Visa Cashback to mit

Data: 2012-04-23 16:15:47
Autor: uzytkownik
Visa Cashback to mit
polecam wszystkim interwencje w tej sprawie w centralach sklepów, stacji paliw.. itp..

Jak ja opisałem, iż obsługa powiedziała, iż kierownik zabronił im dokonywania wypłat, to dostałem oficjalne przeprosiny z zaproszeniem aby osobiście przetestować i upewnić się, iż ta usługa działa.

W 99 procent przypadków zakaz wypłat to widzimisię lokalnych kierowniczków placówek o których centrale nic nie wiedzą. U mnie interwencja była już po 2 dniach.

Visa Cashback to mit