Virgin i SMS-y

Data: 2019-07-23 11:05:23
Autor: J.F.
Virgin i SMS-y
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8ecje50urmu7k5uhn1h6lopfte46jfi2n@4ax.com...
Aktywował ktoś ostatnio numer w Virgin?
Serio tam ręcznie trzeba wprowadzić numer centrum SMS, aby smsy działały?

Cos mi chodzi po glowie, ze byl jakis problem, moze zmiany, a moze mi sie wydawalo

https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna

.... centrum SMS na pierwszym miejscu :)

Hm ...
https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=90650

obecny nr jest inny, to moze byl np stary SIM

Tak pytam, bo sporo telefonów nawet nie ma opcji wprowadzenia numeru SMSC, a
fabrycznie simy Virgin albo nie mają tego numeru, albo mają zły.

A gdzie to sie w SIM zapisuje ?

Swoja droga - jak to rozwiazali ? Stare centrum nadal dziala, czy jakos zdalnie poprawili zawartosc starych kart ?

J.

Data: 2019-07-23 15:45:31
Autor: radekp@konto.pl
Virgin i SMS-y
Tue, 23 Jul 2019 11:05:23 +0200, w <5d36ce62$0$523$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Tak pytam, bo sporo telefonów nawet nie ma opcji wprowadzenia numeru >SMSC, a
>fabrycznie simy Virgin albo nie mają tego numeru, albo mają zły.

A gdzie to sie w SIM zapisuje ?

A cholera wie :)
W każdym bądź razie nie mogłem wysyłać sms-ów, a numer SMSC okazał się zły
(albo był odziedziczony po Play, albo przyszedł zły z simem Virgin).

Swoja droga - jak to rozwiazali ? Stare centrum nadal dziala, czy jakos zdalnie poprawili zawartosc starych kart ?

?

Data: 2019-07-23 17:13:22
Autor: J.F.
Virgin i SMS-y
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cp3ejepdfnfud3ijui0ji5tgrdq1ab752a@4ax.com...
> [...]

Swoja droga - jak to rozwiazali ? Stare centrum nadal dziala, czy
jakos zdalnie poprawili zawartosc starych kart ?

No jesli jest zapisany na karcie, i telefon z karty bierze,
a oni zmienili numer centrum ... to powinni jakos zmienic na starych kartach - i u ludzi, i np czekajacych w sklepach.

J.

Virgin i SMS-y