Vista czy XP? za i przeciw...

Data: 2009-03-26 19:59:17
Autor: marfi
Vista czy XP? za i przeciw...
Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:1bf4d4a3-5459-44fb-9fff-c57486494889j38g2000yqa.googlegroups.com...
Czy jest jakikolwiek racjonalny powód żeby zainstalować sobie MS Vista
zamiast XP (na nowo zakupionym laptopie)?

  W moim przypadku jedynym racjonalnym powodem zmiany było przejście z 32 na 64 bit po to aby obsłużyć 8GB RAM i w efekcie korzystać z jednego komputera zamiast trzech :)
Wynalazków Visty nie używam (UAC, aero, pasek boczny itp)

Ile kosztuje Vista a ile XP i gdzie i jak kupić żeby nie było żadnych
prawniczych problemów?

Zacznij od np. www.google,pl .

--
marfi

Data: 2009-03-27 20:33:19
Autor: Wiktor S.
Vista czy XP? za i przeciw...
 W moim przypadku jedynym racjonalnym powodem zmiany było przejście z
32 na 64 bit po to aby obsłużyć 8GB RAM i w efekcie korzystać z
jednego komputera zamiast trzech :)

To nie uzasadnia używania Visty, bo i Vista i XP istnieje w wersjach 32 i 64 bitowych ;-)

--
Azarien

Data: 2009-03-27 21:14:57
Autor: marfi
Vista czy XP? za i przeciw...
Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości news:gqj9ma$7jr$1news.onet.pl...
[...]

  Skoro nie uzasadnia to sobie kup XP... Ja wybrałem Vistę :)

--
marfi

Vista czy XP? za i przeciw...