Vista Home Premium na laptopie

Data: 2012-03-22 21:38:35
Autor: nom
Vista Home Premium na laptopie

Użytkownik <MW> napisał w wiadomości news:4f6b2d64$0$1274$65785112news.neostrada.pl...

Pytanie - jak zmusić go do współpracy? Kontakt telefoniczny z microsyfem wystarczy?

Trochę dziwne, bo kiedyś instalowałem z płytki Dell'a Vistę Home Basic 32bit na laptopie HP (niestey  nie było nośnika a na dysku nie było partycji recovery), który miał nalepkę z numerkami seryjnymi właśnie od Visty Home Basic i poszło bez problemu.

Data: 2012-03-23 08:43:34
Autor: Chris
Vista Home Premium na laptopie
nom nabazgrał(a):

[...]

Zależy jaki klucz licencyjny został dodany do laptopa, mogło być tak że bym zwykły OEM ale może być też dedykowany dla konkretnej marki.

Vista Home Premium na laptopie