[Lukas] Visa - płatno¶ć w Europie

Data: 2009-06-10 07:25:52
Autor: xbartx
[Lukas] Visa - płatno¶ć w Europie
Dnia Wed, 10 Jun 2009 08:59:21 +0200, Funaki napisał(a):

Witam,

Jestem w posiadaniu VE i VG od Lukasa, e-konto pro. KtĂłra z tych kart
nadaje się najlepiej do płacenia w EU?

Jak to właściwie jest z tym przelicznikiem? Którą kartą od nich
najlepiej płacić za granicą? Coś słyszałem, że Mastercard, ale dlaczego?

Karty Lukasa obsługuje BZWBK, więc przelicznik będzie taki sobie. Lepiej już wyrobić sobie darmowe konto w Polbanku i kartę VE do niego. Wszystko jest darmowe a przeliczniki najlepsze w pl. Przy wypłacie pieniędzy z zagranicznych bankomatów należy pamiętać o opłacie, także opłaca się brać raczej większe kwoty.

[Lukas] Visa - płatno¶ć w Europie