Vista MediaCentae a DVB-S

Data: 2009-04-21 22:09:56
Autor: Skorupa
Vista MediaCentae a DVB-S
Witam.

Z tego co wyczytałem na różnych forach i co udało mi się wygooglać wynika, że Windows Vista MediaCenter nie najlepiej wspiera karty DVB-S.

Niestety gro postów które znalazłem było z przełomu 2007/2008 roku.

Czy do dnia dzisiejszego coś się zmieniło? Jeśli tak, to jaki tuner DVB-S polecacie do media center, tak aby działał poprawnie z pilotem do komputera oraz można na nim było oglądać polskie programy ;)

--
Pozdr.
Skorupa

--