Visa dbNET - komunikat: ostatnia proba wprowadzenia PINu

Data: 2011-06-06 06:16:23
Autor: Darek
Visa dbNET - komunikat: ostatnia proba wprowadzenia PINu
Witam i pytam.

Od dosc niedawna (ok. 3 m-ce) korzystam z debetowej karty Visa do konta dbNET
i przy korzystaniu z wielu terminali platniczych (np. w sklepach Real,
Carrefour, stacjach paliw Neste) pojawia się komunikat, ze jest to ostatnia
proba wprowadzenia PINu (z kartami z innych bankow tak nigdy nie mialem).
Dzwonilem na ich infolinie i stwierdzono, ze te karty tak maja i nie nalezy
sie tym przejmowac.
Czy moglibyscie potwierdzic, ze tak jest z innymi kartami dbNET?
I moze ktos zna odpowiedz na pytanie: co sie stanie, gdy PIN bedzie blednie
wprowadzony, czy to naprawde ostatnia proba?
Z gory dzieki za odpowiedzi.

Data: 2011-06-06 07:00:59
Autor:
Darek  <darek12345@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Czy moglibyscie potwierdzic, ze tak jest z innymi kartami dbNET?

Poszukaj haseł PIN-Offline i PIN-Online. Masz jedną próbę na wpisanie
PIN-Offline, następne próby spowodują użycie PIN-Online. W największym skrócie
ten offline to PIN, który jest zapisany na chipie karty, a online to ten,
który przechowuje bank, są sytuacje, że te PINy są różne (zmieniasz PIN w
banku, ale na chipie karty jest ciągle stary, więc w sklepie za pierwszym
razem podasz ten nowy pin i wyskoczy, że jest on błędny, podasz go drugi raz i
zostanie sprawdzony pin w banku i na chip zostanie wgrany nowy pin).

Data: 2011-06-06 09:34:05
Autor: zly
Dnia Mon, 6 Jun 2011 06:16:23 +0000 (UTC), Darek napisał(a):

Czy moglibyscie potwierdzic, ze tak jest z innymi kartami dbNET?

Też tak mam, i to chyba sporo dłużej niż 3 msc

I moze ktos zna odpowiedz na pytanie: co sie stanie, gdy PIN bedzie blednie
wprowadzony, czy to naprawde ostatnia proba?

Starałem się nie ryzykować.

--
marcin

Data: 2011-06-06 10:02:45
Autor: Q
Visa dbNET - komunikat: ostatnia proba wprowadzenia PINu
Czy moglibyscie potwierdzic, ze tak jest z innymi kartami dbNET?

Ten typ tak ma - cholera wie dlaczego.

I moze ktos zna odpowiedz na pytanie: co sie stanie, gdy PIN bedzie blednie
wprowadzony, czy to naprawde ostatnia proba?

Raz dla beki wprowadzilem bledny pin -
- pojawilo sie "brak autoryzacji" i kolejna "ostatnia proba" :).

Data: 2011-06-06 17:34:23
Autor: Darek
> [...]

Raz dla beki wprowadzilem bledny pin -
- pojawilo sie "brak autoryzacji" i kolejna "ostatnia proba" :).

Dzieki wszystkim za odpowiedzi. To juz nie bede sie tak bardzo stresowal przy
wprowadzaniu tego PINu, skoro mozna go podac go blednie za pierwszym razem :-) --

Data: 2011-06-06 23:11:15
Autor: Grzexs
[...]

Ciekawe. Ja mam tak z kredytówką OF.

--
Grzexs

Data: 2011-06-11 01:02:59
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Grzexs napisał:
[...]

A ja z VC z Rajfiego :-) (Neste, Orlen, lokalne markety Stokrotka).

Przemek

Data: 2011-06-08 19:24:41
Autor: Seba
[...]

licznik blednych pin offline ustawiony na 1, czyli kazda próba jest ostatnią ;)

--

Visa dbNET - komunikat: ostatnia proba wprowadzenia PINu