Visa Platinum wycofana ale na razie zostaje dla 'starych'

Data: 2013-08-01 22:53:59
Autor: osa
Visa Platinum wycofana ale na razie zostaje dla 'starych'
Przepytałem konsultantów na czacie mbanku: czy w związku z wycofaniem z oferty karty VP karta ta nie będzie wznawiana, a w miejsce zgubione/zastrzeżonej nie będą wydawane nowe karty? Czy bank przyśle duplikat karty w przypadku jej uszkodzenia?

Od wszystkich czterech (jeden zmienił zdanie w trakcie rozmowy) otrzymałem informację, że mimo wycofania jej z oferty mBanku będzie ona wznawiana. Również będą wydawane duplikaty lub nowe tego typu w miejsce zastrzeżonej natomiast już na nowych wzorach karty. Dotyczy to platyny i golda. Również ubezpieczenia są bez zmian, więc może jeszcze trochę u nich zostanę ;)

Przy okazji pochwalę mbank: udało mi się złożyć wniosek o zmianę dnia zamknięcia cyklu KK na 31. dzień miesiąca ;) Konsultant się zdziwił, stwierdził że mają bajzel, a mój wniosek zostanie odrzucony. Jak (m)bank taki (m)profesjonalizm ;)

Visa Platinum wycofana ale na razie zostaje dla 'starych'