teraz 1GB ważny miesiąc.

Dla wyszukiwarki:
Jak przedłużyć ważność pakietu internetowego w Virgin Mobile.
Odp.
Wystarczy doładować konto za 10zł będąc zalogowanym do klubu virgin.

Tylko w przypadku starej taryfy bo od jakiegoś czasu wszystkie nowo
aktywowane startery są już niestety w nowej taryfie.

Pozdrawiam

Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona