Viwat PiS!

Data: 2011-01-18 09:34:57
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
Viwat PiS!

Użytkownik "Wielbiciel Talentu Wodza" <obsrywator@slamsy.montreal.ca> napisał w wiadomości news:4d34bca7$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Przed chwilą produkowali się u Lisa:

- Hoffman - politolog, bez życiorysu, PiS
- Kowal - historyk, podróznik (mi.in. do Jakucji, Buriacji i Chakasji.) PJN = mutacja PiS
- Niesiołowski - botanik, jajcarz medialny
- Arłukowicz - lekarz, wschodząca gwiazda SLD

Podsumowanie:

- Hoffman! - Brawo! Tak dalej panie pośle! Zasługuje pan na miano I-wszego pieniacza i idioty!
- Kowal - Coś mamrotał.
- Niesiołowski - zaproponował Hoffmanowi marsz na Moskwę!
- Arłukowicz- bardzo rozsądny facet! Osmieszył rzeczowo Hoffmana.

Lis próbował powstrzymać Hoffmana przed wygadywaniem głupot i uspokoic go na tyle by nie przerwał innym. A gdzie tam! Ten oszołom, z pianą na ustach snuł kolejne teorie na temat zamachu, udziału w nim premiera i prezydenta. Bredził o interesie narodowym, honorze polskiego oficera, wzywał cały świat do marszu na Kreml, a w I-wszej kolejności obalenia rządu Tuska i pozbawienia prezydentury Komorowskiego. Brawo panie posle! Jeszcze kilka takich wystapień o najwierniejsze mohery będą pokazywać panu kółeczko na czółku.

Kiedy obserwuję tego kolesia Hoffmana bierze mnie obrzydzenie! Ten koleś ma coś z łbem!

Viwat PiS!