Visa Paywave w mBanku - ILE?

Data: 2011-09-21 14:52:07
Autor: radekp@konto.pl
Visa Paywave w mBanku - ILE?
Dziś zostałem uszczęśliwiony(?) delfinkiem z PW (jako że w X kończy mi się
stary delfinek).

I tu podstawowe pytanie -- ile to kosztuje m-c?
Informacje z mBanku są takie:
1) na stronie z opisem karty -- 1zł od 1.08 (0zł przy wydanych 100zł)
2) na tej samej stronie, tylko w zakładce Opłaty i Prowizje -- 2zł
3) na kartce z tą kartą -- 1,50zł (a 0zł przy wydanych 300zł).

Która informacja jest prawdziwa w tym burdello bum bum?

I drugie pytanie -- są jakieś istotne zmiany oprócz antentki (której zresztą
nie potrzebuję). Teraz będzie PIN zamiast podpisu?

Data: 2011-09-21 15:56:33
Autor: dizel
Visa Paywave w mBanku - ILE?
On Wed, 21 Sep 2011 14:52:07 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

[...]

jeśli zrobisz wszystkimi posiadanymi kartami łącznie transakcje
bezgotówkkowe na 100pln w danym miesiącu to opłata nie będzie pobrana
w następnym miesiącu (2pln)
ważne aby te transakcje zaksięgowały się w danym miesiącu

I drugie pytanie -- są jakieś istotne zmiany oprócz antentki (której zresztą
nie potrzebuję). Teraz będzie PIN zamiast podpisu?

no ogólnie tak ale czasem (na kwoty do 50pln) przy transakcji
bezstykowej wystarczy przyłożyć kartę do czytnika bez podawania pinu

Data: 2011-09-21 23:23:13
Autor: Marcepan
Visa Paywave w mBanku - ILE?
[...]

Jeśli masz uruchomioną usługę "wszystkie bankomaty" za 5 zł również nie płacisz za kartę. Płacisz za bankomaty :-)  Jak nie masz to 2 zł/miesiąc kary za posiadanie.

[...]

Poza tym tam gdzie był wymagany podpis nadal będziesz potwierdzał transakcje podpisem.

Visa Paywave w mBanku - ILE?