Visa....

Data: 2010-11-01 09:40:44
Autor: Gerard
Visa....
Leszczur wrote:
Dostep do internetu - 30 pln
League Pass - 600 PLN

Łącze za 30pln i LP śmiga bez zakłóceń? W takim razie 2mb na neostradzie wystarczą?

Widzieć jak David Lee zamiast 56fp ugrywa -3.70fp - bezcenne.

O 56 fp to zapomnij, kontrakt już podpisał.

Kurwa, ale mam początek sezonu. Lubie wyzwania, ale to juz nieco za
dużo.

Mogło być gorzej, Jrue w okolicach 20fp :-/
Ale jak spojrzałem na średnią Bronisława to mi się humor poprawił ;-)

pozdr

Data: 2010-11-01 08:10:46
Autor: Leszczur
Visa....
On 1 Lis, 09:40, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:
> Dostep do internetu - 30 pln
> League Pass - 600 PLN

Łącze za 30pln i LP śmiga bez zakłóceń? W takim razie 2mb na neostradzie
wystarczą?

LP smiga bez zaklocen, bo jest mozliwosc wyboru jakosci obrazu tak,
zeby pasowal do szybkosci lacza.
Sa chyba 3 czy 4 opcje. Ale złapałeś mnie - łącze za 30PLN dodałem dla
poniesienia dramatyzmu chwili ;-)

> Widzieć jak David Lee zamiast 56fp ugrywa -3.70fp - bezcenne.

O 56 fp to zapomnij, kontrakt już podpisał.

Nieee. Lee to tłumok - nie wie, że już moze zacząć się obijać ;-)

> Kurwa, ale mam początek sezonu. Lubie wyzwania, ale to juz nieco za
> dużo.

Mogło być gorzej, Jrue w okolicach 20fp :-/

Tak, tylko, ze na Lee wydałem 25% budzetu. :-(

Ale jak spojrzałem na średnią Bronisława to mi się humor poprawił ;-)

W ogóle początek sezonu jest ciekawy. W roto Top5 zawodników to;
Westbrook, Granger (YESSS!!!), W.Chandler, Manu i Scola. Durant,
James, Wade, Nowitzki - wszystko gdzieś poza Top40 :-)

Pozdro

L'e-szczur

Visa....