Visaoferty

Data: 2016-01-08 14:01:54
Autor: jodle
Visaoferty
Czy ktos z Pañstwa testowal www.visaoferty.pl?

Data: 2016-01-08 14:16:29
Autor: Kris
Visaoferty
W dniu piątek, 8 stycznia 2016 23:01:55 UTC+1 użytkownik jo...@tlen.pl napisał:
Czy ktos z Pañstwa testowal www.visaoferty.pl?
Ja. Oszuści

Data: 2016-01-09 04:06:44
Autor: PiteR
Visaoferty
zesrane kodowanie pisze tak:

Czy ktos z Pañstwa testowal www.visaoferty.pl?

"Atrakcyjne oferty w sklepach stacjonarnych i internetowych dopasowane do zwyczajów zakupowych u¿ytkowników kart Visa"

historia rachunku:

PKN Orlen - etylina 147z³
PKN Orlen - etylina 49z³
PKN Orlen - on 179z³
eMila - etylina 221z³
PKN Orlen - etylina 49z³
Shell Polska - etylina 48z³
PKN Orlen - on 179z³

oferta:

etylina
lejek

:)

--
Piter

w banku b±d¼ czujny jak pies podwójny!

Data: 2016-01-09 15:19:11
Autor: brum
Visaoferty
oferta:
etylina
lejek

Mozesz napisac cos wiecej? Jaka jest dokladnie ta oferta w kwestii paliwa?

Data: 2016-01-09 15:40:51
Autor: Michał
Visaoferty

W dniu 2016-01-08 o 23:01, jodle@tlen.pl pisze:
Czy ktos z Pañstwa testowal www.visaoferty.pl?

Tak, ze trzy-cztery razy skorzystałem z oferty. Zwrot na kartę trafił po kilku dniach. Problemów brak.

--
pzdr,
michal

Data: 2016-01-10 13:31:53
Autor: paxilodon
Visaoferty
W dniu piątek, 8 stycznia 2016 23:01:55 UTC+1 użytkownik jo...@tlen.pl napisał:
Czy ktos z Pañstwa testowal www.visaoferty.pl?

Zarejestrowałem główną kartę, którą używam do codziennych zakupów, jeśli mnie pamięć nie myli, to już ponad 1.5 miesiąca temu. Visa miała dość czasu, żeby "dopasować ofertę do moich zwyczajów zakupowych". W moim przypadku na pewno nie dopasowała. Niestety, mi nie przychodzą żadne oferty paliwowe, jak to napisał PiteR, a tylko zniżki do jakichś sklepów internetowych, z których i tak nie skorzystam.

Visaoferty