Vista czy XP? za i przeciw...

Data: 2009-03-27 11:24:20
Autor: Mark
Vista czy XP? za i przeciw...
Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:25:28 -0700 (PDT), alojzy.zakalec@gmail.com
napisał(a):

Czy jest jakikolwiek racjonalny powód żeby zainstalować sobie MS Vista
zamiast XP (na nowo zakupionym laptopie)

Racjonalny? Nie. Skoro to jest *nowo* zakupiony laptop, to takie pytanie ma
sens *przed* zakupem, nie po.
Chyba ze przez "nowozakupiony" nie masz na mysli fabrycznie nowy, a kupiony
uzywany
Jesli to nie nowy sprzet - upewnij sie ze ma min 2GB RAM. Bez tego nie warto
myslec o Viscie.
Jesli masz na tyle pamieci - to dwie opcje - zmieniac na Viiste teraz (wcale
nie jest taka zla jak niektorzy narzekaja) lub czekac na WIndows 7 ktory
jest bez porownania lepszy.

Ile kosztuje Vista a ile XP i gdzie i jak kupić żeby nie było żadnych
prawniczych problemów?

Najlepiej w sklepie:) Teraz juz nie ma tych idiotyzmow co kiedys, ze trzeba
bylo kupowac OEMa z myszka.

--
Mark

Data: 2009-03-27 06:23:00
Autor: alojzy.zakalec
Vista czy XP? za i przeciw...
On Mar 27, 11:24 am, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> Ile kosztuje Vista a ile XP i gdzie i jak kupić żeby nie było żadnych
> prawniczych problemów?

Najlepiej w sklepie:) Teraz juz nie ma tych idiotyzmow co kiedys, ze trzeba
bylo kupowac OEMa z myszka.

A ile kosztuje? bo XP bodajże około 360 zł... Czy Vista dużo więcej?

Data: 2009-03-27 11:54:12
Autor: zho
Vista czy XP? za i przeciw...
Jesli masz na tyle pamieci - to dwie opcje - zmieniac na Viiste teraz (wcale
nie jest taka zla jak niektorzy narzekaja) lub czekac na WIndows 7 ktory
jest bez porownania lepszy.

Male sprostowanie MA byc. Vista w wersji beta tez obiecywala bardzo wiele a teraz slychac narzekania. Ja do swojej Visty nie mam zastrzezen, ale poprawilem ja troszke :)

Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.
www.akwa.org.pl FAQ pl.rec.akwarium

Vista czy XP? za i przeciw...