Vista i .....

Data: 2009-08-31 10:00:00
Autor: mumia.leninaWYTNIJTO
Vista i .....
Vista 64 - nie wyłącza się. Bywa że kilka razy daję polecenie zakończ (z menu
start i menadżera zadań) i nic. Aha mam jeszcze Norton IS na wykończeniu.

Dzięki za wszystkie rady

Wojtek

Raczej nie wina sprzętu (Quad 9300, 4G pamięci)

Data: 2009-08-31 11:11:55
Autor: BETON
Vista i .....
NTG

Data: 2009-08-31 11:39:16
Autor: mumia.lenina
Vista i .....
NTG

Znasz właściwą?
Z os znalazłem Windowsy NT, XP, 98, 95, 3.x jakieś Linuxy itp.
Chętnie zadam to pytanie w stosowniejszym miejscu ale nie znam takowego.

Wojtek

Data: 2009-08-31 12:06:18
Autor: qwerty
Vista i .....
Użytkownik <mumia.lenina@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:33ae.00000285.4a9b9a44@newsgate.onet.pl...
NTG

Znasz właściwą?

Tak, ale trzeba używać mózgu:
alt.pl.comp.os.windowsvista
pl.comp.os.ms-windows.vista

Data: 2009-08-31 12:06:19
Autor: Arkadiusz Stopa
Vista i .....
[...]

Pozdrawiam serdecznie

Arkadiusz Stopa

<stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

Data: 2009-08-31 12:35:29
Autor: mumia.lenina
Vista i .....
Dzięki.

Już mnie nie ma;)

Wojtek

Data: 2009-08-31 11:31:26
Autor: Michał
Vista i .....
Dzięki za wszystkie rady

Odłącz zasilanie (rozwiązanie sprzętowe) lub zapytaj na właściwej grupie.

Pozdrawiam,
Michał

Vista i .....