Visa Cashback to jednak fikcja

Data: 2013-05-01 04:07:37
Autor: msawic
Visa Cashback to jednak fikcja
Ostatnio próbowałem w 4 sklepach spożywczych z listy na stronie Visy. Wszędzie odmówiono lub nie wiedziano, o czym w ogóle mówię. Na jednym nawet wisiała reklama Cashbacku na drzwiach wejściowych. Mimo to kasjerka stwierdziła, że nie wypłaci, bo nie, to nieaktualne. Więc zakupy jej zostawiłem.
W ogóle w Warszawie na razie nie znalazłem żadnego sklepu spożywczego, w którym by to działało. Na stacji Bliska też nie. Tylko Orlen i Real bez zarzutu.

M.

Data: 2013-05-01 13:11:15
Autor: SERG
W dniu 2013-05-01 13:07, msawic@gmail.com pisze:
[...]

Ja w Warszawie wypłacałem wielokrotnie i bez problemu w Halach Banacha. Obsługa zawsze wiedziała co to jest CB i nie robiła problemów z wypłatą.

Data: 2013-05-01 16:12:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Visa Cashback to jednak fikcja

<msawic@gmail.com> 18e2c922-8f7d-4a8d-88ac-13eed10a8c26@googlegroups.com

: Orlen i Real bez zarzutu.

W Białymstoku też korzystam tylko z Orle_nu i realu.
[może dlatego, że w nazwach są podobne litery...]

Data: 2013-05-02 21:31:15
Autor: pawlin
[...]

k&m delikatesy rowniez wyplacaja

M.

Data: 2013-05-02 21:47:33
Autor: darnok
On 2013-05-01 13:07, msawic@gmail.com wrote:
W ogóle w Warszawie na razie nie znalazłem żadnego sklepu spożywczego,

SuperSam na Pulawskiej kolo metra Wilanowska.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2013-05-02 22:00:30
Autor: RobertS
Visa Cashback to jednak fikcja

W ogóle w Warszawie na razie nie znalazłem żadnego sklepu spożywczego,

SuperSam na Pulawskiej kolo metra Wilanowska.

stacje BP, ale tylko niektóre...

RobertS

Data: 2013-05-03 12:47:10
Autor: gral
RobertS napisał(a):

W ogóle w Warszawie na razie nie znalazłem żadnego sklepu spożywczego,

SuperSam na Pulawskiej kolo metra Wilanowska.

stacje BP, ale tylko niektóre...

Sprawdzone przez mnie:
- Łodygowa - ze sto razy :) zawsze i każdy z obsługi bez najmniejszych problemów
- Rondo Żaba - jedna próba, ale udana (po lekkich konsultacjach kasjerki z kolegą :))

Data: 2013-05-02 23:13:48
Autor: b.higsa
W dniu 13-05-01 13:07, msawic@gmail.com pisze:
[...]

Potwierdzam.
Albo nie widzą o czym mowa albo od reki odmawiają.

G.

Data: 2013-05-03 00:27:09
Autor: pilocik
Visa Cashback to jednak fikcja

Albo nie widzą o czym mowa albo od reki odmawiają.

byłem świadkiem jak kasjerka regularnie każdemu klientowi proponowała CB, co ciekawsze co 2 klient decydował się na wzięcie kasiorki
czy od CB sklep ma prowizję minimalizującą prowizje za opłaty czy tez nawiedzona kasjerka ?

Data: 2013-05-03 12:51:49
Autor: gral
pilocik napisał(a):

[...]

Sklep nie ma z tego nic, oprócz mniejszej ilości gotówki do odwiezienia i wpłaty na konto.
Nawiedzona kasjerka zatem :)

Data: 2013-05-03 13:14:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-05-03 12:51, gral pisze:
pilocik napisał(a):

[...]

Mniej ma do liczenia po zmianie :) Poza tym sklepowi może właśnie zależeć na tym, aby mieć mniej gotówki.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-03 13:22:04
Autor: gral
Liwiusz napisał(a):

Mniej ma do liczenia po zmianie :) Poza tym sklepowi może właśnie zależeć na tym, aby mieć mniej gotówki.

Jedynym kosztem dla banku jest 50 gr dla acquirera, ale to i tak 3x mniej niż wypłata z obcego bankomatu.
Czyli wszyscy są wygrani :)

Data: 2013-05-04 00:34:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Visa Cashback to jednak fikcja

"gral" km04sf$ua5$2@node1.news.atman.pl

[...]

Mój znajomy miał agencję PKO -- odwożenie szmalu było sporym problemem.
A przeca on i przyjmował, i wypłacał, choć istotnie chętniej ;) przyjmował.
Sklep zdecydowanie zamienia towar leżący na półkach (niegdyś pod ladą) na
forsę, zatem pod koniec dnia (bywa, że w czasie trwania ;) dnia) ma na
zbyciu masę surowców wtórnych. IMO nic dziwnego, że sklep chce pozbyć
się tego nawisu -- pytanie tylko, czy warto pozbywać się za taką cenę.

Kolejnym zyskiem sklepu jest napływ klientów, którzy mogą cieszyć się
keszbekiem.

Visa Cashback to jednak fikcja